Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag lieve meiden!

Of eigenlijk BON BINI!! We zijn weer teug uit Curacoa en zie dat jullie veel gekletst hebben..ik zal proberen om het allemaal na te lezen ok...

Hier niet veel spannends te melden, giga pijn in mijn buik gehad maar denk dat het deze ronde niet veel gaat worden ondanks veel kluspraktijken....

Ik ga nu gauw boodschappen halen en kom gauw bij jullie terug!

Knuffel!

2. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @croissantje
    Misschien moeten we dan maar de 22ste een nationale testdag doen ofzo ;) al denk ik niet dat het deze ronde raak is. Fijn dat de overstap jou ook goed bevalt.

@pcomama
    Welcome back! Hoe was je vakantie?

@all
    Ik had vandaag de laatste FM in het oude ziekenhuis. Kreeg ik weer een andere gyn (de teller staat op 5). Het was een erg vreemde kerel. Hij zie: als jij mijn patient had, zou ik een LEO operatie hebben gedaan. Terwijl hij het hele dossier niet eens heeft ingekeken!
    Op de FM was niks te zien, dus ik heb mijn eisprong vorige week gehad, of de clomid 50 slaat niet aan.

3. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @twiss: wat vervelend dat je nu in afwachting zit of je een eisprong hebt gehad? Ga je geen bloedprikken om dit vast te stellen?

Hier is alles goed.zwangerschapssymptomen zijn langzaam aan het toenemen, voel dat zwanger en, maar heb geen vervelende kwaaltjes.

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

hier net heel erg rekbaarslijm dat betekent toch dat de ovu eraan komt ?? of is geweest maar zit pas op dag 10 votige keer met 50 mg clomid had ik pas op dag `18/19 mijn ei dus kan toch haast niet ben nu wel 15 kg lichter als toen zal dat uitmaken??

groetjes

5. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ik denk dat ik ook op dag 10 mijn ei heb gehad. Je lijf kan elke keer weer anders reageren, zeker als je bent afgevallen. Je hebt huiswerk dus ;)

6. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    huiswerk komt goed :) om de dag vanaf de dag dat de menstruatie weg is :) oke zou kunnen dus nu al temp. heb ik nu nog wenig verandering in maar ook niet echt echt zelfde tijden kleine is vaak wakkeer laatste tijd snachts gister wel heel laag ineens maar vandaag weer normaal sliep nog heel vast toen ik wakker schok dus zal daar wel door komen spannend allemaal.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Welkom terug PCOmama!

De plaats waar ik me geprikt heb ziet er echt niet meer uit. Het is zo'n 15 bij 10 cm en nog dik ook. Heeft flink lopen bloeden maar dat heb je ook met die bloedverdunners. Als het groter blijft worden zal ik wel even naar de HA bellen om te vragen wat ik kan doen. Je doet er niet zo makkelijk een druk verbandje om ofzo.
    Vandaag zijn we wezen winkelen. Nieuwe schoenen voor mn man en de hond :) Ja de hond heeft schoenen haha. Op vakantie wandelen we heel erg veel in de bergen. Vorig jaar heeft hij een grashaartje in zijn pootje gehad. Hij liep opeens mank en ik kon er maar niet achter komen waarom...sta je dan op de berg. Na heel zorgvuldig zoeken, haren wegknippen, en heel goed kijken zag ik echt een heel klein hard puntje uitsteken. Met een pincet eruit getrokken er daar kwam een grashaar van 3 cm uit! wat moet dat pijn gedaan hebben. Toen hebben we meteen besloten om dit jaar zijn pootjes te beschermen. Het ziet er niet uit maar wel zo veilig. We hebben ook een nieuw tuigje voor hem gekocht. Soms moet ik hem een beetje helpen als de rotsen te hoog voor hem zijn. We hebben nu een tuigje van ruffwear die daar speciaal voor is. Heel erg fijn, hij is daarmee veel beter in balans als ik hem optil.
    Kon voor mezelf niets vinden maarja iets passen gaat natuurlijk ook niet.
    Het was wel fijn om wat afleiding te hebben. Heb nog steeds een vreemd gevoel in mijn buik en mijn huid ziet er echt niet uit. Hopenlijk is het een goed teken.

Iemand al stiekem getest ?

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Als je niet goed slaapt is je temp niet betrouwbaar. Je moet minimaal 6 uur achter elkaar geslapen hebben volgens mij. Begrijp ik nou goed dat je in 1 cyclus 15 kilo bent afgevallen ?:$

Succes igg:p

9. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    die rottige grasaren ook! gelukkig heb je het gewoon met de pincet eruit gekregen. Bij cockers gebeurt het nogal eens dat ze in de oren kruipen en onder narcose eruit gehaald moeten worden.
    Boris heeft een tuigje van hurtta, vind ik ook erg prettig.
    Rottig dat de plek van het prikken zo last geeft! En je moest vandaag weer opnieuw prikken, ergens anders dan mag ik hopen?
    hier nog geen ongi, wat ik gister wel even dacht.... misschien wordt het dus toch de 20ste testen. Hier de eerste keer dat ik een klein beetje hoop heb, maar sinds eind dec ben ik er ook pas echt druk mee.

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @#(*&#...vergeten te prikken....ga het nu doen ! Bedankt :p

Wij gaan gewoon met zn allen op roze...het moet gewoon zo zijn.

11. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ wachtende prik je fraxiparine = bloedverdunners? Prik je op wisselende plekken zowel links als rechts? Als je op dezelfde plaats prikt krijg je onderhuidse opstapeling van t medicijn endat is een harde plek. Blauwe plekken krijg je als je de huis masseert na het prikken of als je per ongeluk een vaatje raakt. Hoelang moet je nog prikken?

12. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier even verder een ego bericht ik heb geen zin in afwachten wil t nu gewoon weten!! :( maarja dat gaat niet gebeuren...
    Heb geen tijd om op iedereen te reageren maar over dat prikken heb ik wel ervaring, ben nl verpleegkundige :)

13. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden help! Ben opeens zo bang dat mijn eitje niet gaat springen dit weekend en dat we maandagochtend eeen enorm follikel van meer dan 30mm gaan zien ofzo... Wat dan??? Is deze ronde dan verloren???

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @ Jolien:Het is inderdaad fraxi. Ik moet nog 2 weken. ik wissel de plekken af. Er is nu alleen een bloeding ontstaan op een plek waar ik 1 keer geprikt heb. Ik moest niezen tijdens het prikken dus denk dat ik iets geks gedaan heb.
    Ik wil ook niet meer wachten :(

@ Zuss: ik weet het niet. Misschien is er dan een andere follikel ook groot genoeg geworden ? Jammer dat er geen trucjes zijn om je eieren te laten springen...zoals touwtje springen opzo...

15. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    nee hoor niet in 1 cyclus toen ik voor mijn vorige zwangerschap dat was in maart 2010begon met clomid was ik 15 kilo zwaarder als nu en na de bevalling zat er ook nog is 10 kilo extra aan in totaal ben ik vanaf maart 2011 tot nu 25 kilo afgevallen.

nee in 1 cuclus zou niet goed zijn ook al duurde mijn cyckussen wel 16 weken:)

al dames getest???

groetjes

16. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @zus
    Pregnyl kan nog wel hoor, het is alleen zo dat de kwaliteit van het eitje niet meer optimaal is boven de 24mm. Hoe groot was je ei vrijdag? Hij groeit namelijk per dag 2mm.
    *edit* ik zie het al 24mm. Dan zou het eitje inderdaad 30 zijn maandag als hij niet gesprongen is. Dat is aan de grote kant, maar nog steeds een kans.
    Als je ei niet gesprongen is, vraag dan wel om pregnyl!

18. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ zuss ik denk dat je eitje wel gesprongen is hoor. Soms vult een follikel zich weer met vocht nadat het eitje gesprongen is.
    Ik maakte me vorige maand ook druk maar voelde zelf (achteraf) dat de spanning uit m'n eierstok was en uit bloedonderzoek bleek een goede eisprong. Moet jij ook bloedprikken? Voel jij je eisprong ook denk je? Of is dit ook jouw eerste keer een ei?

19. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wachtende
    Vrijdag was mijn follikel 22 bij 26mm... Dus als hij niet gesprongen is ben ik bang dat hij morgenochtend wel de 30mm gaat halen...
    Kan het dan zijn dat ik pregnyl krijg om 'm te laten springen, maar dat ons dan afgeraden wordt om 't te proberen te bevruchten?

@Jolien
    Ik zou niet weten hoe een eisprong voelt. Misschien voel ik het gewoon niet, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik er (bijna) nog nooit een heb gehad. Ik heb vrijdagavond wel wat steken gevoeld en toen in mijn bed voelde het wat branderig. Zojuist tijdens een kleine boswandeling ook nog wat steken. Maar of dat het nou is? Elk krampje in dat gebied is nu verdacht natuurlijk, maar het zouden netzogoed mijn darmen kunnen zijn geweest...
    Ze hebben inderdaad gezegd dat ik, als ze op de FM zien dat ie gesprongen is, een week later bloed moet laten prikkel om te controleren of het goed is geweest.

20. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Nee hoor. Asl de kwaliteit verminderd is, wil dat alleen zeggen minder vruchtbaar, niet dat er kans is op afwijkingen. Vorige keer was mijn follikel ook 28, helaas geen resultaat, maar wel een kans.

Deel Deze Pagina