Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Je moet trouwens toch echo's krijgen om te kijken of je ook niet te veel eitjes rijpt ivm kans op meerlingen?

2. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wachtende: geen idee. Ik denk dat hier ieder ziekenhuis anders in staat. Blijkbaar heb je bij 50 mg Clomid, maar een zeer klein verhoogde kans op een meerling. Heb het ziekenhuis van mij nog nooit gehoord over tussentijdse echo 's om fm meting te doen bij mij. Misschien ligt het ook aan de diagnose? Ik heb geen diagnose en de verwachting was dan ook dat Clomid aanslaat. Hopen dat dit de Clomid de komende keer ook weer effect heeft. Vraag me ook af wat naast weten of eitje groeit nogvmeer de voordelen zijn van tussendoor fm?

3. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Zooooooo wat hebben jullie gekletst zeg! Houd het haast niet bij!

Jessebel oh wat balen meis! Zelfs als je het verwacht, blijft het toch elke keer een klap he, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Sterkte!
    Taamaar fijn dat je weer wat opgeknapt bent! En heeeeeeel veel succes he met de 150mg. Hopelijk slaat dit wel aan en hoef je niet te beginnen met spuiten! Kan me goed voorstellen dat dat alweer voelt als een stapje verder de MMM in.
    Gebakje jee wat balen van al die bijwerkingen! Kun je niet bellen of ze een alternatief voor je hebben?
    Sween jij ook veel succes, ook voor jou hopen dat het spuiten je bespaart blijft.
    Wachtende kun je geen clomid blijven nemen en tegelijk ook medicatie voor verdikking van het baarmoederslijmvlies? dat heb ik ook wel eens gehoord namelijk, omdat dat volgens mij ook een typisch pcos kwaaltje is. Tenminste, ik bouw ook haast niks op en mijn gyn zegt dat daar wel mogelijkheden voor zijn. Succes!
    marg ja ik krijg ook echo's en fm. Het is wel mijn 1e ronde, dus ben nog niet zo ervaren. Je zou eens na kunnen vragen waarom jij dat niet krijgt.... Kan me voorstellen dat vorig weekend erg naar was. Hopen dat je gauw weer goed nieuws te vertellen hebt!

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik ga mijn 1e clomid zo nemen, toch maar voor het avondeten, want dan ben ik in elk geval lekker thuis mocht ik bijwerkingen krijgen en daarna lekker een paar uur slapen vannacht :) Laten we hopen dat ik nergens last van krijg, vind het wel spannend. Stom he!

Zo nog even het lijstje aanpassen....

4. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Pluto2008: Wachten op menstruatie
    Itsme82: NOD op 17-12
    Croissantje: NOD op 4-12
    Zuss: 07-12 3e FM
    Linda1984: Opzoek naar ei...
    Milolove: provera t/m 3-12
    Twiss88: puregon spuiten tot ei 17mm is FM 8-12
    Taaamaaar: Primolut van 30-11 t/m 6-12
    Marg: 23-11 gestart met provera
    Kelly01: 07-12 Uitslag progesteronwaarde.
    Jolien2: NOD op 19-12 ? (wachten op progesteronwaarde of er eisprong is geweest FM 5-12: 23 mm, miss eitje al wel gesprongen ivm dik baarmoederslijmvlies)
    Julia 26:clomid 6-12 t/m 10-12
    gebakje2011: clomid 5-12 t/m 9-12
    Sween4: FM te klein, nieuwe ronde Duphaston t.m 10-12
    Jessebel:ongesteld, 8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11
    Pipsqueak: Provera t/m 2-12, wachten op menstruatie
    PCOmama: NOD op 13-12
    Maddie1990 5-12 eitje 22 mm -> 7-12 FM
    Boris: 2-12 FM
    Wachtende : 29/11 t/m 03/12 50 mg Clomid. 6/12 echo.

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken of wachten op ongi

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    pff ladies, volgens mijn word ik ziek en alles bij elkaar....toch dnke ik niet dat ik zwanger ben...zit elke keer te bedenken hoe voelde dat toch ook alweer bij de eerste zwangerschap pfff..heb een drukkend gevoel in mijn buik en her en der steken in mijn zij...dus volgens mijn gaan die rode duivels gewoon komen... hoe is het bij jullie allemaal?

6. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Julia, je moet ook je clomid;s avonds met het eten in nemen hoor, dat staat ook op de bijsluiter! want het is een redelijk zwaar medicijn, waardoor het moet glijden met je eten etc. en verwerken. Omdat je avond eten meestal veel is, is dat beter dan je ontbijt. Succes meis!!! fijne avond allemaal!!

7. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    Nemen jullie alle clomidtabletten in .1 keer in? Ik slik er twee per dag en neem er 's ochtends en een ' s avonds in. Niet elke dag op hetzelfde tijdstip.

Ben nog steeds heftig ongi, vind dat ik wel aandelen verdien in kruidvat, ik haal daar tampons, maandverband, zwangerschapstesten dus ze verdienen daar veel aan mij hihi.

8. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou dames vandaag voel ik me zo rot net uitslag gehad van progesteronwaarde maar ik heb geen goede eisprong gehad
    en verder kunnen ze niks voor mij doen moet gewoon verder met norprolac innemen, en 3jan heb ik weer een afspraak bij de gyn om te praten. voel me zo verdrietig.

9. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Ik heb precies hetzelfde!!
    Ik heb wel 15 kleine eitjes maar niet 1 die wil groeien!!:x
    Bij mij hebben de 50 en 100 ook niks opgeleverd, ook niet 1 eitje die groter dan 10mm werd :(
    Pff tis echt niet eerlijk!
    Dus jullie hebben ook nog niet 1x een echte kans gehad om raak te schieten?:p
    Wij ook niet...best wel balen!!!
    Ik hoop ook echt wel dat de 150 wat gaat doen maar ik geloof er niet meer zo in eigenlijk.
    Maar hopen doen we altijd!
    Eerst maar eens even ongi gaan worden...waarschijnlijk vrijdag of zaterdag.
    heb jij last van bijwerkingen??
    Ik bijna niet...vind dat ook niet echt een goed teken eigenlijk, vandaar dat ik me af vraag hoe dat bij jou is.

Liefs Tamaar

10. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    he! balen meid!!!
    kom op geef de moed niet op hoor!!
    het is nu echt even ongelofelijk k*t maar er komt echt een dag dat je zo'n klein hummeltje in je armen hebt en dan is het het allemaal waard geweest!
    probeer het doel voor ogen te houden!!!
    heel veel sterkte meis!!! *knuffel*

11. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Zuss: 07-12 FM
    Milolove: Provera t/m 3-12
    Taaamaaar: Wachten op menstruatie
    Marg: 23-11: Provera t/m ?
    Kelly01: Norprolac t/m ?
    Jolien2: NOD op 19-12
    Julia 26: Clomid 6-12 t/m 10-12
    gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12
    Sween4: Duphaston t/m 10-12
    Jessebel:8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11
    Pipsqueak: Provera t/m 2-12
    Maddie1990: 7-12 FM
    Wachtende : 6-12 FM

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Croissantje, hoe is het met jou?? Al iets bekend?

Jeetje is ook niet leuk om te horen van je waardes omtrent je eisprong! Ik kreeg helemaal geen uitslag van die domme assistente ik moes maar een afspraak maken...kon pas in Januari..ik zo je bent niet goed, want dan weet ik het zelf wel volgende week pfff....kwaad om te worden!

Ik ben weer even weg! brb

13. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @kelly
    Dat is geen fijn nieuws. Moet je de volgende cyclus gaan ophogen?

@taamaar en sween
    Ik hoop voor jullie beide dat 150 wel gaat aanslaan. Zo niet dan maar aan de puregon. Het spuiten valt wel mee, en het is voor een heel goed doel! Natuurlijk hoop ik voor jullie dat spuiten niet nodig is, en dat jullie allebei volgende ronde een poisi test hebben!

@all
    Hier weinig nieuws. Nog steeds druk op het werk. Ik heb morgen weer FM. Ik hoop dat er dan wel een ei zit. Anders moet ik weer gaan ophogen en 100 spuiten..

14. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Ik werk op een Kinderdagverblijf als Pedagogisch m
    Uden
    kom net terug van de Gyn. heb een eitje die nu 24 mm is. de gyn denkt dat hij vandaag springt. ik heb steken bij de eierstok waar het eitje zit, dus denk zelf ook dat hij vanavond springt. dus we gaan maar weer hobbyen. vrijdag moet ik terug om te kijken of ik een eisprong heb gehad.

15. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Uden
    Zuss: 07-12 FM
    Milolove: Provera t/m 3-12
    Taaamaaar: Wachten op menstruatie
    Marg: 23-11: Provera t/m ?
    Kelly01: Norprolac t/m ?
    Jolien2: NOD op 19-12
    Julia 26: Clomid 6-12 t/m 10-12
    gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12
    Sween4: Duphaston t/m 10-12
    Jessebel:8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11
    Pipsqueak: Provera t/m 2-12
    Maddie1990: 7-12 FM, 24 mm -> 9-12 FM
    Wachtende : 6-12 FM

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Spannend! Ik zou zeggen have FUN vanavond/vannacht of wanneer dan ook :D

17. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Uden
    hahah, dankjewel. en dat zal vast wel lukken. en nu maar hopen dat hij goed kan schieten:p

18. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    hoi dames

even snel een vraagje, zit op mijn werk.

Ik ben nu maar 2 dgn ongesteld geweest, en het is al weg! en ik moet vandaag pas beginnen met clomid, kan dat dan wel?

19. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0

@Jessebel Volgens mij kan je gewoon beginnen maar als je het zeker wilt weten kan je natuurlijk altijd even het ziekenhuis bellen:)
    Succes er mee!

@Maddie Jeetje wat een mooi groot ei!! *jaloers*
    Hopelijk heeft je mannetje gister goed geschoten;)
    Ik ga kei hard voor je duimen dat je nog op roze kan in 2011!!!
    Wanneer is nu je NOD? SPANNEND!!!:D

@PCOmama Wat raar dat je zo lang moet wachten op de uitslag!
    Dan heeft het inderdaad geen nut meer!
    heb je dat wel ook gezegd aan de telefoon?? Ik zou anders gewoon nog een keer bellen hoor!!

@Twiss En hoe is je FM gegaan??? Was er een mooi eitje te zien!?!?!
    Ik hoop het zo voor je!! Vind je het spuiten meevallen? Ik hoor der allemaal verschillende verhalen over... Dus weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden! Hoe lang ben jij al bezig met spuiten dan?

@Croissantje En is er al iets bekend??? Je houd ons wel in spanning hoor!!:D:D:D Kan je al op roze?!?!

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Tamaaar, ja weet je wat die muts zei; mevrouw U zit pas bij het begin en er wordt eerst een plan de campagne gemaakt voor IVF en/of inseminatie...ik zo uhhh wat dacht je ervan van NIET! Ik ga ze nu weer eens bellen. Even kijken of ik iemand anders aan de telefoon krijg haha

Deel Deze Pagina