hoi ben nog niet zolang bezig op dit forum dus dacht ga eens kijken bij dit clubje... ben nance en ben 22 jaar en woon in roermond. ben sinds november bezig bij de gyn omdat mijn vriend en ik een kindje willen. maar word bijna niet ongi, en dus hebben we hulp nodig met zwanger raken. ben nu bezig met mijn eerste ronde clomid en heb vrijdag een echo gehad om te zien of er al iets groeide.. maar konden niks zien. behalve een cyste.. hebben dus bloed geprikt en moet nu morgen weer terug voor de uitslag en nog een echo.. dus ben benieuwd..
Kirsten87:Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger 8-1 positief getest Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:Wachtbankje, (geen clomid deze ronde na switch ZH :x) Zuss:FM 06-01 Linda1984:FM 03-01; 2 eitjes liggen klaar, wachten op eisprong Twiss88: FM 09-01 Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM Jolien2:NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten Jessebel: NOD 7 januari 2012 Pipsqueak: 09-01 uitslag bloed, NOD op 15-01 PCOmama: NOD 20/1 Maddie1990: NOD 22-1 Wachtende: 7/1 positieve ovu test, NOD 20 jan? Marijelensink: CLomid 07-01 t/m 11-1 Oudejaarsvlinder: NOD verwacht begin januari 2012 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
@nance Welkom hier. Waarom gaan ze bloedprikken? Op welke cd zit je nu? @zus Hoe was je FM vrijdag? @maddie Dat zou wel een heel mooi verjaardagskado zijn! @all Ik zit nu op CD11, ik had gister het gevoel alsof ik een eisprong heb gehad, wel erg vroeg natuurlijk. Maar het voelde hetzelde als toen ik de pregnyl heb gezet. Ik moet morgen voor FM, als er niks te zien is ga ik vragen of ik bloed mag prikken.
@marg gefeliciteerd!!!! hier nu tco wel behoorlijk ongi. hihih maar geeft niks deze keer wilde ik juist dat het door zetten zodat we echt konden beginnen gister eerste clomid pil gehad maar nog niet echt bij werkingen. iedereen op het wachtbankje (zijn er veel succes) groetjes
Ik heb een ei, ik heb een ei, ik heb een ei Vandaag FM op cd12 en aan de linkerkant eentje van 15mm! Oh zo spannend... Ik ben helemaal blij, maar ik durf ook nog niet zo goed. Er kan nog zoveel fout gaan. Woensdagochtend samenlevingstest, dus jullie weten al wat ik doe op dinsdagavond Mijn man moest lachen toen we het ziekenhuis uit liepen en toen ik 'm vragend aankeek zei hij:"je bent mooi als je straalt"
Kirsten87:Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger 8-1 positief getest Itsme82: NOD op 17-12 Croissantje:Wachtbankje, (geen clomid deze ronde na switch ZH :x) Zuss: cd12 ei van 15mm! 11-01 FM Linda1984:FM 03-01; 2 eitjes liggen klaar, wachten op eisprong Twiss88: FM 09-01 Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM Jolien2:NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten Jessebel: NOD 7 januari 2012 Pipsqueak: 09-01 uitslag bloed, NOD op 15-01 PCOmama: NOD 20/1 Maddie1990: NOD 22-1 Wachtende: 7/1 positieve ovu test, NOD 20 jan? Marijelensink: CLomid 07-01 t/m 11-1 Oudejaarsvlinder: NOD verwacht begin januari 2012 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
@Marg Wauw Gefeliciteerd zeg!! @ alle nieuwe welkom! Even een kleine update aan jullie. Door drukte heb ik alles van jullie tussendoor snel gelezen, sorry dat ik niet op iedereen reageer. Merk dat het wachten me ook erg slecht af gaat en iedere keer hier op het forum kijken herrinert me er alleen maar meer aan. Het blijft fijn mijn verhaal te doen en door jullie verhalen toch ook met jullie mee te leven! Afgelopen vrijdag hebben vriend en ik een gezamelijke afspraak bij de Gyn gehad ivm zijn testuitslagen en de eerste ronde van mij. Gelukkig blijkt alles bij mijn vriend goed te zijn. Daar waar hij met zijn ex nog icsi zaad had zit deze nu op een normaal niveau. Maar mijn ronde ging nog niet zo goed. Heb vanmorgen bloed moeten prikken om mijn progestoron waarde te meten, zodat ze kunnen zien of ik nou een eisprong heb gehad vorige week of niet. De Gyn gaf aan gezien alle metingen en bloedwaardes die eerder zijn afgenomen dat deze kans erg klein zou zijn. Dit betekent dan dat ik deze week weer moet starten met provera en daarna 100gr clomid moet nemen. Moet wel toegeven dat ik het allemaal erg lang vind duren. deze cyclus loopt nu ook alweer 31 dagen. Plus dat ik voor iedere afspraak en bleodprikmomenten minstens een half uur moet rijden, aangezien het ziekenhuis niet in de buurt ligt. Maar goed, we wachten morgen de uitslag af, Gyn belt mij, en dan zien we wel verder. Er bestaat nog steeds een kleine kans dat ik en wel een eisprong heb gehad en zelf nog zwnager zou kunnen zijn. En anders maa rop naar de volgende ronde.
@ zusss goed nieuws!! spannend!! @ Pips, heel veel succes houd de moet erin komt goed.. @ all, ik ga woensdag weer starten met Duphaston en dan eind januari mijn eerste Purgeon spuit.. Hoop dat dit wat mag opleveren!!1
@ zuss wat goed spannend!! ik mag volgende week de eerste fm dus hopen dat er dan ook een mooie zit ben dan ook op cd 12 vorige keer had ik hem pas dag 18/19 dus ben benieuwd !! groetjes allemaal
Even snel een reactie vanaf mijn mobiel. Vandaag is temp gezakt, heb nu wat bloedverlies bij afvegen, dus zal morgen of woensdag wel ongi worden.
Hallo dames. Ik wil me graag bij jullie voegen. Ik mag na 5 jaar probereb zwanger te worden eindelijk met Clomid beginnen. Ook doe ik mee aan de Lifestyle study, dat is een onderzoek voor vrouwen met overgewicht en een kinderwens. Ik ben nu al 29 kg afgevallen en heb een bmi bereikt waar ik met deze study mee mag doen. Gelukkig zat ik bij de loting om gelijk mee te mogen in de mm en nu dus het moment dat ik met clomid mag beginnen. Vandaag heb ik mijn eerste pilletje gehad. Ik ben zoooo blij! Nu heel hard duimen dat de Clomid aanslaat. En natuurlijk voor alle dames hier.
Hallo nikil, Wat houdt dat lifstyle programma in? Ik heb vrijdag een intake en mag misschien ook mee doen. Veel succes! @jessebel Wat jammer, succes de volgende ronde! @marije Spannend! @zus Jeejj een ei. Fijn hoor! @all Ik heb vanmiddag een FM gehad. Zoals te verwachten was er niks te zien. Ik moet donderdag terug en vrijdag bloedprikken om te zien of ik al een eisprong heb gehad.
Even een vraagje vanuit hier...ik reageer later op jullie want ik ben ondertussen aan het koken... Hoe doen jullie het met vakantie plannen ? vorig jaar werd ik er ook een beetje zenuwachtig van. Ik wil mijn vakantie gaan boeken voor aug/sept (periode staat al vast). Wat nou als ik hoog zwanger ben rond die tijd? (iedereen mag dromen toch...)
@NikiL: Welkom!! Wat fijn om na 5 jaar eindelijk te morgen beginnen met clomid... jeetje, wat moet jij een engelengeduld hebben! Start je gewoon met 50 mg op dag 3 t/m 7? @Zuss: Jiehoooooee!!! Wat een mooi ei!! En wat een lieve opmerking van je man... Ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het las! Krijgen jullie woensdag meteen de uitslag te horen? @Pipsqueak: Kop op meid!! Hoe moeilijk al dat wachten ook is... beter zo dan andersom! Aan onze rondes is met een beetje hulp van het ziekenhuis nog van alles te doen. Bij mannen ligt dit heel anders... Positief blijven hoor!! @Wachtende: Tuuuurlijk mag je dromen!! Zou gek zijn als we dat niet meer deden ... Ik heb het streven om zodra ik weer zwanger ben te gaan plannen en boeken. Net als een goede vriendin van mij, die heeft vorige week haar eerste echo gehad, zag een hartje kloppen, gaat nu heerlijk op vakantie en bij terugkomst is het al bijna tijd om het iedereen te vertellen. Maar ja, dan moet je natuurlijk niet iedere dag boven de pot hangen... want dan is het weer zo zonde van je vakantie @all: Ik ben het wachten ook zat!! :x Mag woensdag de 18e pas weer naar het ziekenhuis, zit dan op dag 17 van een cyclus zonder clomid.... hopenlijk snel daarna weer aan de Duphaston en clomid 100.
Kirsten87:Zwanger Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger 8-1 positief getest Croissantje:Wachtbankje, 18-01 afspraak MCA Zuss: cd12 ei van 15mm! 11-01 FM Linda1984:FM 03-01; 2 eitjes liggen klaar, wachten op eisprong Twiss88: FM 09-01 Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM Jolien2:NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten Jessebel: NOD 7 januari 2012 Pipsqueak: 09-01 uitslag bloed, NOD op 15-01 PCOmama: NOD 20/1 Maddie1990: NOD 22-1 Wachtende: 7/1 positieve ovu test, NOD 20 jan? Marijelensink: CLomid 07-01 t/m 11-1 Oudejaarsvlinder: NOD verwacht begin januari 2012 Itsme82: NOD op 17-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
@ Nance: Welkom. Heel veel success vrijdag ! Vandaag had je ook nog een controle, hoe is die gegaan ? @ Zuss: Wat gek he dat je zo blij kan zijn met die dingen. Ik was deze keer ook zo blij met die positieve ovu test. Succes met de samenlevingstest. @pipsqueek: Natuurlijk kun je hier lekker je verhaal doen ! Fijn dat het onderzoek van de partner nu goed is, zal wel een hele geruststelling zijn. Ik moet ook een half uur rijden voor het ziekenhuis. @ Sween: heel veel succes deze ronde ! @jessebel: he balen zeg ! @ Marije: hopelijk een mooi resultaat bij die FM! @nikil: Welkom! Wat een geduld zeg 5 jaar. Hebben jullie bewust zo lang gewacht ? Wat houd die lifestyle study in ? Knap hoor dat afvallen, dat valt mee niet mee met PCO! @Twiss: jammer zeg, maar zoals je zei verwachtte je het al he. Hopelijk hoor je vrijdag eindelijk een beetje goed nieuws en duidelijkheid. @croissantje: het gebied waar we heen willen begint al volgeboekt te raken. Ik ga maar even kijken naar de anuleringsverzekeringen en de voorwaarden er van. Ik blijf nog steeds dat stomme gevoel hebben dat ik nooit een positieve test in handen zal hebben. @ allen: ik begin me sinds gisteren weer beter te voelen. Denk echt dat de klachten van de clomid kwamen. Hoop dat ik niet nog een ronde clomid hoef maar dat ik misschien over kan gaan op spuiten. Ondertussen krijg ik stees meer last van de spalk om mijn been. De spieren in mijn been beginnen te verdwijnen waardoor hij ook steeds slechter blijft zitten. Hij zakt af en draait en doet waardoor er een metalen stang en soms een band op mijn knie komt...zo pijnlijk ! Ik heb ergens mijn hoop op deze ronde gezet zeg...we hebben eigenlijk altijd de kwaliteit methode toegepast (om de dag) maar deze keer zijn we maar voor kwantiteit gegaan haha... Zijn uitslag was namelijk : bovengemiddelde hoeveelheid maar bewegelijkheid onder het gemiddelde. Volgens fertarts compenseerde dit elkaar prima. Vandaar dat ik denk dat deze theorie misschien beter werkt. We gaan het zien...(maarja dan moet ik wel een goed ei hebben !)
@wachetende: wat lastig allemaal. W.b. Kwantiteit: wij zijn beide rondes voor de kwantiteit gegaan en hadden beide keren positief resultaat. Hopen dat dit voor ju ook mag zijn. @ croissantje: hopen dat je de 18 weer verder kunt. @jessebel: wat jammer dat e ongesteld bent geworden. Ik had gehoopt dat we beide zwanger zouden zijn. @marije: fijn dat je geen bijwerkingen hebt. @twiss88: hopelijk is de eisprong dan al gweest: we duimen voor je. @zuss: wat fijn at de medicatie zijn werk doet. Klus ze en hopen op een goed resultaat! @pips: helaas gastheer voor ons niet vanzelf. Houd moed, geduld wordt beloond zullen we maar denken. Hier is alles. We zijn blij met de zwangerschap. Heb vandaag het ziekenhuis gebeld encleuk om te merken dat zij ook zo enthousiast zijn. Min vriend belde vandaag tijdens het werk om heel enthousiast te zeggens at hij blij is en het nu begint te beseffen. Eind januari eerste echo, vrij vroeg: hopelijk klopt het hartje dan, anders mogen we na een kleine week terugkomen. Ik heb het vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat, maar blijf realistisch. Komend weekend gaan we het vertellen tegen mijn ouders en schoonouders. Ivm eerdere miskraam wacht ik nu geen 12 weken. Voor de rest blijft het nog wel verborgen.
Hallo meiden goede morgen, Even een advies gevraagd. Ik ga a.s. vrijdag op vakantie, ik had uitgerekend dat ik morgen kon beginnen met Duphaston, dan moet ik stoppen op vrijdag 20 januari. dan moet ik ongesteld worden de eerste keer was het na 7 dagen de andere keer na 5. Kan het zo zijn dat het de derde keer veel eerder komt? want zaterdag 21 januari rijden wij terug vanuit oostenrijk naar huis, als ik dan die dag ongesteld wordt, moet ik natuurlijk op dag 2 van de cyclus beginnen met spuiten... maar die spullen laat ik thuis, dus als ook wij in een sneeuwstorm komen en ik een aantal dagen daar moet blijven, kan ik die spuit niet halen, de kans is klein dat het over 1.5 week nog steeds zo chaos is maar je weet maar nooit, zouden jullie wachten tot in mijn vakantie en dan gaan starten met Duphaston, dat ik zeker weet dat ik al 1 of 1.5 week terug ben van vakantie en dan ongesteld wordt en kan gaan starten met het spuiten van Puregon? Help... zo moeilijk, elke dag is er een maar als het straks eerder komt en het gaat mis, mis ik weer een maand.. dat is natuurlijk ook niet fijn. tnx meiden.
Hoi Sween, wat een dilemma.. Even een heel andere gedachte: mocht je in een sneeuwstorm vast komen te zitten, kan je dan niet met je arts afspreken dat hij/zij een recept faxt (of een dokter daar belt) en dat je dan in je vakantieland naar de apotheek kan gaan om de spuiten op te halen en alsnog te beginnen? Je zou zelfs nu alvast de apotheek daar kunnen contacten of ze zoiets eventueel kunnen regelen voor je... (Twee jaar geleden zat ik met mijn moeder vast in Ierland tijdens die vulkaanuitbarsting in IJsland en toen hebben we voor haar ook gewoon daar medicijnen opgepikt)