@kelly Dat doen ze zo vroeg ivm overstimulatie. Als er nog niks of weinig te zien is zal je een paar dagen later waarschijnlijk weer een fm krijgen.
oke dat ik het dan weet niet dat ik dan teleurgesteld ben omdat ik gelijk een groete ei verwacht hahhaha ik ga ervan uit dat er niks te zien is dan is het altijd wel goed.
Dan kan je in elk geval niet teleurgesteld worden. Als er maar 1 iets groter is dan weet je wel dat de clomid iets doet, dus dat zou al heel fijn zijn! Ik duim voor een mooi ei voor je morgen!! Hou je ons op de hoogte?
Ik ga op van de zenuwen, gisteren bloed geprikt om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong had gehad en vandaag tel van het ziekenhuis gehad met als antwoooord: mevrouw u mag volgende week een zwangerschap test doen want je had wel een eisprong gehad je progisteron of zo ietss hahaha zat op 36,9........ Ik kan niet wachten maar had deze week wel vaak het gevoel dat ik ongi wil worden
@kellyoo1, heel veel succes straks in het ziekenhuis, ik hoop dat je mooie eitjes op de echo zult zien. @gebakje2011, wat goed nieuws!! Nu hopen dat je volgende week een mooie positieve test in handen hebt. Ik heb gisteren bloed laten prikken of ik ook echt een eisprong heb gehad, ik kan om 9.30 bellen voor de uitslag en ik ben best wel zenuwachtig hiervoor. Heb je nog steeds last van zon ongesteldheidgevoel? Volgens mij kan dat ook een innesteling zijn. @sween4, spannend jij hebt maandag een FM, ook bij jou hoop ik natuurlijk op mooie eitjes @jolien2, nog gefeliciteerd met je verjaardag. @taaamaaar, succes voor straks in het ziekenhuis, ook voor jou is dit een spannende tijd. Heb je nog leuke dingen gekocht bij de Intratuin? @zusss, wat fijn dat je ongesteld ben geworden, hoe blij kan je daarvan worden he?? Krijg jij ook FM in het ziekenhuis? Of doe je temperaturen en/of ovulatietesten gebruiken? @imjustmyself, leuke avond gehad gisteren ??? En wat heb je voor iets lekkers bij je schoonmoeder gegeten? @julia26, wat fijn dat de bulten weer een beetje weg trekken, hopelijk kan je toch een mooie panty aan vandaag. Veel plezier vandaag op de bruiloft, wie gaat er trouwen? Ik heb verder nog niks nieuws te melden. Ik mag over 1 uur bellen voor de uitslag of ik wel of geen eisprong heb gehad, dus dat vind ik erg spannend. Vorige maand had ik een waarde van 59,4, dus erg goed. Nu maar hopen dat ik weer een goede waarde heb. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij vieren morgen het kinderfeestje van onze dochter, we gaan eerst naar bios (sinterklaas en het raadsel van 5 december) en daarna gaan we met zn allen een happy meal eten bij de McDonalds. Meiden fijne dag nog, en ik kom straks terug hopelijk met goed nieuws. Gr. Jessebel
ik heb net gebeld en ik ben blij!! ik heb een eisprong gehad, de waarde was 52,2!! dus het was weer een goeie!! ben zo blij
@ jessebel, gefeliciteerd! wanneer mag je dan gaan testen? Ik ben er nog niet helemaal in thuis, moet maandag voor echo voor clomid 100, heb ook meteen afspraak gemaakt mocht het niks worden voor die vrijdag 2 dec... als er dan wat is gegroeid, want gaan ze dan doen of zeggen? spannend allemaal! fijn weekend en veel plezier morgen!!
heyyy meiden! ik heb gisteren lekker gebakken aardappeltjes met een schnitsel gegeten. en gister avond geklust voor de mensen die een ei sprong hebben gefeliciteerd! Mijn prostogeen waarde was vorige maand 40 helaas is dat toen een miskraam geworden xxx
Hey meiden Nou ik heb slecht nieuws Heb net me FM gehad en mijn eitje is gekrompen!! Ik had veel verwacht maar dit dus echt niet!!! Ik heb ook lekker ff een potje zitten janken. Nou moet ik woensdag weer terug komen voor een FM maar ik zie het nut daar echt niet van! Ze zei: als het ene eitje krimpt kan het andere eitje nog gaan groeien! Maar dat slaat toch nergens op?!?! Als de dosis hormonen zouden aanslaan dat was dat ene eitje van 1cm toch door gegroeid?? Of zie ik dat nou zo verkeerd?? Pff zit er ff doorheen.
@jessebel Wat fijn dat je een eisprong hebt gehad! Klus ze!! @sween Ik denk dat ze dan zeggen dat je je eisprong moet afwachten, en dan bloedprikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad. Spannend hoor! @taamaar Wat rot zeg! Ik kan me voorstellen dat je er nu even doorheen zit! Ik hoop dat de volgende FM beter nieuws brengt! Update Ik kon het niet laten, heb vanmorgen getest, natuurlijk negatief. Nu heb ik erge ongi krampen, denk dat het morgen door gaat zetten. Ik moest van de gyn op CD2 of CD3 terug, maar als ik morgen ongi word, kan ik pas maandag bellen, en ik denk niet dat ik dan nog op tijd terecht kan..
Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Ongesteld Linda1984: Opzoek naar ei... Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:NOD op 29-11 Taaamaaar:30-11 FM Marg: 28-11 FM dan aan de provera Kelly01:25-11 FM Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid Julia 26:orgametril tot 29-11 gebakje2011: NOD op 30-11 Sween4:28-11 FM en eventueel ook op 2 dec Jessebel: NOD op 4-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
@julia, wat fijn dat die galbulten zo snel alweer wegtrekken. Veel plezier op de bruiloft, altijd romantisch... @kelly, ik ga ook op dag 9 voor mijn eerste FM, ze hebben mij (zoals twiss inderdaad al zei) uitgelegd dat dat iig ook is om te kijken of er geen overstimulatie plaats vind. Anders is er kans dat je de Nederlandse octo-mom zou kunnen worden... @gebakje & jessebel, ik begrijp dus dat ze je progesteron meten om te kijken of je een eisprong hebt gehad? Maar jullie waarden liggen zover uit elkaar (36 vs 52). Wat is dan 'normaal'? @Sween, ik las dat je op 2 dec voor een echo moet, ik ook, om 10:00 uur. Hoe laat moet jij? @Taaamaar, wat ontzettend balen dat je eitje is gekrompen. Ik begrijp ook niet hoe dat kan, we hebben toch juist clomid om ze te laten groeien? En van dat andere eitje, hebben ze er nog eentje gezien dan? Was je nog aan de 50mg of zat je al hoger? @twiss, wees niet ongerust dat je test nog negatief was, je hebt je NOD toch pas de 29e? Kan wel begrijpen hoor, dat je het toch al hebt gedaan, maar nog even volhouden! Zit nu op dag 2 van mijn menstruatie (cyclus). Vanochtend had ik om 09:30 uur een afspraak in het zh voor een 'uitgangsecho' en bloed prikken. Dezelfde gyn als vorige keer, superaardig! Meteen een hele rij aan afspraken meegekregen voor FM (dag 9, dag 12, dag 14 en dag 16). Morgen beginnen met clomid... Nog een vraagje: wij moeten ook een samenlevingstest. Rond de eisprong moeten we 2 tot 12 uur voor een afspraak met de gyn klussen, en dan gaan ze kijken of zijn zwemmertjes wel goed door mijn baarmoederslijmvlies komen. De chlomid schijnt daar namelijk van invloed op te kunnen zijn... Moesten jullie dat ook?
Ja ik snap er zelf ook echt helemaal niks van!!! En wat betreft dat andere eitje...ik heb heel veel eitjes! Alleen ze groeien allemaal niet bij mij! Het nadeel van zoveel eitjes is dat mocht ik straks bijvoorbeeld hormonen moeten gaan spuiten de kans op overstimulatie heel groot is! Dus dat hoorde ik net ook nog even...leuke info allemaal! Maar niet heus!! Ik zit nu op Clomid 100 dus waarschijnlijk ga ik volgende maand naar Clomid 150 We zien het allemaal wel...ik heb er vandaag even geen zin meer in! Morgen weer een nieuwe dag. Wij hebben nog geen samenlevingstest gehad. Ik zou der eigenlijk eens naar moeten vragen. Tis toch wel fijn om te weten of dat goed is!! Meiden ik denk aan jullie maar ik heb vandaag even geen zin om op iedereen apart te reageren, sorry Hoop dat jullie het begrijpen. Ik ga voor jullie uiteraard wel door met duimen!
@ zuss, ik moetm aandag voor een FM meting, als dat negatief is, dan moet ik vrijdag 2 dec terug komen, 13.00 uur moet ik spannend he! @ tamaaar, heel veel sterkte meis.. het komt echt goed!!
@taamaar Wat betreft dat je heel veel eitjes hebt, dat hebben we allemaal, door pcos. Het voordeel van spuiten is dat ze met een lage dosering beginnen, en langzaam kunnen ophogen in je cyclus, waardoor je niet steeds een cyclus moet wachten. Omdat ze zo laag beginnen is de kans op overstimulatie vrij klein.
Ik zou graag nog willen aansluiten bij dit groepje als jullie dit goed vinden. Ben sinds vandaag lid van dit forum en zou het erg fijn vinden om met lotgenoten te kunnen praten. Sinds afgelopen week zijn mijn vriend en ik gestart in de mmm. Ik weet al 3 jaar dat ik pco heb en dat we hulp nodig zouden hebben bij onze kinderwens. Ben begonnen met een kuurtje Provera, nu de 3e dag, en zal daarna voor het eerst starten met 50mg clomid. Heb tot nu toe geen last gehad van bijwerkingen. Ook mijn vriend gaat helemaal onderzocht worden. Hij heeft een tweeling uit een eerdere relatie dmv IVF wat, mede door hem, niet op de normale manier lukte. We hopen dat zijn kwaliteit wellicht verbetert is en dat de clomid haar werk goed zal doen, zodat ons het IVF verhaal gespaard gaat blijven. Spannende tijden dus, maar ik kijk heel erg uit naar een zwangerschap en kindje van ons tweeën en daar heb ik best veel voor over. Zal mijn best doen om julie verhalen nog eens door te nemen.
@pipsqueak Welkom hier. Het is inderdaad te hopen dat je man zijn zaad nu van betere kwaliteit is. Wanneer krijgt hij de onderzoeken? Ik hoop voor je dat het IVF verhaal je bespaart blijft, dit is al heftig genoeg! Je kan jezelf op het topiclijstje zetten. Volgens mij staat deze op de vorige pagina. Gewoon kopieren en jezelf toevoegen! Succes met bijlezen, het is nogal veel haha.
Pluto2008:Wachten op menstruatie Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Ongesteld Linda1984: Opzoek naar ei... Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:NOD op 29-11 Taaamaaar:30-11 FM Marg: 28-11 FM dan aan de provera Kelly01:25-11 FM Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid Julia 26:orgametril tot 29-11 gebakje2011: NOD op 30-11 Sween4:28-11 FM en eventueel ook op 2 dec Jessebel: NOD op 4-12 Pipsqueak: 10 dagen Provera t/m 2-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
Hallo pipsqueak, welkom! Wat een spannende tijd, ook voor jou. Fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de Provera. Wanneer krijgen jullie wat te horen over je man? Als je de boel gaat bijlezen, zul je zien dat we ongeveer allemaal hebben aangegeven hoe oud iedereen is (de meesten zo rond de 25, mijn man en ik lijken de oudsten met resp 34 en 32 jaar). En jullie?