Zo leuk!! Door al jullie enthousiaste reacties ben ik gewoon nog blijer met mijn ei Stond ook spontaan een grote bos rozen op tafel toen ik thuis kwam van werk... en een bakje filet americain van de slager (ben ik echt dol op!!), onder het motto "straks mag het misschien wel niet meer".... Ha,ha! Wat een schatje is het toch af en toe. @Zuss: wat een moppies zeg! Lang leve al onze harige surrogaat kindjes... hihi @Marg: Zo spannend die eerste echo!! Ga heel hard voor je duimen hier! Wel heel fijn dat je zo weinig klachten hebt... kun je gewoon echt genieten van je zwangerschap. @Jolien: geduld is zooooo lastig!!! Daarom kocht ik steeds die 2v5 van Kruidvat... goedkoopste optie om vaak te testen @Twiss: had je gisteren direct in de ochtend getest?
Oooow wat een dotje zeg van die filet american...leuk he als je man zo meedenkt..hier al weer een vakantieboeker voor mijn neus.....kan ik gewoon weer iets boeken voor augustus..... maar uhh wat dan as je zwanger bent...dan ben jij bijna weer uitgerekend en dan lukt het niet....moeilijk moeilijk hahaha... Testen en het NIET doen is rete moeilijk inderdaad..maar heb mij voorgenomen om het NIET meer te doen tot uiterlijk zondag! Zoo net wakker geworden op de bank..gaaaaaaaaaaaaap
Whaaaaaaaa!!! Ik durf niet te slapen straks ben zo bang morgen teleurgesteld te worden omdat k ongesteld ben geworden.... Bleeehhh! Worden jullie meestal ook op t zelfde tijdstip ongesteld?
hahaha erg he! Ik heb dat ook hoor Maar nee niet op het hetzelfde tijdstip alhoewel niet echt op gelet....zet er vanaf nu eens een klokje op
@ PCOmama: wij hebben gewoon geboekt voor eind augustus met een goede anuleringsverzekering (die ook bij zwangerschap vergoed). @ Jolien: Nee mijn cyclus houd echt nergens rekening mee.
wachtende welke verzekering is dat dan??? Is wel handig...ik heb een doorlopende reisverzekering bij de ABN Amro maar weet niet of dat erbij in zit eigenlijk... eens checken
Ja over vakantie gesproken wij willen misschien een reis door Amerika gaan maken in juni maar twijfel heel erg wacht nog wel even met boeken in ieder geval. Maar vind t wel lastig.... Wist nie dat een annuleringsverzekering daar ook voor vergoed. Wel goed idee om eens te kijken..
Normaal boeken we altijd particulier maar omdat we toch hoop hebben dat de IUI ons iets gaat opleveren hebben we nu via interhome geboekt. Daar kun je via ook annuleringsverzekering nemen, en daar stond in de voorwaarden dat ze ook uitkeren bij zwangerschap. Sowieso mocht je heel laat nog afzeggen en dan hoefde niet niet heel veel te betalen. Was voor ons het risico waard. Tot hoever in de zwangerschap zou je een beetje normaal op vakantie kunnen gaan (we zijn wel van de actieve vakanties..geen zwembad hangen hier).?
ok...in principe kan je tot 7 maanden vliegen geloof ik...het hangt er ook wel vanaf hoe je je voelt...ik heb bijv bij mijn 1e zwangerschap echt werkelijkwaar top de dag van de bevalling (achteraf bleken het al weeen te zijn in de c1000) alleen boodschappen gehaald...kratjes ingeladen en weer uitgeladen....let wel was 32 kg zwaarder, 30 graden buiten en ik was 41 weken en 5 dagen en zelfs al 3 x gestript hahaha.... gaan met die banaan...voelde me echt goed dus ik kon de wereld aan....
Tja het is echt heel moeilijk in te schatten, iedereen reageert er zo anders op. Heb ook geen idee wat mijn gewrichten in petto hebben. Maarja...eerst maar eens die 2e roze streep ontdekken haha
Nou of niet! Die eitjes kennen we onderhand wel...nu die streepjes leren tellen is ook wel een keer leuk
Vrijdag gaan we trouwens beginnen met doorbuigen van de knie..we beginnen als het goed is met maximaal 20 graden...niet zo veel dus..maar toch spannend ! Spannend weekje zo En die eieren zijn zo 2011...nu gaan we op roze
ik denk waar heb je het nou over met je buigen hahaha...maar vat hem al zit die spalk er ook nog omheen dan? of brace? Ja inderdaad zooooo 2011!!!!
Pff..ja ik zit nog steeds thuis met mn stokpootje ! Jup.. sinds 15 december heeft mijn knietje geen beweging mogen maken. Vrijdag voor het eerst. Dan mag de brace er alleen af tijdens fysio gedurende 2 weken. En in de week daarna de brace soms af doen en af bouwen. Ook de krukken mogen dan worden afgebouwd. Wanneer ga jij testen?
aiks dat zal wennen zijn voor jou! Ik ga van het weekend pas weer testen haha, ja weer...had vandaag getest maar was een beetje te wit voor mijn ogen
He meiden, even kort want zit op mijn werk.. Vanochtend nog een test gedaan en weer een streepje Manlief slabbetje gegeven met "mijn papa is de allerliefste ". Reactie: oh leuk, grappig. Toen met de test voor zijn ogen gezwaaid en eindelijk viel het kwartje: ben je zwanger?? ja duh.... haha. Nou meiden die bijna aan de nod zijn: ik zal de komende dagen heeeeeel hard duimen voor jullie (voor de rest ook natuurlijk) Groetjes Linda
@ Linda gefeliciteerd!! @ oudejaarsvlinder dag 4 na stoppen primolut? Ik had provera en werd na 2 dagen ongesteld maar Miss is dat anders, kan 7-14 dagen duren zij de fert arts toen. @ hier, geen menstruatie!! Ooooh ik word gek!! Wil niet in onzekerheid zitten!!! Weet nl. Bijna zeker dan ik op woensdag m'n ei had en na twee weken ongesteld zou moeten zijn en dat is vandaag maarja Miss komt het nog... Probeer hier wel rekening mee te houden maar is wel lastig... Als t vandaag niet komt doe ik morgen al wel een test ipv zaterdag Wachtbankje klanten: al/nog getest?