Vraagje aan allemaal: hoeveel dagen na nod hadden jullie met Clomid je eisprong? Ik heb namelijk tussendoor geen echo's (Clomid sloeg vorige keer aan, uitgelopen op miskraam). Ik weet dus niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Vrijdag bloed prikken en week erop uitslag. Graag hoor ik van jullie wanneer je eisprong hebt gehad. X
Ik slik Tamoxifen...dus kan je er niet bij helpen... Volgens echo wasa het dus rond dag 13 al een eisprong, bleek achteraf toch circa op dag 20 te hebben gezeten.. Wat je het beste kan doen is een cyclus van maximaal 35 dagen aan houden...en dan moet je een ruimte van circa 10 klusdagen vasthouden...dus bij elkaar 5 klusmomenten... mag uiteraard vaker Zo doe ik het ook bij geen echo's..
@ Marg: je kan ook ovulatietesten gebruiken. Want ik kan je wel vertellen wanneer ik mij eisprong gehad heb, maar dat is mijn lichaam...en daar wordt ik al niets wijzer uit :s Mijn ' eisprong' leek tussen dag 12 en 17 te zitten...echter bleek deze waardeloos te zijn. Ik ga vanaf dag 10 ovulatietesten gebruiken. @ allen :Iets gaat er met het lijstje niet goed. Ik sta nu weer op het wachtbankje terwijl dat Clomid moet zijn...maar weet nu niet welke ik moet kopieren? Gisteren zijn de hechtingen uit mijn knie gehaald. De fysio vertelde dat hij verwacht dat ik over 10 weken weer heel voorzichtig kan gaan opbouwen met werk...Daar hadden we echt niet op gerekend !! Dit duurt allemaal veel langer dan ik dacht. Wat ga ik al die tijd doen ? Mijn man gaat natuurlijk zo weer werken en dan ben ik helemaal alleen thuis
Kirsten87: Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Pluto2008: ??? Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:??? Zuss: Clomid van 31-12 t/m 04-01, FM 06-01 Linda1984:Clomid van 25-12 t/m 29-12, FM 03-01 Twiss88: Clomid van 30-12 t/m 3-1 Taaamaaar: Primolut 27-12 t/m 2-01 Marg: verwachte ei 23/12 30/12 bloedprikken, NOD circa 6 jan 2012 Jolien2: Clomid van 22-12 t/m 26-12 Julia 26: 17-12 FM op cd 14 gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 29/12 FM, daarna starten met spuiten Jessebel: Wachtbankje NOD 6-8 januari 2012 Pipsqueak:ei van 13 mm!! 30-12 4e fm op cd 21 PCOmama: Wachtbankje, NOD 20/1 Maddie1990: Clomid 27-12 t/m 31-12 Boris: ??? Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten Dag meiden, hopelijk heeft iedereen net zo'n rustige kerst gehad als ik. Vandaag ongesteld geworden, dus over 2 nachtjes beginnen met 100mg Clomid... @Wachtende, ik ben een aantal pagina's terug gegaan en heb het lijstje aangepast, volgens mij moet het zo weer kloppen voor iedereen. @allen, we hebben al een tijdje niets meer van Pluto, Croissantje en Boris gehoord, dus die heb ik op '???' gezet. Iemand die meer weet? @Twiss, we lopen bijna gelijk!
@zus We lopen helemaal gelijk, ik dacht dat ik gisteren ongesteld werd, maar het heeft niet doorgezet. Nu ook nog niet trouwens, maar kan elk moment komen.
even snel een reactie vanaf mijn werk. Ik heb vanochtend bloed laten prikken, en heb vanmiddag al de uitslag gehad, mijn progesteronwaarde was 65.2 dus ik heb een heel goede eisprong gehad. Nu maar hopen dat 3 dgn voor mijn eisprong goed genoeg is. wel stijgt mijn temp nog steeds. Ik heb denk ik zaterdag 7 januari mijn NOD. Ik weet niet meer bij wie ik het las, maar waarom duurt het bij sommige zolang voordat ze een bloeduitslag terug krijgen? Bij mij is het altijd de volgende dag, en als je vroeg heb geprikt (voor 9.00) dan dezelfde dag nog. LIjkt me verschrikkelijk als je eindelijk bloed heb geprikt en je moet dan nog lang/dagen op je uitslag wachten pfff Kom later even verder reageren. Moet weer aan het werk. Nog 30 minuten en dan heb ik vakantie! gr. Jessica
Hi meiden. Even snel een berichtje van mij. Lig ziek op bed, keelontsteking Hoop dat t snel over is want ik zit nu op CD 10 en krijg geen echo's voor FM. Dus ik wilde vanaf CD 12 om de dag vrijen (had vorige keer op CD 16 mn eisprong) maar zoals ik me nu voel gaat dat niet lukken.... Nouja we zien het wel, moet eerst maar even beter worden....
hallo allemaal! mag ik me ook nog aanmelden? zal even in het kort mijn verhaaltje doen: ben nu 25 bijna 26 heb een zoon van 6,5 jaar was niet helemaal gepland maar oooh zo welkom was toen 19 en aan de pil! toen hij 1,5 was zijn wij gestopt met de pil voor een tweede wondertje dit liet 3 jaar op zich wachten toen we naar de fertiliteitsarts zijn gegaan! daasr een paar eigen cyclussen mee gekeken die lang duurde natuurlijk 6 of 8 weken wel soms! toen mocht ik in april beginnen met dupohaston om regels op te wekken! en daarna op de derde dag beginnen met clomid! met fm weet ik dat ik ik tussen dag 17 en dag 19 een eisprong heb gehad! en een goede bloiedwaarde die dit ook inderdaad aan toonde en 2 weken later een positieve test 23 november ben ik bevallen van een zoon wesly wel 5 weken ter vroeg maar na 10 dagen ziekenhuis mocht hij mee naar huis en het is een heerlijk gezond ventje van ni al 13 maand! ben na de bevalling niet weer begonnen aan anticonceptie want dat we meer kindjes wensen is voor ons heel duidelijk! vanaf vandaag weer de mmm ben begonnen vandaag met duphaston om mijn regels op te wekken en mag daarna op de 3derde dag beginnen met clomid en dan vanf de 10 de dag weer de fm. ' hoop dat we hier gezellig en wijze raad van mekaar kunnen hebben!! succes allemaal en dat 2012 al onze wensen mag laten uitkomen!!!
Ik loop sinds kort bij de gyn en heb begin december clomid gebruikt. Op mijn temperatuurlijst blijft mijn temp tussen de 36.4 en 36.6. Maar ik ben toch erg nieuwsgierig of er nou toch wat gebeurd is en toch zwanger ben. Na hoeveel dagen hebben jullie een zwangerschapstest gedaan? Ik weet namelijk niet hoelang mijn cyclus is, want die is nooit normaal geweest.
@marijelansink: welkom. Leuk omte lezencdat jij jou de eerdere ervaring zo succesvol was: een gezonde knul. De eerste keer was bij ook meteen raak, helaas is dit uitgelopen in een miskraam. Nu weer eerste na miskraam met Clomid. Rond 6 januari nod. Even afwachten dus. Groetjes
Hoi meiden, hier ook weer eens een berichtje van mij. Heb me even een tijdje teruggetrokken, de afgelopen weken vond ik namelijk best heftig. 6 keer in het zh geweest voor FM en samenlevingstesten. Beide samenlevingstesten waren negatief en het BMSV was heel dun en heel weinig, dus dat vond ik best wel een klap. Het goede nieuws is dat ik 2 (!) eisprongen gehad heb. Op dag 17 en dag 19. Nu dus afwachten. Denk dat ik eind volgende week een test ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Had gister heel de dag hele vervelende steken rechts onder in mijn buik. Geen idee wat dat kan zijn... Ik weet dat de kans klein is met zo weinig BMSV en die negatieve samenlevingstesten, maar door die eisprongen heb ik toch stiekem wat hoop. Nu maar hopen dat de klap volgende week niet te hard aankomt als ik ongesteld word. Zal zo ook even teruglezen hoe het met jullie is, ben ik weer een beetje bij en ik zal proberen hier weer wat meer te zijn. Liefs, Julia
Kirsten87: Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Pluto2008: ??? Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:??? Zuss: Clomid van 31-12 t/m 04-01, FM 06-01 Linda1984:Clomid van 25-12 t/m 29-12, FM 03-01 Twiss88: Clomid van 30-12 t/m 3-1 Taaamaaar: Primolut 27-12 t/m 2-01 Marg: verwachte ei 23/12 30/12 bloedprikken, NOD circa 6 jan 2012 Jolien2: Clomid van 22-12 t/m 26-12 Julia 26: wachtbankje gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 29/12 FM, daarna starten met spuiten Jessebel: Wachtbankje NOD 6-8 januari 2012 Pipsqueak:ei van 13 mm!! 30-12 4e fm op cd 21 PCOmama: Wachtbankje, NOD 20/1 Maddie1990: Clomid 27-12 t/m 31-12 Boris: ??? Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Kirsten87: Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Pluto2008: ??? Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:NOD op 31-12 ?? Zuss: Clomid van 31-12 t/m 04-01, FM 06-01 Linda1984:Clomid van 25-12 t/m 29-12, FM 03-01 Twiss88: Clomid van 30-12 t/m 3-1 Taaamaaar: Primolut 27-12 t/m 2-01 Marg: verwachte ei 23/12 30/12 bloedprikken, NOD circa 6 jan 2012 Jolien2: Clomid van 22-12 t/m 26-12 Julia 26: wachtbankje gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 29/12 FM, daarna starten met spuiten Jessebel: Wachtbankje NOD 6-8 januari 2012 Pipsqueak:ei van 13 mm!! 30-12 4e fm op cd 21 PCOmama: Wachtbankje, NOD 20/1 Maddie1990: Clomid 27-12 t/m 31-12 Boris: ??? Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Hey meiden, Net als Julia, heb ik me ook een tijdje stil gehouden... las wel regelmatig even bij op mijn telefoon, maar zat zo met mijn hoofd in een achtbaan dat ik er even niet over wilde praten. De laatste keer dat ik jullie schreef, was het omdat ik van het ziekenhuis in Beverwijk nog een extra week moest wachten met mijn Duphaston (alternatief voor Primolut) omdat ik wellicht zwanger was. Ook al zat ik reeds op CD36 en testte ik nog steeds negatief. Een ruime week later was ik opnieuw in het ziekenhuis, waar ik na veel aandringen eindelijk bloed mocht laten prikken. Ik bleef namelijk zo ongelofelijk misselijk (minimaal 3 keer in de week ook echt overgeven), dat als ik dan niet zwanger was, er op z'n minst een andere hormoonwaarde 'uit balans' zou moeten zijn. En dit bleek inderdaad het geval... "Maar,.." zei de gynaecoloog, "ga met die misselijkheidsklachten maar gewoon naar je huisarts en meld je over twee weken nog maar eens hier om te zien wat er dan uit komt." En toen was ik er echt helemaal klaar mee! Na de curretage hadden ze in Beverwijk natuurlijk al niets dan tegenstrijdige adviezen gegeven en geklungeld met mijn recepten, maar nu werd ik voor de 3e keer naar huis gestuurd om "maar te zien" wat er zou gebeuren. Via mijn huisarts kon ik gelukkig al binnen een week terecht in het ZH van Alkmaar, waar ik nu 1 keer ben geweest. Ik werd heel vriendelijk geholpen, uitgebreid onderzocht en uitgehoord, en kreeg toen de volgende conclusie: - ik heb PCO; iets dat met 36 echo's in Beverwijk nooit is opgemerkt - op 17 december heb ik een eisprong gehad - mijn Progesteronwaarde was 3 dagen daarna 40 -> 31 december 2011 is dus een (naturlijke) NOD voor mij Helaas denk ik niet dat ik zwanger ben deze keer, daarvoor hebben we te weinig gericht geklust... en die misselijkheid zie ik ook niet meer als symptoom, want die is er nu al zo lang (en overgeven wordt minder). Dus jammer genoeg gaat het allemaal nog wel weer even duren. Als ik namelijk rond 31 december ongesteld word, dan mag ik deze ronde niet direct met Clomid verder, daarvoor willen ze eerst nog wat aanvullende onderzoeken doen (ook bij mijn vriend). Op zich heel positief, want heb liever dat ze nu eerst eens goed naar alles kijken... maar met inmiddels wéér twee vriendinnen zwanger (ik ben letterlijk de enige van 6 vrouwen met oud en nieuw morgen die niet zwanger is), is dat nog even meer een uitspraak van mijn verstand, dan van mijn gevoel. Maaaaaar..... ik heb gezien dat ons clubje geluk brengt!! Want wie had er gedacht dat we al 3 zwangeren onder ons mochten hebben voor het einde van het jaar?? Super hoor!! Gefeliciteerd allemaal!!! En voor de rest van jullie: ik leef met jullie mee! En vergeet morgen niet nog even 1 keer goed te genieten van die Champagne
@ Julia, balen zeg van die tegenslagen qua onderzoeken. Snap dat je hoop houd, moet ook !! Spannend ! Sterkte ! @ Croissantje, wat een vreemd verhaal zeg.... Wel fijn dat ze nu goed onderzoek gaan doen in Alkmaar, dat moet wel gerust stellen denk ik? Sterkte !! @ Hier, nog steeds ziek.... Keelontsteking, zo naar !! Als mn eisprong op dag 16 is zoals vorige keer is dat a.s. dinsdag/woensdag dus dan heb ik nog wel even om beter te worden. Maar denkniet dat elke maand de eisprong op dezelfde dag is. @ Iedereen: alvast een fijne jaarwisseling !! Ik breng em alleen en ziek op de bank door, manlief moet werken
Kirsten87: Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Pluto2008: ??? Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:NOD op 31-12 ?? Zuss: Clomid van 31-12 t/m 04-01, FM 06-01 Linda1984:Clomid van 25-12 t/m 29-12, FM 03-01 Twiss88: Clomid van 30-12 t/m 3-1 Taaamaaar: Primolut 27-12 t/m 2-01 Marg: verwachte ei 23/12 30/12 bloedprikken, NOD circa 6 jan 2012 Jolien2: verwachte ei 4/1. NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 29/12 FM, daarna starten met spuiten Jessebel: Wachtbankje NOD 6-8 januari 2012 Pipsqueak:ei van 13 mm!! 30-12 4e fm op cd 21 PCOmama: Wachtbankje, NOD 20/1 Maddie1990: Clomid 27-12 t/m 31-12 Boris: ??? Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
hoi hoi hier nog steeds wat bruin verlies al 1,5 week pas 2 pilleks duphaston gehad, had gehoopt dat het meteen al zou aanslaan omdat er al wel iets loskomt maar helaas hopen op mijn menstruatie zodat we vol goede moet met de clomid kunnen beginnen!! en goed jaarwisseling allemaal!! groetjes marije
Goedemorgen ladies, Net even eea teruggelezen! Allereerst Welkom Marije! Jij ook al een zoontje...ik ook..dus er is echt hoop he Ik zal je trouwens even op de lijst zetten ok! Oudejaarsvlinder jij ook welkom! Sta je nog niet op de lijst...dan plant ik jou er ook even op ok Wat het testen betreft....ik spek de kruidvat regelmatig hahaha....ik heb mijn cyclus altijd op 35 dagen gezet..als je medicatie slikt is dit ongeveer wat je moet aanhouden..maar ook dat verschilt echt bij eidereen... @ Julia, jeetje ik snap dat je je even teruggetrokken hebt...hebben ze evt. iets anders bedacht om te gaan doen mocht dit echt niet gaan werken? @ Croissantje ik miste je al maar voor jou ook een knuffel vandaag..ik snap dat het heftig is zeg....we gaan voor knalroze zorgen in 2012 ok!!! @ Jolien, wij zitten ongeveer gelijk he! Goed joh... ben benieuwd! @ de rest..hier alles super eigenlijk..klussen links en rechts uiteraard...nog 5 dagen en ik ga lekker op vakantie dus dan ben ik er 11 dagen niet...het is een romantische locatie, dus het zou mooi zijn als daar iets verwekt gaat worden Ik wens jullie bij deze een super uiteinde en een knalroze 2012!!!
Kirsten87: Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Pluto2008: ??? Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:NOD op 31-12 ?? Zuss: Clomid van 31-12 t/m 04-01, FM 06-01 Linda1984:Clomid van 25-12 t/m 29-12, FM 03-01 Twiss88: Clomid van 30-12 t/m 3-1 Taaamaaar: Primolut 27-12 t/m 2-01 Marg: verwachte ei 23/12 30/12 bloedprikken, NOD circa 6 jan 2012 Jolien2: verwachte ei 4/1. NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje gebakje2011: Clomid 5-12 t/m 9-12 Sween4: 29/12 FM, daarna starten met spuiten Jessebel: Wachtbankje NOD 6-8 januari 2012 Pipsqueak:ei van 13 mm!! 30-12 4e fm op cd 21 PCOmama: Wachtbankje, NOD 20/1 Maddie1990: Clomid 27-12 t/m 31-12 Boris: ??? Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12 Marijelensink: wachten op menstruatie daarna clomid! Oudejaarsvlinder: NOD verwacht begin januari 2012 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Goeiemorgen iedereen! @PCOmama, bedankt voor je knuffel! Ik had 'm ook echt even nodig... Ik hoop zo dat jouw romantische vakantie wel tot een brusje gaat leiden!! Ik werd vanmorgen wakker met een jankhoofd van hier tot tokio... Droom al 3 nachten de meest bizarre dingen over oudjaarsavond; zie er duidelijk nogal tegenop om met alleen maar zwangere vrouwen te zijn vanavond... Maar ja, ga me maar wat meer mengen onder de mannen en wat vaker een rondje om met de hond, die ik vanmorgen maar heb omgedoopt tot 'mijn tweede streepje' Want op de overgebleven test uit Londen, stond er vanmorgen helaas maar weer eentje. @all: wat gaan jullie allemaal doen vanavond?? Liefs, Croissantje