hee meiden en sorry... start ik een nieuw topic ben ik er zelf haast niet.. het zijn hier drukke tijden.. ik ben ondernemer van beroep en zit in een hele drukke periode.. dan het nieuws van geertgen vorige week wat als een ( uiteraard zeer leuke) verrassing kwam... maar ook wel onverwacht Maar het valt me best zwaar allemaal... de medicatie is echt killing,.. wat een kut spul is dat zeg.. voel me al een week beroerd.. slaap slecht en ben de hele dag misselijk... collega vandaag vroeg; ben je misschien zwanger?,,, nou... denk het niet maar ze moest eens weten Nog 5 dagen dat rotspul slikken en dan wachten op menstruatie..bah.. zie er echt tegenop.. maar hoe sneller ik met clomid kan starten hoe beter... misschien lukt het wel weer in ronde 1.. zou leuk zijn.. meiden.. ik ga echt mijn best doen om jullie bij te houden maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer... waar wonen jullie trouwens? Ik woon in zuid holland
Pluto2008 Diagnose PCOS 2005, start Clomid 50mg dec 2007, Jan 2008 zwanger à Zoon Start Clomid nov 2011 Itsme82 Sept 2010 gestopt met pil, diagnose PCOS juli 2011. Clomid 50mg, geen eisprong. Clomid 100mg, eisprong. Start 2e ronde Clomid 100mg nov 2011. Croissantje Begin 2011 1e ronde Clomid 50mg, geen eisprong. 1e ronde Clomid 100mg, zwanger maar miskraam. Start 3e ronde Clomid 100mg nov 2011. Zuss Dec 2010 gestopt met pil, diagnose PCOS okt 2011. Start Clomid 50mg nov 2011. Linda1984 Jan 2011 gestopt met pil, diagnose PCOS nov 2011. Start Clomid 50mg nov 2011. Missoni Diagnose lichte vorm PCOS nov 2011. Start Clomid nov 2011. Twee dochters van 8 en 6 jaar, eerder behandeld met 150mg Clomid. Milolove Geen cyclus. Start Clomid nov 2011. Twiss88 Diagnose PCOS 2008. Geen Clomid, maar (?) Taaamaaar Ronde 2 met 100 mg clomid Marg Nieuwe poging na MK Kelly01 1e ronde clomid
@missoni Veel succes bij je afspraak straks. Ik ben benieuwd. @itsme Ik hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad! @kelly Welkom hier @pluto2008 Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de clomid. En zeker als je het ook nog zo druk hebt. Ik kreeg laatst dezelfde vraag van een klant. Voelt toch een beetje rot! Ik hoop voor je dat de clomid net zo snel werkt als de vorige keer. Ik woon in noord-brabant. Update: Ik moet morgenmiddag weer naar het ziekenhuis. Ik ben blij dat er vorige keer een ei zat, maar ben het spuiten ook echt beu. Elke keer ben ik weer bang dat ik een bloedvat raak(lees pijn) Ik hoop dus dat ze morgen pregnyl gaan zetten, dan hoef ik even niet te spuiten.
Hello, Ben net gebeld en het aftellen is begonnen want mijn progesteron was gisteren 22 en dat is hoog genoeg om een eisprong te bevestigen (en dat al op - vermoedelijk, als FF klopt- 2 dpo)! Wiehoe! FF geeft nu aan dat ik de eisprong vermoedelijk zondag is geweest (zie tempkaartje) @missoni: hoe was jouw afspraak in het ziekenhuis? @twiss: spannend weer een meting morgen! Hoop ook dat je pregnyl mag gaan zetten! @pluto: ik heb er ook erg veel last van, ben als ik clomid slik (en was ook zo met provera, maar wel minder) veel moe, ik slaap slecht en ik ben dan de hele tijd zo verdrietig (en een bitch). Het is echt rotspul die hormonentroep, maarja als het zorgt voor een zwangerschap dan is het het natuurlijk waard!
Hey meiden Wat een warm onthaal!!! Leuk hoor! Wat zijn er alweer een hoop meiden!! Welkom allemaal!! @Zuss, Croissantje en Itsme Ontzettend bedankt voor de lieve woorden! Ik ben gelukkig positief ingesteld en weet al jaren dat kinderen krijgen bij mij niet vanzelf zal gaan. Dus ik denk dat ik mezelf al jaren heb kunnen voorbereiden, het komt ook allemaal echt wel goed! Ik heb gister mijn laatste Primolut geslikt dus hopelijk ben ik snel ongi en kan ik aan de Clomid beginnen!! Hopelijk slaat het deze keer wel aan!! Ik begin alvast met duimen!! Duimen jullie met me mee?! hihi Wat een hoop verschillende verhalen heb ik hier gelezen maar ook weer zo veel overeenkomsten! Ik hoop dat iedereen zich hier "thuis" gaat voelen en dat we lekker kunnen kletsen betsen!! Ik hou der van!!! @Pluto2008 Zou ik een surgestie mogen doen over het overzicht lijstje??? Ik wil niet verkeerd overkomen...maar ik vind het een beetje onoverzichelijk.. Of ligt dat aan mij?? Als je het niks vind dan negeer je het maar en neem je lekker je eigen lijstje Vind ik ook prima!! hihi Hoop niet dat je het vervelend vind!! Liefs Tamara.
Topic lijstje Pluto2008: Provera aan het slikken tot ?? Itsme82: Wachtbankje NOD op ?? Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot ?? Linda1984: Wachtbankje wachten op bloed uitslagen Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Do 10-11 FM Taaamaaar: Wachtbankje wachten op ms Marg: Wachtbankje hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is. Kelly01: Pravera aan het slikken tot ?? Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken Hey meiden...hier kan je zelf bij gaan houden waar je mee bezig bent en wanneer. Ik heb geprobeert om alles zo goed mogelijk in de vullen...sorry als er iets niet goed staat!! Je kan het stukje kopieeren en daarna plakken in het schrijfvlak om het daarna aan te passen! Ik hoop dat we heel snel een knal roze lijstje hebben!!! Hopelijk vinden jullie het een goed idee om elkaar zo op de hoogte te houden, soms heb je gewoon even geen tijd om alles te lezen en met dit lijstje weet je toch precies waar iedereen mee bezig is!! Als jullie het niks vinden moeten jullie het uiteraard ook eerlijk zeggen!! Liefs Tamara
Zo, zojuist mijn Primolut bij de apotheek opgepikt. Best nog wel pijnlijk, de dame achter de toonbank 'gaf me mee' dat ik wel moest oppassen omdat deze medicijnen 'masculiniteit bij de vrouwelijke foetus tijdens zwangerschap' kon veroorzaken, met daarbij de vraag of ik misschien wist wat dat betekende want zelf kende ze het woord niet... Die had duidelijk niet door waarom ik deze medicijnen kreeg. Maar goed, morgen dus aan mijn eerste pilletje, ben benieuwd... @Taaamaar, bedankt voor je kleurrijke overzicht, ziet er ervaren uit... Het overzicht van Pluto2008 was een uitbreiding van eentje de ik was begonnen, maar dit maak het volgens mij een stuk overzichtelijker.
Dank je wel Zuss! Zou je het dan ook willen bijwerken voor jezelf?? Dan blijft hij up to date! Hopelijk vind de rest van de meiden het ook fijn! Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal??? Ik ben 26 en mijn man is 27. Wij wonen (was nog een vraag van iemand anders) in Zuid-Holland, Alphen aan den Rijn. Liefs Tamaar.
@ taamaar Ziet er goed uit! Ik woon in noord-brabant ben 23 en mijn man is 28. Ik hoop ook dat de lijst maar snel roze mag zijn! @ itsme Super dat je een ei-sprong hebt gehad!! Wanneer kan je testen? @ missoni Hoe was het bij de gyn?
@ taaamaar: dat lijstje was een bestaand iets van een anders die ik aan heb gevuld.. maar je lijstje is prima hoor.. @ zuss: lullig van de apotheek dan.. neem aan dat ze dat wel even checken.... Hier even geen nieuws behalve dat ik nu al moeite heb met jullie bijhouden.. hoop dat ik het red anders moet ik, in mijn eigen topic notabene, gaan afhaken..
Topic lijstje Pluto2008: Provera aan het slikken tot zondag 13 november Itsme82: Wachtbankje NOD op ?? Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot ?? Linda1984: Wachtbankje wachten op bloed uitslagen Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Do 10-11 FM Taaamaaar: Wachtbankje wachten op ms Marg: Wachtbankje hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is. Kelly01: Pravera aan het slikken tot ?? Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
Ach, Pluto, meid, maak je niet druk. Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als we begrijpen dat niet iedereen altijd evenveel aan het forum zal bijdragen. Ik heb zelf op dit moment gewoon een beetje (te veel) tijd, maar dat zal ook wel weer anders worden. Daarnaast denk ik dat we op dit moment er gewoon allemaal erg mee bezig zijn, omdat we allemaal weer net aan het begin staan. Een flinke frequentie aan posts is het gevolg van ons 'enthousiasme'... Laat ons gewoon weten hoe het met je gaat, en door die @... stukjes wordt het ook gemakkelijk om specifiek op dingen voor/van jezelf te reageren. Wat ik jullie wilde vragen, hoe gaat jullie man ermee om? Mijne gedraagt zich erg 'mannelijk' en praat er uit zichzelf eigenlijk niet met mij over. Hij heeft echt een 'we zien wel' mentaliteit, en denkt er niet al te veel over na. Ik denk zelfs dat hij er nog niet bij stil heeft gestaan dat we straks op 'verplichte' tijden aan de slag moeten...
Ik wil even iets grappigs met jullie delen. Normaal spuit ik altijd zelf, maar vandaag wilde ik graag dat mijn man het zou doen, zorgt toch voor een beetje meer 'wij doen dit samen' . Het grappige was dat hij dit enger vond als ik. Na het zetten van de spuit keek hij even alsof hij spontaan in huilen uit zou barsten van de opluchting. Zo zie je maar dat het ook leuke momenten heeft. Laten we hopen dat deze spuit heeft gezorgd voor een groeispurt. Dat ik morgen maar een mooi ei mag hebben.
Hallo allemaal. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben gisteren gestart met provera voor 10 dagen. Daarna beginnen met clomid. Ik vind het zo spannend en t voelt alsof we nu voor t 'echie' gaan Tis zo spannend of het aanslaat en hoe t verder gaat lopen. Groetjes, Jolien
Hoi Jolien! Welkom!! Spannend gevoel is dat he?! Ik had dat vorige maand ook, dat was mijn eerste keer Clomid. Hoe oud ben je en waar kom je vandaan! Hopelijk kan je hier lekker je hart luchten! Neem het TOPIC LIJSTJE even over en zet jezelf er bij! Kunnen we jou ook in de gaten gaan houden hahaha Liefs Tamara.
Omdat ik al jaren weet dat ik niet zomaar kinderen kan krijgen weet mijn man dat ook al vanaf het aller eerste begin. Ik ben der heel open over, zo weten al mijn vrienden, familie en collegas het. Ik schreeuw het niet van de daken maar vind het ook geen taboe om der over te praten. Het is iets waar ik niks aan kan doen, en daarbij vind ik het echt verschrikkelijk dat iedereen der altijd maar vanuit gaan dat je ZOMAAR even kinderen NEEMT! Dus ik wil graag ook laten weten dat het bij sommige vrouwen niet zomaar gaat veel mensen komen met vragen naar mij toen omdat ze er niks vanaf weten. Ik vind dat prima maar ik dwaal een beetje af hahaha Mijn man weet dus al vanaf moment 1 dat wij de mmm in moeten voor kindjes. Wij hebben het hier al geregeld over gehad en hij is ontzettend lief en meelevend. Hij gaat altijd mee naar de gyn en helpt mij onthouden dat ik me med in moet nemen, het inleveren van sperma hebben wij als iets komische gezien. Je kan der maar beter om lachen samen toch?! En het verplichte klussen straks ach daar komen de mannen ook wel overheen hoor hahaha Dus mijn man vind het allemaal geen probleem en leeft heerlijk met me mee ik vind het erg fijn. En hoe doen de rest van de mannen het?? Liefs Tamaar
Hoi, Mag ik me hier ook aansluiten. Sinds augustus stappen ondernomen omdat zwangerschap uitbleef. Bij de 1e was ik binnnen een half jaar zwanger. Nu is mn cyclus ook in de war en waarschijnlijk heb ik PCOS, ik heb wel elke maand menstruatie (langste cyclus 24 dagen). Nu ben ik aan de lijn er is inmiddels 4 kilo af, ik heb geen overgewicht, maar er mag wel wat af. Nu heb ik het idee dat deze maand mn cyclus weer rond 28 dagen uit zal komen. Ik voel mn eiprong elke maand en denk dus ook echt wel een eisprong te hebben, maar misschien niet goed genoeg. As maandag gesprek met gyn. om alle onderzoeken te bespreken. Ik denk dat ik aan de clomid zal moeten en misschien dat we beginnen met IUI ivm mindere kwaliteit zaad van mn man. Deze maand mogen we niet zwanger raken ivm hsg die ik gehad heb. Ik lees wel dat je na een hsg makkelijker zwanger raak, dus ik hopelijk lukt het snel. Ik vind het fijn om af en toe mn hart te luchten en jullie verhalen te lezen. Ik hoop dat we allemaal snel positief nieuws hebben.
Topic lijstje Pluto2008: Provera aan het slikken tot zondag 13 november Itsme82: Wachtbankje NOD op ?? Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot ?? Linda1984: Wachtbankje wachten op bloed uitslagen Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88o 10-11 FM Taaamaaar: Wachtbankje wachten op ms Marg: Wachtbankje hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is. Kelly01: Pravera aan het slikken 10 dagen kuur en op dag 3 bloed prikken dan beginnen met clomid t/mdag7 en op dag 10 echo. Jolien2:begonnen met provera voor 10 dagen. Dan menstruatie afwachten en dan clomid dag 3 - 7 bellen voor echo tussen dag 12 - 14 Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken