Pluto2008: Wachten op menstruatie Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje: NOD op 4-12 Zuss: 12-12 5e FM op cd19 --> 1 ei 10,5mm; 14-12 6e FM Linda1984: NOD op 21-12 Milolove: Clomid 12-12 tm 16-12 Twiss88:t/m 24 dec Provera Taaamaaar: Clomid 11-12 t/m 15-12 Marg: 23-11: Provera t/m ? Kelly01: ZWANGER Jolien2: NOD op 19-12 Julia 26: FM1 op cd 11 - ei van 14mm! za 17-12 FM2 op cd 14 gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 16/12-20/12 Clomid 150 MG Jessebel:8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11 Pipsqueak:1e FM 19-12 ei van 24mm of een kiester?? PCOmama: Ongesteld Tamoxifen 22 dec t/m 26 dec. Maddie1990:NOD op 23-12 Boris: 2-12 FM Wachtende : Wachtbankje Kirsten87: Zwanger Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Pluto2008: Wachten op menstruatie Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje: NOD op 4-12 Zuss: t/m 25 dec Primolut Linda1984: NOD op 21-12 Milolove: Clomid 12-12 tm 16-12 Twiss88:t/m 24 dec Provera Taaamaaar: Clomid 11-12 t/m 15-12 Marg: Provera t/m ? Kelly01: ZWANGER Jolien2: NOD op 19-12 Julia 26: FM1 op cd 11 - ei van 14mm! za 17-12 FM2 op cd 14 gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 16/12-20/12 Clomid 150 MG Jessebel:8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11 Pipsqueak:1e FM 19-12 ei van 24mm of een kiester?? PCOmama: Tamoxifen 22 dec t/m 26 dec Maddie1990:NOD op 23-12 Boris: 2-12 FM Wachtende : Wachtbankje Kirsten87: ZWANGER Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten Kelly & Kirsten, enorm super gefeliciteerd!!! Hier is het minder, ronde 1 heeft definitief niet gewerkt dus ik zit weer aan de Primolut
@kelly Gefeliciteerd!!! Wat een heerlijke kerst zal jij hebben. @zus Kop op! Volgende ronde meer succes! Dikke digiknuf!
Hoi allemaal, Ik ben vandaag voor de eerste fm gegaan en heb daar een hele grote verassing gekregen. Ze zagen geen ei maar wel een vruchtzakje! Ik ben dus zwanger! Heel pril, nog geen 5 weken, maar toch! Ik kan het haast niet geloven en schoot meteen in de stress want ik heb eerst provera gebruikt en daarna clomid, maar de gyn verzekerde me dat dat geen kwaad kon, dus dat hoop ik dan maar... Dat verklaart meteen waarom mijn ongi zo licht was en ik vreselijk misselijk ben 'smorgens. Ik dacht dat komt vast door die pillen dus ik had dit echt helemaal niet verwacht. Nou maar hopen dat het blijft plakken. Volgende week dinsdag moet ik terug voor een echo dus ik ben nu al helemaal zenuwachtig Sorry voor het ego bericht maar ik moet dit even kwijt! Liefs Milo
Heey Milolove, jij ook super gefeliciteerd!!! Het is een ware babyboom op het moment, geweldig. Het is heel fijn om 'succes stories' te horen... Hou ons allemaal op de hoogte he!
@Milo, wat zou dat fijn zijn zeg!! Gefeliciteerd!! Zo zie je maar weer..zo kan het ook. Hier net de uitslagen van mijn bloedwaardes gehad. Mijn 24mm ei si toch een kiester..balen.. Moet nu donderdag weer terug om te kijken of er zich ondanks de kiester nog een andere follikel groeit. Blijf duimen dat er nog wat komt, maar eigenlijk denk ik dat 50mg clomid niets gedaan heeft. Baal er toch iets meer van dan ik had verwacht.......
Pluto2008: Wachten op menstruatie Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje: NOD op 4-12 Zuss: t/m 25 dec Primolut Linda1984: NOD op 21-12 Milolove: Clomid 12-12 tm 16-12 Twiss88:t/m 24 dec Provera Taaamaaar: Clomid 11-12 t/m 15-12 Marg: Provera t/m ? Kelly01: ZWANGER Jolien2: NOD op 19-12 Julia 26: FM1 op cd 11 - ei van 14mm! za 17-12 FM2 op cd 14 gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 16/12-20/12 Clomid 150 MG Jessebel:8-12 tm 12-12 clomid 100mg, 16 december FM op cd 11 Pipsqueak:1e FM 19-12 kiester van 24mm, 22-12 2e fm op cd13 PCOmama: Tamoxifen 22 dec t/m 26 dec Maddie1990:NOD op 23-12 Boris: 2-12 FM Wachtende : Wachtbankje Kirsten87: ZWANGER Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Pipsqueak, wat een vervelend nieuws (bedoel je trouwens cyste ipv kiester, want daar heb ik nog nooit van gehoord?). Ik weet precies hoe het balen voelt als 50mg Clomid niet werkt. Sterkte en een knuffel!
Zuss volgens mij had ze het echt over een kiester, ze verklaarde het als een oud eitje wat nooit helemaal is gerijpt en er dus is blijven hangen. Ze verwachten dat, met een volgende menstruatie, het "weggespoeld" wordt en dat het hopelijk geen andere follikels die groeien in de weg gaat zitten. donderdag maar even afwachten dus. bedankt voor de knuffel!
@pipsqueak Volgens mij is dat een cyste, maar cyste of kiester, laten we gewoon hopen dat het een ei is! Sterkte meid. @all Ik heb een gesprek aangevraagd bij de gyn. Ik heb het idee dat ze maar wat doen, en totaal geen plan van aanpak hebben. Mocht ik na dat gesprek geen goed gevoel hebben, ga ik naar belgie. Gelukkig kan ik dinsdag na de kerst al terecht bij de gyn.
@twiss zou kunnen hoor! en inderdaad maakt niet uit wat het is als er maar een ei gaat groeien! Wat hopeloos zeg, geen plan van aanpak hebben. Weet je totaal niet waar je aan toe bent. Kan me goed voorstellen dat je een ander weg gaat kiezen als je gevoel niet beter wordt. Is toch erg belangrijk in zo'n traject. Gelukkkig bestaat er dan de mogelijkheid om naar onze zuiderburen te gaan. Sterkte!
@Milo wat goed! GEFELICITEERD! @ Twiss balen zeg, maar zit je bij een gyn of echt een fertiliteitenarts..ik zit daar namelijk wel en dat is super moet ik zeggen. @pipsquek jeetje laten we hopen dat het gewoon een giga ei is! Hier net de uitslagen gehad...alles super goed...eisprong was een lage waarde, maar dat verklaard ook wel waarom ik zo laat een menstruatie kreeg..ik had de eisprong dus later zaad van manlief is GIGA dus daar hoeven wij ons geen zorgen over te maken. Dosis eenmalig verhoogd naar 20 mg Tamoxifen en als ik weer zo leip in mijn koppie wordt dan moet ik ook volgende ronde gaan spuiten...dus we wachten af....een goede hoop want met ons zoontje was ik dus gelijk zwanger met deze dosis...dus we zullen zien!
@milolove Ik heb totaal over je berichtje heen geklezen. Ook jij gefeliciteerd!!! @pcomama Ik zit bij de gyn, en zit er heel hard over na te denken over te stappen.
Als jij je daar dan gewoon aanmeldt in overleg met wellicht je huisarts...zij zijn gewoon goed in hun werk en weten ook waarover gepraat wordt.... ik was zelf ook niet naar een gyn gegaan omdat zij er niet voor opgeleid zijn om ferti problemen te behandelen.... wel gedeeltelijk, maar niet om echt een plan te maken volgens mijn...
@pcomama Vandaar dat ik een gesprek heb aangevraagd. Ik wil een concreet behandelplan op tafel hebben, als ze dat niet kunnen, stap ik over. Wat wel heel netjes is, is dat ik al zo snel terecht kan. En ook nog een dubbele afpraak heb ingepland, dus tijd genoeg!
Zo even 3 zwangeren in een paar dagen, SUPER ! De beste feestdagen van je leven zo ! Ik twijfel of ik morgen ga testen of dat het te vroeg is. Ik heb een vroege test van CB... Twiss: ik ging ook met die vraag naar de arts. Bij mij reageerden ze er zo ontzettend fijn op dat ik het achteraf een beetje jammer vond van mezelf dat ik het niet eerder aandurfde. Ik hoop dat je met een fijn gevoel het ziekenhuis uit loopt ! Als je naar Belgie gaat moet je dan sowieso alles zelf betalen?