Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @twis88: dankje weer wat bij geleerd.

2. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    @jolien, wij zijn al klaar met klussen hoor, ik heb mijn ei vorig weekend al gehad. Dus ik zit in de wachtweken, ik kan 3 of 4 december gaan testen als ik niet info ben

3. gebakje2011

gebakje2011 Actief lid

14 nov 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten wachten wachten pfffff

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @gebakje2011: wachten duurt erg lang wanneer mag je testen?

5. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @all
    Nu dan toch echt ongi. Ben blij dat het heeft doorgezet. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

@gebakje
    Hoop dat jij wel op roze mag!

6. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluto2008:Wachten op menstruatie
    Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid
    Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie!
    Zuss: Ongesteld
    Linda1984: Opzoek naar ei...
    Milolove: Wachtbankje…eerst lekker op vakantie!
    Twiss88:Ongesteld
    Taaamaaar:30-11 FM
    Marg: 23-11 gestart met provera
    Kelly01:27-11 2e FM
    Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid
    Julia 26:orgametril tot 29-11
    gebakje2011: NOD op 30-11
    Sween4:28-11 FM en eventueel ook op 2 dec
    Jessebel: NOD op 4-12
    Pipsqueak:Provera t/m 2-12

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

Ik heb het lijstje even bijgewerkt. Ik ben vanaf woensdag aan de provera. Over enkele weken nieuwe ronde nieuwe kansen. Succes allemaal met wachten of medicatie innemen of 'klussen' of....
    Grts Margje

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag Ladies, gisteren toch iets vreemds meegemaakt...ging naar de arts omdat ik op dag 10 van mijn cyclus zit... ik heb de tabletten Tamoxifen moeten slikken van 10 mg van dag 5 t/m 9. Dus ik kom daar, krijg een echo en wat schets onze verbazing... in beide eierstokken twee giga eicellen van 23mm en 24 mm.. .dus die staan op springen... dus ik moet op dag 10 al aan de bak ;o) Wel raar hoor, dat het rideltje weer overnieuw begint, maar al gelijk zo goed dat het ook aanslaat. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Maandag weer terugkomen, echo en dan vervolgens ook gelijk een samenlevingstest incl uitslag. Maar dat zit wel goed denk ik, daar wij al een zoontje hebben.... op naar maandag en veel plezier in het weekend haha... Hoe staat het met jullie dames? Hoe ervaren jullie de medische molen eigenlijk? Zijn er al mensen die een kindje hebben net zoals ik welke ook via de medische molen ter wereld is gekomen? Nou ik wens jullie een fijn weekend toe!

8. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Heb niet alles onthouden maar even kort....

Tamaar: wat een tegenvaller zeg! Sterkte meis ! Nu maar hopen dat Jessebel gelijk heeft en dat het bij jou dus ook nog goed kan komen. Er is nog hoop!
    Jessebel: Succes met klussen!
    Twiss: Balen dat het toch heeft doorgezet, aan de andere kant inderdaad, nieuwe rondes, nieuwe kansen. Komt goed meis!:)
    Kelly: wauw, wat een goede uitslag! Succes zondag!
    Pipsqueak: Welkom!
    Sween: spannend hoor, hopelijk zijn er mooie eitjes te zien maandag!
    pcomama wow, wat goed zeg zo snel! Succes met klussen;)
    Gebakje bij jou nog geen nieuws??? Duim voor je hoor!

Bruiloft was van het zusje van mijn man. Erg geslaagd, maar ben wel een beetje brak nu, hihi. De orgametril doet goed zijn werk, bijna geen bijwerkingen tot nu toe en mijn benen hebben weer een normale dikte zonder lelijke rode bulten :D dus kon gewoon mijn panty aan. Vanavond nog een verjaardag, maar morgen lekker een dagje niks. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden.

Hoe is het op t moment met iedereen? T is hier wat stilletjes in vergelijking met voorgaande dagen.
    Hier laatste dag clomid gehad, ben benieuwd. Heb t idee dat er wel wat aan het gebeuren is maar durf niet echt te hopen. Heb nl best vervelend gevoel in mn onderbuik, steken in liezen alsof er wat aan mn eierstokken gebeurd. Dit gevoel had ik toen ik een tijdlang niet ongesteld was (veel cystes) ook. Hopelijk nu geen cystes maar een ei in wording. Verder redelijk emotioneel hahaha maar dat zal wel overgaan ! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat !

10. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @julia
    Fijn dat ze nu iets hebben gegeven waar je geen bijwerkingen van hebt. Heb je wel al eens eerder clomid gehad? Ben je niet bang dat je daar ook bijwerkingen van krijgt?

@pcomama
    Dat is super goed nieuws. Hopelijk is het meteen raak!

@jolien
    Het is hier vandaag inderdaad rustig. Ik hoop voor je dat het inderdaad werkt. Ik voelde ook vanalles aan mijn eierstokken toen de juiste dosis was gevonden. Moet je ook nog voor een echo, of bloedprikken?

@all
    Heb mezelf vandaag in de watten gelegd omdat het deze ronde niet gelukt is. We zijn vanmiddag lekker wezen shoppen, en we zijn net uit eten geweest. Ik heb lekker sushi op, nou mocht ik weer :p.
    Nou ik weet dat deze ronde niet gelukt is, begint toch weer de onzekerheid toe te slaan; hoe lang gaat het nog duren, gaat het wel lukken? En hoelang ga ik dit trekken, want ik vind het toch behoorlijk heftig allemaal.

11. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Jolien2: klinkt spannend wanneer heb je een FM?
    Ik heb afgelopen donderdag ook wat gevoeld soort naalden steekjes in mijn linker eierstok en vrijdag FM gehad en daar bleken ook 2 mooie eitjes te zitten, dus heb het wel goed gevoeld. maar het blijft spannend morgen weer mijn 2e FM.

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Grappig dat jullie het echt kunnen voelen.. ik heb dat nog nooit gehad, althans dat denk ik! Ik heb wel altijd dat ik precies kan vertellen wanneer mijn menstruatie eraan komt..het is exact hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap..dus je kan begrijpen dat hier de testen volop aanwezig zijn...helaas waren ze de afgelopen 4 jaar niet positief hahaha...zonder van ons geld... ach jah! Who knows! Is er iemand van dit clubje inmiddels al zwanger geraakt? (sorry als ik iets 'raars' zeg, want waarschijnlijk is dat wel aan de orde geweest, maar teruglezen is erg veel!)

13. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @pcomama
    Van ons clubje is helaas nog niemand zwanger. Hoe komt het dat je pas na 4 jaar weer de mmm inbent gegaan? Is je eerste kindje ook door mmm verwekt?dat van die zw testen klinkt bekend haha. Hier zijn er ook heel veel doorheen gegaan. Zelfs 2x een positieve gehad,maar beide vals positief in een andere ronde :s

14. gebakje2011

gebakje2011 Actief lid

14 nov 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hallo dames, ik heb jullie allemaal gemist joh! Hahah.... Het is ff druk thuis vandaar dat ik niet echt op alles kan reageren....

Jammer twiss ik dacht echt we gaan woensdag samen testen....

Ik ben nog niet ongi maar tog een test gedaan vandaag en was negatief :(

15. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Twiss ben inderdaad nu wel meer bang geworden voor de bijwerkingen van clomid. Ik bedoel, provera had natuurlijk het 'makkelijke' deel moeten zijn. Maar ja, je moet er wat over hebben en wie weet valt het erg mee. De artsen houden me in elk geval goed in de gaten. Het is voor mij de 1e ronde clomid. Dus vind het best eng, maar heb wel goede hoop. Goed dat je jezelf lekker in de watten hebt gelegd, dat heb je wel verdiend! Logisch dat je onzeker bent, het is ook heel heftig allemaal! Houd hoop meissie, jou is vast ook een wondertje gegund!!

Kelly ga voor je duimen morgen, hopelijk een mooi eitje!

Gebakje ooooooooooh, hopen dat je woensdag op roze mag! Zou zo leuk zijn, de 1e zwangere hier! Spannend he!

16. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluto2008: Wachten op menstruatie
    Itsme82: 22-11 t/m 26-11 clomid
    Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie!
    Zuss: 26-11 t/m 30-11 clomid 02-12 FM
    Linda1984: Opzoek naar ei...
    Milolove: Wachtbankje…eerst lekker op vakantie!
    Twiss88: Ongesteld
    Taaamaaar: 30-11 FM
    Marg: 23-11 gestart met provera
    Kelly01: 27-11 2e FM
    Jolien2:22-11 t/m 26-11 clomid
    Julia 26: orgametril tot 29-11
    gebakje2011: NOD op 30-11
    Sween4: 28-11 FM en eventueel ook op 2 dec
    Jessebel: NOD op 4-12
    Pipsqueak: Provera t/m 2-12

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

17. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kelly hoe was je FM?
    Twiss super dat je jezelf verwend hebt! Mag ook wel. Nadat ik vrijdag bij de gyn was geweest heb ik dat ook gedaan, met een duur tijdschrift en een lekkere lunch...
    Gebakje, rustig wachten tot woensdag, de eerste negatieve test betekent nog niets
    PCOmama, ik heb ook nog nooit wat aan mijn eierstokken gevoeld hoor. Maar misschien gaat daar nu verandering in komen? Menstruatie inderdaad wel, ik zweet me één of twee nachten van te voren altijd te pletter in bed
    Julia, de hormonen in clomid zijn volgens mij anders dan in die van provera, dus de kans is groot dat je daar geen last van hebt

Hier dag 2 van de clomid. Heb er nog niet echt wat van gemerkt, afwachten maar.

Moet nog even wat recht zetten mbt de 'mannenpraat' die we hadden een paar pagina's geleden. Toen ik donderdag ongesteld werd en de gyn belde wilde ze me meteen vrijdagochtend zien. Dit was zo'n korte termijn dat er niets te regelen was met het werk van mijn man. En daar bleek hij opeens heel erg mee te zitten. Hij vond echt dat het een traject van ons tweeen was en hij wilde gewoon eigenlijk graag iedere keer mee naar de gyn. Zoals ik al zei: die van mij begint er pas altijd echt over na te denken als het puntje bij het paaltje komt... Dat had ik ff niet verwacht, ik was ontroerd en vond het ontzettend erg voor hem dat het nu niet kon. Gelukkig heb ik al mijn FM wel zo kunnen plannen dat hij mee kan en hij was zo blij! Lief he...

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Goedemorgen Dames,

@Twiss88, ik heb heel lang geleden ook al in de MMM gezeten om zwanger te raken. Ik wist vanaf mijn 19e al dat ik het PCO heb. Puur toeval eigenlijk omdat ik een echo kreeg in het ZH voor iets geheel anders. (Ik heb overigens hier al jaren rond gehangen op het forum, maar onder een andere naam onzewonder...maar wegens omstandigheden in 2007/2008 moest ik eraf..veel fakers waren er toen hier en voornamelijk 1 dame die dacht dat ze bij ons in de groep goed lag wegens het overlijden van een haar dochtertje en bleek achteraf dus NIETS van waar te zijn. Ik heb er giga fel op gereageerd en was er klaar mee...) Maar ben er nu weer ;)

Anyways, mijn zoon is dus inderdaad via de MMM op deze wereld terecht gekomen... ik heb er toen circa 18 maanden over gedaan om zwanger te raken. Eerst Leo gehad, vervolgens opwekken en met clomid zitten klungelen. Dit werkte niet voor mij, dus kreeg ik Tamoxifen. Dit werkte wel, want na 2 rondes was ik zwanger. Helaas draaide dit uit op een MK op 8 juli 2006. In september 2006 was ik wederom in blijde verwachting en kwam onze zoon. Wij hebben toen besloten om gewoon niets te gebruiken en de natuur de kans te geven...nou 4,5 jaar later blijkt het toch niet te werken en zijn we ook een stuk volwassener geworden en wijzer. We hebben nu de keuze gemaakt, mede omdat we goed gesetteld zijn, werk is op orde, zoonlief zit op de basisschool en alles gaat super goed! Dus we hebben ons weer gemeld in het Flevoziekenhuis. Daar binnengekomen en hup wij mogen gelijk weer aan de bak...dus 3 nov. gemeld en we zijn druk met ronde 1. Manlief moet wel weer een potje inleveren 'zit ie weer erg om te springen NOT!' Maar hij doet het ooit vast wel haha.... hij weet waarom we het doen dus dat scheelt alweer...

Mijn tip aan jullie is eigenlijk, probeer er niet al te veel mee bezig te zijn. Dat deden wij in het begin ook, en dat werkte echt niet... stress in huis, depri op de bank en wat hadden we...helemaal niets... toen ik het los begon te laten, leken de medicaties ook aan te slaan. Ik was rustiger en prompt het ging goed. Toen ik de MK kreeg (op de verjaardag van mijn zus) 8/9 juli was vrij cru. Vrijdag daarvoor echo gehad, mooi kloppend hartje en dag later was de roze wolk weg...die maandag erop ik weer terug naar het zh, en moest ik 3 maanden wachten van hen. Ik zo' nee want daar worden we niet zwanger van, en ik weet dat het dus wel kan. En mocht gelijk door...en dat ging dus ook heel goed.

Het 'verplichte' klussen met manlief werkte ook niet echt, omdat hij er giga veel druk van had... dus uiteindelijk hebben we het zo gedaan..ik ging naar het zh wist precies wanneer we moesten klussen en gaf dat niet aan manlief door...zo wist hij er niets van en veel relaxter voor hem :D we hebben wat gelachen hoor tijdens die periode...en nu proberen we het wederom op deze manier te doen. Go with the flow....maar ik weet, het is verdomd moeilijk af en toe, maar ik weet zeker dat het wachten van jullie ook beloond gaat worden!

Zooo lang verhaal sorry :)

@ Zuss inderdaad heel lief van je mannetje, maar je zal waarschijnlijk heel vaak het zh in moeten en dat is bijna niet te combineren met je werk. Toen ik in de MMM zat 5 jaar geleden heb ik het mijn baas verteld. Hij wist het, dus kon ik ook altijd gaan. Moest wel proberen om het zo vroeg of laat mogelijk op de dag te plannen.. nu ben ik zelfstandig dus kan gaan en staan wanneer ik wil...dat is dan weer uber ideaal...

Succes ladies die van de week moeten testen!

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik zelf ben 29 jaar...en was 22/23 toen ik er aan begon met ons eerste kindje.

19. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pcomama jemig wat heb je al veel ervaring in de mmm! Ik begrijp heel goed dat je er beste veel voor over hebt, maar dit moet toch best zwaar voor jullie zijn geweest. Respect in ieder geval en hopelijk mag je snel van een tweede wonder genieten. Ik ben bijna 31 jaar en mijn vriend is 40 jaar. Dit wordt ons eerste kindje. Vriend heeft een tweeling uit een eerdere relatie dmv IVF
    @ gebakje spannend hoor. Zal voor je duimen aanstaande woensdag, wat zou dat leuk zijn zeg!
    @zuss wel erg lief van je man dat hij je zo wil steunen!! Die van mij doet ook erg zijn best. En ondanks dat hij het allemaal al eens heeft meegemaakt gaat hij er met mij weer helemaal voor, zo lief! Wij werken samen bij hetzelfde bedrijf en kunnen beide onze dagen zelf indelen. Later beginnen of eerder weggaan is geen probleem en niemand die daar wat achter zoekt. Zo heoeven we het daar in ieder geval nog niet aan d egrote klok te hangen en dat vinden we beide wel fijn. We proberen zo lang mogelijk dit namelijk tussen ons te houden. Vandaar ook dat ik superblij ben met dit forum. Kan ik het in ieder geval ergens kwijt.

@all hier de eerste tekenen van de bijwerkingen. Vriend en ik waren gisteren op weg om sinterklaasinkopen te doen en ik krijg me daar toch zonder reden een huilbui, heel vreemd. Verder merk ik wel wat zeurende hoofpijn en ben ik wat vermoeider, maar dat kan ook aan het weer liggen. Tot nu toe valt het me beste mee. Vrijdag de laatste Provera

20. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hier ben ik dan net terug van de gyn.

de gyn heeft gekeken en hij zei ja je hebt wel mooie eitjes maar groeien niet zo snel ze waren vandaag dag 11 maar 15mm ja ik heb er geen verstand van dus ik weet niet hoe groot ze op dag 11 moeten zijn. en woensdag moet ik weer terug voor een 3e FM.

hebben jullie er wel verstand van hoe groot moet zo een ei op dag 11 zijn. nu maak ik mij zorgen.

Deel Deze Pagina