hallo dames, ik ben nieuw hier en wil me ook aan dit clubkje voegen! heb een zoontje van 3 jaar! en ben pas bevallen van nog een zoontje van 22 weken.... helaas was dat veelste vroeg... en heeft het niet gehaald.. woensdag 2 november had ik een afspraak bij het ziekenhuis om te kijken of ik niet weer met clomid moest beginnen,ze zouden ook weer naar mijn eierstokken kijken. precies die dag was ik ongi geworden kreeg meteen clomid voor geschreven. kon met dag 3 beginnen dus vrijdag... tot dag 5.. ik weet niet of jullie ook last hebben van bijwerkingen,maar ik wel... vreselijke hoofdpijn niet normaal.. en vreetbuien.... ik moet steeds eten... afgelopen vrijdag 11 nov moest ik weer terug naar het ziekenhuiis. de arts ging kijken of er een eiblaasje is gaan groeien. goed nieuws! links en rechts hebben ze een eiblaasje gezien van 14mm en ze gaf aan dat de eiblaasjes deze week waarschijnlijk gaan springen. het zou leuk zijn als ze alle twee sprongen hihihihi twins.. maar 1 is ook goed.. a.s. vrijdag moet ik weer terug om te kijken of er een eitje is gesprongen.
@linda Fijn dat de bloeduitslagen allemaal goed zijn! En dat allemaal door twee koekjes Ik hoop voor je dat die rode duiveltjes maar snel mogen komen! @gebakje wat heftig zeg! Is het lang geleden dat je bevallen bent? Wat is de rede dat je clomid moet? Ook PCO? Als je wilt kan je jezelf toevoegen aan het topic lijstje. @sheen welkom, ook jij kan je toevoegen aan het topic lijstje, dan is deze weer up-to-date
@twis88 15 september was ik bevallen dus morgen 2 maanden geleden. heb mijn zoontje wel begraven en een mooi rustig plekje gegeven. maar we wilde als nog verder gaan. ik wil graag ook in het lijstje staan hoe moet dat?
@gebakje kopieren, en plakken bij plaats reactie. Bovenaan kan je dan de kleurtjes wijzigen. Fijn dat je hem een plekje hebt kunnen geven, ik kan me voorstellen dat dat goed voelt.
@twis88 oja.. waarom ik clomid moet slikken, mijn eiblaasjes blijven kleine en moeilijk te bevruchten. krijg 50mg 1tablet per dag
Pluto2008: Provera aan het slikken tot zondag 13 november Itsme82: Wachtbankje NOD op 20-11 Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot zondag 20 november Linda1984: Wachtbankje wachten op bloed uitslagen Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Wachtbankje..NOD op 29-11 Taaamaaar: Clomid aan het slikken van 13-11 tot 17-11 Marg: Wachtbankje hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is. Kelly01: Provera aan het slikken tot ?? Jolien2: Provera aan ht slikken tot ?? Julia 26:Tot 19-11 wachtbankje dan Provera tot 29-11 gebakje2011:clomid aan het slikken van 4-11tot 9-11. vr 11-11 2 eiblaasje gevonden. 18-11 ziekenhuis! eitje gesprongen??? Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
Hoi gebakje Welkom hier!! Heftig verhaal zeg! Wel knap van jullie dat jullie een nieuwe kans willen aanpakken. Hopelijk gaat het snel weer lukken en mag je een mooie zwangerschap hebben Liefs Tamaar.
@Linda Fijn dat de bloeduitslagen goed zijn!!!! Nu snel beginnen met Clomid! Hopelijk mag het dan in 1x raak zijn!!! Ik ga duimen (je duimt wat af he?! hihi)
@taaamaar, thnx hoop dat deze maand gaat lukken.... kan niet wachten.... vrijdag a.s. gaan ze kijken of het eitje weg is.... als dat het geval is, is mijn eitje gesprongen... aangezien ze er twee zagen hoop ik stiekem dat ze alle twee springen ... maar 1 is ook goed
Ik heb eigenlijk echt een makkie als ik het vergelijk met andere meiden maar ik heb bijna geen bijwerkingen. Ik zweet alleen heel erg tijdens het slapen, verder kan ik iets minder goed tegen "pesten" ik raar sneller geïrriteerd aan mensen. Maar dat is dan ook echt alles. Maar soms vraag ik me dan af of het wel effect zou hebben om Clomid te slikken. Miss reageert mijn lichaam er wel gewoon niet op. Ach ja dat zie ik met de tijd wel. Voor deze ronde ben ik alweer aan het duimen!
Hey meiden, jullie hebben aardig gekletst vandaag! Wat ik onthouden heb: Zuss fijn om zoveel herkenning te lezen, het helpt al zoveel om te weten dat er meer meiden zijn die dezelfde gevoelens hebben! Is het voor jou ook de 1e ronde met medicatie? Twiss balen dat die prik zo zeer deed, hopelijk heb je er niet veel meer nodig! Succes met klussen Sween jij ook succes! I'mjustmyself het is waar wat je zegt, beter nu dan met 12 weken, maar het blijft hoe dan ook vreselijk verdrietig. veel sterkte en hopelijk is het snel weer raak! Gebakje zou zeker leuk zijn, een tweeling! Ben benieuwd! Wel heftig hoor wat je meegemaakt hebt, ook jij veel sterkte! Linda fijn dat de uitslagen goed zijn en dat je weer mag beginnen. Taamaar hopelijk reageert je lichaam er wel goed op, maar zonder bijwerkingen. Dat zou helemaal mooi zijn toch! bijwerkingen, ik moet nog beginnen, dus kan je niet helpen...maar hoop natuurlijk zoveel mogelijk te lezen dat het wel meevalt en qua werk, de directeur is heel begripvol, maar het blijft lastig. Ik werk op een basisschool buiten mijn woonplaats en het ziekenhuis is vanuit mijn woonplaats precies de andere kant op. Kortom: vanuit school een uur reistijd en moet dus steeds een dagdeel vrij nemen, dat gaat ouders natuurlijk ook opvallen...
@gebakje2011: mijn bijwerkingen bij Clomid 50 mg. Waren minimaal. Wel had ik in de nacht opvliegers. En de Clomid 50 mg. Sloeg bij mij de eerste x aan, helaas uitgdlopen op een miskraam. Maar had dus een goed effect.
Wat is er veel geschreven in de paar uur na mijn laatste post. Welkom ook gebakje 2001! Heb nu helaas even geen tijd om uitgebreid te reageren, hopelijk morgen meer weer...
Gelukkig dat jullie niet zo extreem last hebben van bijwerkingen... Het lijkt bij mij alsof mijn hoofd elk moment kan gaan oploffen!!!!!!! Vandaag voel ik krampjes in mijn onderbuik... Oohh ja even iets anders.. Een vriendin van mij had het zelfde probleem maar is geen clomid gaan slikken zij heeft er voor gekozen om palmpollen iedere dag te eten schijnt te werken bij dames die vruchtbaarheids problemen hebben en ze is daar door wel zwanger geworden... Ik durf dat niet... Hoe denken jullie hierover
TOPIC LIJST: Pluto2008: Provera aan het slikken tot zondag 13 november Itsme82: Wachtbankje NOD op 20-11 Croissantje: Op zoek naar ei...eerst lekker op vakantie! Zuss: Primolut aan het slikken tot zondag 20 november Linda1984: Op zoek naar ei... Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot?? Milolove: Wachtbankje eerst lekker op vakantie! Twiss88:Wachtbankje..NOD op 29-11 Taaamaaar: Clomid aan het slikken van 13-11 tot 17-11 Marg: Wachtbankje hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is. Kelly01: Provera aan het slikken tot ?? Jolien2: Provera aan ht slikken tot ?? Julia 26:Tot 19-11 wachtbankje dan Provera tot 29-11 gebakje2011:clomid aan het slikken van 4-11tot 9-11. vr 11-11 2 eiblaasje gevonden. 18-11 ziekenhuis! eitje gesprongen??? Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken Zo even mezelf bijgewerkt in de lijst op zoek naar een ei; het lijkt wel pasen haha. En inderdaad Taaamaaar we duimen wat af hier haha. Welkom hier gebakje!
Wat is er veel geschreven zeg! Kan het even niet bijhouden op t moment Hier gaat het goed, met maagbeschermers weinig last van M'n maag nog wel misselijk. Tot en met donderdag provera en dan afwachten tot menstruatie. Spannend vind ik. Zal morgen alles even lezen