Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    @Wachtende; sorry.... veels te laat: maar ook nog gefeliciteerd!!! Best een rare situatie hier trouwens... iedereen is op de hoogte van elkaars NOD, menstruatie en jankbuien... maar wie er wanneer jarig is? Geen idee!! :cool:

@Marg; hoe moeilijk het ook is.... ik zou tot morgenochtend wachten. Ochtendurine is toch altijd beter dan die in de avond (en dan het beste na 21.00 uur niet al te veel meer drinken). Ik ga in ieder geval hard voor je duimen!!

@Taaamaaar; wat goed!!! Meid wat fijn dat het zo is meegevallen!! En die tranen? Die kan ik me helemaal voorstellen.... je bouwt zoveel spanning op tot het moment... mocht het ooit bij mij zover komen, dan ga ik zeker aan jouw berichtje denken ;)

@julia; is er al nieuws bij jou?? Hoe is het met de steken en krampen?

@all; hier ook erg lekker van het weekend aan het genieten. Vandaag eindelijk klaar met vloeien en dus lekker gaan hardlopen in het park. 6,5 Kilometer in 41 minuten... ik was er trots op! :D
    Nu zo naar mijn ouders in Rotterdam, vriend mee, hond mee en lekker pannenkoeken eten...

Liefs,
    Croissantje

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Julia hoe is het nu? Heeft de menstruatie doorgezet of niet? Ingewikkeld is dat dan als het zo vaag blijft.

@ Wachtende gefeliciteerd met je verjaardag !! Heb je een leuke dag gehad ?

@ Tamaar wat fijn dat het je is meegevallen dat spuiten. Het moet echt super raar zijn om in jezelf te prikken lijkt me. Ik prik mensen dagelijks (ben verpleegkundige) maar bij mezelf lijkt het me super moeilijk. Respect voor jou :)

@ hier onrustig met t wachten, ik HAAT het gewoon !! Maarja iedereen denk ik wel... Heb geen knopje gevonden om em uit te zetten dus moet het er maar mee doen. Wil vandaag over twee weken pas gaan testen omdat ik niet precies weet wanneer mn eisprong was (en of ie wel geweest is). Dus nog 13 dagen wachten... Ben benieuwd of ik dat vol hou :)

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Marg ik zou ook morgenochtend testen, spannend hoor !!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @ Tamaar: mooi dat het prikken mee valt ! Ik moet me nu prikken met bloedverdunners en dat valt ook erg mee. Al zou een prikpen wel prettiger zijn lijkt me. Nu op naar een mooi resultaat !

@ Marg: ik zou het dan in de ochtend doen. Heel veel succes hoor !

@ Croissantje: Bedankt ! Goed bezig met hardlopen zeg !

@ Jolien: Bedankt ! Ik ben ook helemaal door mn geduld heen hoor ! Maarja wachten is alles wat we kunnen doen...

@ Allen: Nou vandaag een knal positieve ovulatie test ! Hoop dat het een voorteken van een goede eisprong is. Dan is mijn NOD 20 jan denk ik ? (normaal lf van 10-11 dagen).

5. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Taamaar fijn dat het je zo is meegevallen! Logisch dat je er even emotioneel van werd, dat zou ik ook hebben. Ik ga voor je duimen dat het zijn werk doet!
    Croissantje wauw knap hoor! Ik wou dat ik zo sportief was;) veel plezier bij je ouders en eet smakelijk!
    Jolien oh, erg is dat he! Dat wachten is echt killing....
    Marg als je het vol kan houden zou ik ook morgenochtend testen (en daarna natuurlijk ons op de hoogte stellen);)
    Wachtende hoe gaat het nu met jou? lees het al trouwens, mooi! Succes met klussen;)

nou meiden, ik heb nog steeds last van steken, maar veel minder dan gister. Het is nog steeds niet rood, maar ik denk toch dat dit mijn menstruatie is. Het is namelijk al 2 1/2 week geleden dat ik mijn eisprong had. Het bruinverlies is namelijk vooral slijm en stolsels (sorry voor de onsmakelijke details) en het is ook wat meer geworden. Dan zou ik dus een cyclus van 34 dagen gehad hebben met clomid. Gister dag 1, morgen weer aan de clomid. Nieuwe rondes nieuwe kansen... wat denken jullie?

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oeh...meiden ?
    Ik moest van de fertarts volgende week woensdag bloed prikken en donderdag voor de uitslag komen. Volgens de berekening van hem zou dat namelijk een week na de eisprong zijn.
    Maar als ik vandaag een positieve ovu test heb dan zal mijn eisprong pas ergens tussen zondag en dinsdag zijn toch ? Dan is het bloed prikken veels te vroeg.
    Ik hoefde echter geen ovu testen te doen, dit heb ik zelf gedaan.

Moet ik de afspraak verzetten ?

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @ Julia: Misschien moet je anders het ziekenhuis even bellen ? Volgens mij maken ze bij twijfel ook wel eens een echo om te kijken of je met de Clomid kan beginnen.

8. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Ja, dat zou ik ook kunnen doen. Maar volgens mij zijn ze in het weekend alleen maar 's ochtends bereikbaar. Bel ik morgenochtend meteen!

Volgens mij is je eisprong al meteen te zien in het bloed, dus dan moet het voor jou niet uitmaken. Dat was bij mij wel in elk geval, op de dag zelf al. En anders ook even bellen? Dan hoor je het advies vanzelf.

9. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Ik werk op een Kinderdagverblijf als Pedagogisch m
    Uden
    Hallo dames,

ben even tijdje weggeweest omdat het niet zo goed met me ging.
    ben eerste kerstdag ingestort!(vanwege het overleden van mijn moeder in mei, eerste kerst zonder haar).. we hebben besloten om deze maand even geen ZK en echo's te gaan doen. ik voel me niet lekker in me vel.. wel ben ik gewoon begonnen met clomid. en ik zou vandaag of morgen mij ei-sprong moeten hebben.. dus ben benieuwd. we zijn al flink aan het klussen.

@ gebakje, nog gefeliciteerd!

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    wow maddie, wat heftig zeg! Sterkte....doe lekker rustig aan en hopelijk heb je aan het eind van de maand wat positief nieuws te melden!

11. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, goed nieuws: mijn vriend en ik hadden vanochtend een positieve zwangerschapstest in onze handen!!! Woehoe: we zijn erg blij.

Maddie sterkte! En voor de andere meiden: veel succes in de poging.

Ga nu sporten, dus zal vanmiddag weer verder kletsen met jullie. Fijne zondag!

12. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    /efeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan.

13. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    :D :D :D jjjjoooooeeeehooooeeee!!
    Marg wat een super nieuws!!!
    Gefeliciteerd!!! :D :D :D
    Hoe voel je je?
    Heb je al kwaaltjes?
    Hoe ver ben je?
    Ooooh super zeg!! Ben echt blij voor je!!

14. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Marg: gefeliciteerd!! Top zeg!!

15. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Kirsten87:Zwanger
    Kelly01: Zwanger
    Milolove: Zwanger
    Gebakje: Zwanger
    Marg: Zwanger 8-1 positief getest
    Itsme82: NOD op 17-12
    Croissantje:Ongesteld
    Zuss:FM 06-01
    Linda1984:FM 03-01; 2 eitjes liggen klaar, wachten op eisprong
    Twiss88: FM 09-01
    Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM
    Jolien2:NOD rond 20/1
    Julia 26: wachtbankje
    Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten
    Jessebel: NOD 7 januari 2012
    Pipsqueak: 09-01 uitslag bloed, NOD op 15-01
    PCOmama: NOD 20/1
    Maddie1990:Clomid 27-12 t/m 31-12
    Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12
    Marijelensink: CLomid 07-01 t/m 11-1
    Oudejaarsvlinder: NOD verwacht begin januari 2012

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

16. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Hey meiden.

Ik heb het lijstje weer een beetje bij gewerkt. Maar sommige dingen zijn al "verouderd" zouden jullie dit zelf willen aanpassen? Thnx!! :D

17. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Uden
    Kirsten87:Zwanger
    Kelly01: Zwanger
    Milolove: Zwanger
    Gebakje: Zwanger
    Marg: Zwanger 8-1 positief getest
    Itsme82: NOD op 17-12
    Croissantje:Ongesteld
    Zuss:FM 06-01
    Linda1984:FM 03-01; 2 eitjes liggen klaar, wachten op eisprong
    Twiss88: FM 09-01
    Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM
    Jolien2:NOD rond 20/1
    Julia 26: wachtbankje
    Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten
    Jessebel: NOD 7 januari 2012
    Pipsqueak: 09-01 uitslag bloed, NOD op 15-01
    PCOmama: NOD 20/1
    Maddie1990: NOD 22-1
    Wachtende : Clomid 27-12 t/m 31-12
    Marijelensink: CLomid 07-01 t/m 11-1
    Oudejaarsvlinder: NOD verwacht begin januari 2012

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

18. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Uden
    @marg, GEFELICITEERD!!!

mijn NOD is op me verjaardag :p

19. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me goed en blij! Kwaaltjes waardoor ik wel al wat hoop had die hetzelfde waren als vorige keer: tepels zijn al een beetje anders: bultjes rondom tepel, soms snachts/vroeg in de ochtend moeten plassen, wat onrustiger slapen (slaap anders altijd vast) meer plassen en obstipatie.

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Veel oranje zeg...zullen we met zn allen op roze gaan ?:D

Deel Deze Pagina