Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    @jessebel: Ha,ha,ha... En ik maar denken dat je gewoon echt terug naar school moest! ;)
    Nee hoor, grapje! Zit hier ook dagelijks te worstelen met apparaten die het beter denken te weten dan ik.. Zwaar irritant!

Hier vandaag nog weinig nieuws helaas; vanmorgen negatieve test, geen tijd of plek in het z'huis vandaag dus pas voor dinsdag een afspraak (wel meteen met echo) bij de fert.deskundige/hoofd gyneacologie. En tot die tijd gewoon nog even gedragen of ik zwanger ben en vooral niet starten met Duphaston of Primolut :-S

@pcomama: het kan dus gewoon ook nog een dag langer duren! Grrrrrr.....

Denk dat ik hoe dan ook gewoon ga testen weer het weekend. Heb er
    toch nog 2 liggen en je weet het maar nooit!

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Morning ladies,

Pfff ik heb nog niets zinnigs te melden, behalve dan dat het hier nog niet is te vinden....de ongi dan he! Nou ja laat maar uitblijven en hopelijk maandag een mooie echo hahaha...ik test maandag ochtend nog of misschien morgenvroeg ...ik weet het nog niet..ik heb nog 1 test hier liggen van CB met die + teken..dus we zien het wel..

@Jessebel, meid als jij je elke keer zo depri voelt is echt niet goed hoor.. je moet hier wel melding van maken want dat staat ook in de bijsluiter....vraag anders eens naar Tamoxifen.....is dezelfde werking, maar lichter qua medische rommel erin zeg maar..

@ Croissantje, schiet met jou dus ook niet op hahaha....we zitten wat dat betreft een beetje in hetzelfde schuitje...nou laten wij hopen dat het dan iets positiefs is en dat wij GIGA laat HCG aanmaken haha..

Ik zit hier weer lekker vroeg op de bank, manlief en kind slapen nog....;)

3. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

@croissantje en pcomama: spannend voor julien. Hopen op een + test.
    @allen: Ik heb gisteren mijn laatste Clomid 50 mg op. Heb het idee dat het ook deze keer werkt. Hopen op een eisprong rond de feestdagen. Gekke vraag: ik heb veel 'vochtverlies', doorzichtige afscheiding, eigenlijk vanaf de eerste dag Clomid. Herkent iemand van jullie dit?
    @iemand: iemand vroeg enkele dagen geleden of iemand al zwanger is/ was door de Clomid. Ik was in oktober ook zwanger na Clomid 50 mg. Helaas begin november miskraam na 7 weken.

Ik ga vandaag huishouden doen en kerstboom zetten. Fijn weekend!

4. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Hallo dames, hoe gaat t hier?

Heb vanochtend test gedaan, negatief maar ook nog niet ongesteld.... Bovendien ver na afleestijd wel een streep (zie nodforum 16-31dec voor foto, zit nu op tel dus kan m hier niet neerzetten) dus ik houd nog ff hoop!

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Marg: Ik was die iemand., dankjewel voor je reactie, ik ben heel benieuwd of het snel werkt.,! Was dat de eerste maand met clomid? Benieuwd hoe snel het werkt., al is natuurlijk iedereen anders.

@ Itsme: Oehh wat spannend,! Snap dat je hoop houdt., lastig he.., bah, weer wachten dus.,

Hier dag 32, nog geen ongi, van de week maar even een testje doen.,!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Poehh wederom kort berichtje.
    Herstel valt enorm tegen. Ondanks dat ik voor de spinaal had gekozen ben ik toch nog enorm misselijk geweest en heb ik gisteren de hele dag overgegeven. Ik heb echt overal mijn man voor nodig (opstaan, zitten,liggen,sokken uit, broek uit etc). Hij moet zelfs koken ! Normaal vind ik het zo fijn om voor hem te zorgen en nu moet ik alles laten doen, vreselijk vind ik dat. De spinaal zat zo hoog dat ik een tijdje ook niet heb kunnen praten, daarna de hele dag schor geweest. Daarna was het slikken van de medicijnen ook erg lastig, het wilde gewoon niet. Ik moet 20 tabletten op een dag nemen + 1 injectie:$
    Als dit niet snel beter gaat neem ik volgende maand geen Clomid, dat kan ik er echt niet bij hebben zo.

Er komen met kerst 10 mensen eten, ik betwijfel of het me allemaal gaat lukken. En mn man...die moet zo weer gaan werken, hoe ga ik mezelf redden zo? Ik heb geen familie in de buurt en alle vriendinnen werken of hebben hun handen vol aan de baby's.

Ik hoop dat jullie allemaal snel een mooie streep op die test hebben, want volgens mij kunnen er een aantal bijna testen toch ?

Succes !

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Wanneer kan ik eigenlijk testen ?
    13 dec was het eitje al weg. Dus ergens tussen 8 en 13 dec is hij gesprongen. Normaal heb ik een LF van zo'n 10 a 11 dagen. Dus dan zou ik op ongeveer 20 dec uitkomen, kan ik morgen al met een vroege test proberen ? Of is dat verspilling van de test?
    Heeft Clomid invloed op je LF?

8. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Ik werk op een Kinderdagverblijf als Pedagogisch m
    Uden
    #768 Maddie1990, 17 dec 2011
    Laatst bewerkt: 17 dec 2011
    @itsme, je zou toch duidelijk denken dat het echt klopt! heb net de foto bekeken.. ik ga voor je duimen! zodat hij morgen wel binnen de 5 min het 2de streepje vertoont!

Verder gaat het hier allemaal z'n gangetje! ben best wel moe de laatste tijd.. mjaa dat kan misschien ook door de stress komen en de gebeurtenissen die er pas zijn geweest! mjaa, kan eigenlijke niet wachten tot na de 23ste!

Kun je trouwens ook voor je NOD testen?? zoja hoeveel dagen van te voren?

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Goedemorgen ladies,

@ Wachtende, pfff heftig voro je zeg! Je kan ongeveer op die dag dan testen toi toy!

@ maddie die Kruidvat goedkope testen kun je 4 dagen voor je NOD al testen...en van CB ook enkele....

Hier is mijn NOD gekomen hoor! Godzijdank! Ik was al weer lekker depri aan het worden dat mijn lichaam mij weer in de steek zou laten..

Nou ja een Cyclus van 34 dagen op zich mooi, maar dan snap ik die echo's weer niet met de eisprong..die heb ik dan toch nooit op 26/27 nov gehad?! Nou ja ik hoor het morgen wel in het ZH.

Ik wil nu ook gaan temperaturen omdat het ziekenhuis tussendoor dichtgaat en daarnaast ik op 4 januari op vakantie ga voor 10 dagen. Dus als ik 34 dagen aan hou dan zouden mijn vruchtbare dagen tijdens de vakantie zijn.... ;) how romantic on the beach!

Hoe is het hier verders met de wachtende ladies?

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hey meiden,
    even een update. Gister goed nieuws gehad, beide eitjes doen het goed, 16mm en 18mm. Dus vandaag voor de samenlevingstest geweest, helaas negatief. Er was geen enkele bewegende zaadcel in mijn bmsv gevonden. Ik ben er best wel kapot van, want we hadden zo'n goede hoop na de fm van de laatste 2 keer! En nu maak ik dus nog geen kans. Waarschijnlijk komt het van de Clomid, die heeft een negatieve invloed op de zuurgraad van het bmsv. Nu huiswerk mee en dinsdag opnieuw een samenlevingstest, hopen dat het dan beter uitvalt. Zal later vandaag nog even teruglezen en reageren. Voel me nu echt rot en ga eerst even een kopje thee drinken en mijn hoofd leegmaken. Liefs, Julia

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Julia dat is balen zeg! Dikke knuff voor jou!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
  13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    jeetje julia.,
    Lees je verhaal nu pas.,!! Sorry voor mijn bericht dan., wat balen voor jullie zeg., maar geef niet op! Ik had ook bijna opgegeven, dacht echt dat het onmogelijk was bij ons., en nu...., sta perplex!

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    wooow geweldig!!!!! :d gefeliciteerd!

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjewel.,! Kan het ECHT NIET geloven., mijn ventje is werken, heb hem al gebeld, die is ook helemaal van zijn stuk, ben blij als hij vanmiddag thuis komt! Lekker knuffelen., jeetje wat bizar dit.,

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Pluto2008: Wachten op menstruatie
    Itsme82: NOD op 17-12
    Croissantje: NOD op 4-12
    Zuss: 12-12 5e FM op cd19 --> 1 ei 10,5mm; 14-12 6e FM
    Linda1984: NOD op 21-12
    Milolove: Clomid 12-12 tm 16-12
    Twiss88:t/m 24 dec Provera
    Taaamaaar: Clomid 11-12 t/m 15-12
    Marg: 23-11: Provera t/m ?
    Kelly01: Norprolac t/m ? NOD op 17-12
    Jolien2: NOD op 19-12
    Julia 26: FM1 op cd 11 - ei van 14mm! za 17-12 FM2 op cd 14
    gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12
    Sween4: 16/12-20/12 Clomid 150 MG
    Jessebel:8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11
    Pipsqueak: Clomid tot en met 16-12. 1e FM op 19-12
    PCOmama: Ongesteld Tamoxifen 22 dec t/m 26 dec.
    Maddie1990:NOD op 23-12
    Boris: 2-12 FM
    Wachtende : Wachtbankje
    Kirsten87: Zwanger

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei,
    Menstruatie opwekken
    , Puregon spuiten

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    o ja thnx.,!! Daar had ik nog niet aan gedacht.., ik ga maar even lekker douchen.., heb echt een jankgezich., al anderhalf uur aan het huilen van ongeloof en alle spanningen die eruit komen.,

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik heb het voor jou maar gelijk aangepast! Echt super voor je meid, en nu volop gaan genieten! En nog voor je NOD getest ook, dus het is toch helemaal mooi met de kerst een prachtig bericht!

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Even een update vragen aan de ladies op de lijst...

@Pluto, we hebben jou lang niet meer gezien, hoe is het bij jou???

@ Itsme zag ik van jou nou ook een positieve test voorbij komen elders? ;)

@ Linda jij mag ook bijna testen he! Spannend!

@ Kelly zie ik bij jou ook een positieve test opeens voorbij komen! Show us!! Ben benieuwd hoor, ik duim voor je dat je a.s. maandag een knaller hebt!

@ Jolien hoe is het met jou bruin verlies...nog steeds of toch weg? Ben benieuwd en hopelijk voor jou een roze wolk op zeer korte termijn!

@ Gebakje, hoe is het met jou verder? Al FM gehad toevallig of het is aangeslagen? Sorry als ik erover heen heb gelezen!

@ de rest.......het is allemaal weer spannend overal, maar geeft ons hopelijk wel hoop toch dat er een paar zwanger zijn ondanks de MMM....Dus meiden, ook ik ben het levende bewijs, maar goed moet mij wederom opnieuw bewijzen....we zien het allemaal wel voorbijkomen en dat geeft echt hoop! Dus op naar nieuwe ronden en nieuwe kansen in 2012 en laat dat allemaal op ROZE staan!

20. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Ik werk op een Kinderdagverblijf als Pedagogisch m
    Uden
    Wow kirsten87 gefeliciteerd!! echt super!
    @PCOmama, oke dankjewel, heb zelf ook altijd 2v5 kan eigenlijk niet wachten met testen!

Deel Deze Pagina