Ben zo zwak als maar kan hahaha, want hier getest maar wel met middag urine zo omo wit als maar kan hahah, dus nu ga ik mij maar echt bedwingen hoor tot van het weekend want dit schiet niet op Bij deze ook een voorzichtige gefeliciteerd.. ps ik zag dat je ook een andere test had gedaan en dat deze ook licht positief was..dus meid eigenlijk gewoon GEFELICITEERD!
@Linda; ik zie ook een streepje hoor!! Hoe lang na het testen is de foto genomen?? @PCOmama; hoe gaaf zou het zijn als jouw Palmboom-baby wél gelukt is... ik duim voor je!!! @all; voor mij super-geweldig-fantastisch nieuws in het ziekenhuis vanmorgen... ging eigenlijk gewoon voor de uitslag van het zaad van mijn vriend (= prima in orde) en een behandelplan voor mij ivm PCO en Uterus Bicornis...en toen zagen ze ineens een EI!!!!! 16 bij 18 mm, dus springt vandaag, morgen of overmorgen.... EN DAN ZOU IK GEWOON NU AL ZWANGER KUNNEN RAKEN!!! In plaats van dat ik begin februari weer aan de Duphaston zou mogen en dan ergens eind februari weer een eerste FM in zou mogen plannen en dus pas in maart een eisprong zou hebben... En dat terwijl ik me eigenlijk had voorgenomen om me vandaag ook eens lekker negatief uit te laten hier...
HAHAHA Croissantje echt hylarisch zijn wij he....elders op dit forum zijn ze al blij met een positieve ovu test en of zwangerschapstest en wij zijn al blij met een ei Goed zo en hup klussen tot je erbij neervalt!
Tsja, je hebt helemaal gelijk.... nooit gedacht dat ik een dansje zou doen van blijdschap (en nog steeds met een grijns van oor tot oor achter mijn pc zit) om een EI!! hahahahahah.... hartstikke gek zijn wij
Dat kan wel zo zijn, maar kan je zien hoe gelukkig wij hier al van worden en sommige stresskippen om hele andere dingen haha...we zijn al blij met iets heel kleins en hopelijk wordt dat ooit giga groot dat het een ei buik is
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd voorhouden Linda1984 l!! Ik heb vandaag weer een fm gehad, allebei de eitjes zijn gegroeid. Links was het eitje 15 tot 16mm en rechts 13 mm en ze kunnen allebei doorgroeien. De gyn was gelukkig positief en vrijdag weer terug en krijgen we ook een samenlevingstest. Ik ben zo blij dat we een echte kans op zwangerschap hebben deze maand! Meiden blijf positief denken en geloven dat alles goed komt. Geef de moed niet op en gooi het er hier lekker uit.
@ Linda: Gefeliciteerd !! @ Croissantje : Wauw dat is goed nieuws ! Aan de slag dus @ All: Vandaag dus weer naar het ziekenhuis geweest. Hij liet de waarde van de vorige keer zien, die was 16,4. En deze ronde was hij 151,8....een goede eisprong dus !!! Woehoee !! Dat goede nieuws had ik net nodig ! Het VCM van mijn man was maar 4,4 dus wel IUI. We hebben papieren voor 3 IUI pogingen gekregen, daarna evalueren. Wel alle keren met Clomid gezien het resultaat.
@ Bianca: Welkom ! @ borisboef: inderdaad in de ochtend meten. Hopenlijk heb je de medicatie niet nodig
@ PCOmama: na een flinke dip gisteren gaan we er vandaag weer vol goede moed tegenaan. We liggen er deze ronde nog niet uit ! 2 Maddie: wanneer ga je testen? @ Marg: hoe gaat het met jullie?
Ik zie ook een lijntje indd!!! Morgen nog eens proberen te testen? Ik feliciteer je alvast voorzichtig meid! xx
@ wachtende, ik hem net getest helaas negatief!. mjaa we wachten gewoon nog tot de 22ste dan zie we het vanzelf wel!, en anders wordt het gewoon maandag''s testen! @ linda, een voorzichtige gefeliciteerd!
Maddie we zitten op hetzelfde hier ook negatief hoor...we wachten maar af tot het weekend of er iets spectaculairs gaat gebeuren haha...we houden moed....geen bloed is moed!
He meiden, dank jullie wel! Morgenochtend nog eens testen, kijken of hij met ochtendurine duidelijker is. Heb alvast stiekem een slabbetje met mijn papa is de allerliefste gekocht en verstopt. Als hij dan morgen weer positief is kan ik mijn mannetje verassen! @ Pco mama: succes met jezelf in de hand houden haha. @ Croissantje: GEFELICITEERD MET JE EI! Daar was ik 2 weken geleden ook zo blij mee, dus zet hem op samen haha! Jammer dat je nu niks te klagen hebt he hier De foto had ik trouwens binnen de 10 minuten genomen en hij is nu nog hetzelfde... @Niki: ook jij gefeliciteerd met je eitjes! Fijn he weten dat je echt kans maakt! @ Wachtende: gelukkig eindelijk weer eens positief nieuws voor je! Dat had je nodig meid... Iedereen die ik vergeten ben, sorry! Ben een beetje van mijn padje af hihi Morgen meer nieuws.....
Hallo meiden Ik heb het zo druk dat ik er gewoon niet aan toe kom om op al jullie verhalen te reageren. Ik vind het heel erg, maar het is even niet anders. Heel kort even: @Wachtende, meid, hou de moed erin hoor! Vorige cyclus zat ik er ook zo goed als doorheen, maar als je eenmaal eens een keertje positief nieuws krijgt veranderd alles... Digiknuffel! @Linda, oh ik hoop het zo voor je. Ik zit enorm voor je te duimen @Croissantje, gefeli met je ei! Jij ook een ei, netals mij... Wat voelt dat ontzettend lekker he? @Iedereen met NOD dit weekend, ontzettend veel sterkte met het (wachten met) testen Hier dus op het wachtbankje, voel nog niets... (en navolging van Borisboef & Croissantje een avatar gemaakt van mijn lieve moppies)
@linda Een voorzichtige gefeliciteerd! @croissantje Ow wat fijn! Laten we hopen dat die overstap niet meer nodig is. @wachtende Fijn dat je goed nieuws hebt gehad. @all Ik heb echt last van testdrang, maar als hij gister negatief was, denk ik dat ik weinig kans meer heb. En zeker omdat ik niet eens zeker ben of ik een ei had haha.
Hi meiden, denk zoals ik eerder zij we echt geduldiger moeten zijn met t testen om tegenvallers te voorkomen. Volgens mij zijn het meer uitzonderingen die vroeg (paar dagen voor NOD) positief testen dan dat het normaal is. Maar t is rete moeilijk ik haat het wachten en voel vanalles en anders dan vorige maand (eerste kans in 1 jaar) maarja... @ Linda gefeliciteerd, spannend hoor! @ wachtende fijn dat je weer wat beter bent dan gister zo'n dip is ook logisch maar niet leuk. Sterkte en moed houden!! @ croissantje wat super een ei!! Ik was er ook zo blij mee toen! En logisch ook maar wel apart dat anderen dit elke maand 'gewoon' hebben! @ Maddie pcomama en Twiss allemaal NOD dit weekend! Hoe spannend!!
Hallo dames, Wat spannend bijna testen en iemand al met een twijfeltest. Morgen of over pasr sgen nog een keer testen dan weet je meer. Mijn eerste test op de dag van nod had ook nog maar een licht streepje, week erop knapstreep. @wachtende: met mij gaat alles goed. Heb een aantal kwaaltjes maar gelukkig geen vervelende. Gevoelige borsten, in de nacht plassen en obstipatie. Verder voel ik me helemaal top. Geen last van misselijkheid of extreme vermoeidheid. Tot nu toe heerlijk zwanger! Over een dikke week de eerste echo, wel spannend hoor, vooral omdat de eerste keer een miskraam is geworden.