En dat is nou het irritante van 14 dagen na ei je menstruatie..dit blijkt dus ook onzin te zijn want vorige maand was bij mij pas menstruatie 19 dagen na ei! Dus kan je ook niets van op aan bah bah bah! Ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad, maar ga ervanuit dat ik met de verhoogde medicatie weer ongeveer hetzelfde zal zitten dus a.s. vrijdag/zaterdag zou ik dan ongesteld moeten worden...........maar ja nogmaals welkom in PCO land BLEHHHHHH
@Jolien2 en de andere NOD wachtbankje zitters (wat een vreemde zin) ik ga voor jullie hopen en duimen. @Linda1984 dat was idd een echte mannen reactie, dat zou de mijne ook zeggen. Maar geniet er lekker van! Hier zit ik weer in spanning voor de volgende fm morgen. Ik voel in ieder geval wel iedere dag steekjes links en rechts. En morgen ook de samenlevingstest. Is dat trouwens vervelend die test?
Jemig wat kletsen jullie wat af. Heb 1 dag niet gekeken en moet gelijk een paar pagina's inhalen, haha! Op iedereen reageren luk tnu even niet, sorry. Maar wel even een felicitatie voor Linda! Super voor je zeg!
Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger Croissantje:Wachtbankje, 18-01 afspraak MCA Zuss: NOD 30-1 Linda1984:NOD 21/1 Twiss88: NOD 21-1 Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM Jolien2:NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten Jessebel: clomid van 12-1 t/m 16-1, 20-1 en 23-1 FM Pipsqueak: Provera van 10-01 t/m 19-01 PCOmama: NOD 20/1 Maddie1990: NOD 22-1 Wachtende: 7/1 positieve ovu test, NOD 20 jan? Marijelensink: fm 16/01 cd12 Oudejaarsvlinder: ongesteld Itsme82: NOD op 17-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten en ja hoor wat ik kwam er net om het hoekje kijken, mijn ongi. normaal gaat het met veel buikpijn van te voor en tijdens, maar op dit moment heb ik er niet zoveel last van.
@Linda gefeliciteerd meid!!! Wat leuk van dat slabbetje .. Na hoeveelste ronde met clomid ben je zwanger geraakt? Meiden een vraagje.. Ik moet 1 feb als mijn test negatief is beginnen met 10dagn provera, op de 3e dag van mijn ongi echo en start 50mg clomid. Hoe zit het erna eigelijk ? met echo's etc....
hoezo krijg je op derde dag ongie echo? Jakkie...slaat nergens op namelijk... Ik krijg echo op dag 10 van mijn cyclus omdat ik van dag 5 t/m 9 tamoxifen slik...en dan vervolgens wordt er gekeken hoe mijn ei er evt. uitziet...bij bijv. 15 mm moet ik twee a drie dagen later terugkomen net zolang tot ei is gesprongen...en dan weer dom wachten...
@bianca Die echo is een uitgangsecho om te kijken hoe het ervoor staat. Inderddad nogal ranzig haha. Daarna zal je vanf dag 10 echo's krijgen om de 2 a 3 dagen, tot het eitje is gesprongen. Dit is de meest gangbare manier, maar niet elk ziekenhuis doet dit zo. @pcomama Houd je het nog vol om niet te testen? Ik had vanmorgen ook weer witter dan wit maar ik voel weer eens vanalles. Ik heb last van m'n (.)(.) En heb heel veel witte vloed (sorry voor de ranzige details). Nou maar hopen dat hij zondag wel posi is. Eerder ga ik niet nog een keer testen, is nogal geldverspilling
GEFELICITEERD LINDA!!!!! Kelly01: Zwanger Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger Linda1984:Zwanger Croissantje:18/01 (=CD18) FM:16-18mm -> NOD rond 3 feb Zuss: NOD 30-1 Twiss88: NOD 21-1 Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM Jolien2:NOD rond 20/1 Julia 26: wachtbankje Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten Jessebel: clomid van 12-1 t/m 16-1, 20-1 en 23-1 FM Pipsqueak: Provera van 10-01 t/m 19-01 PCOmama: NOD 20/1 Maddie1990: NOD 22-1 Wachtende: 7/1 positieve ovu test, NOD 20 jan? Marijelensink: fm 16/01 cd12 Oudejaarsvlinder: ongesteld Itsme82: NOD op 17-12 Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
@bianca88 Ik heb ook op CD 3 een echo gehad en met 10 dagen FM, daarna heb ik nu om de 2 dagen een echo en op CD 14 heb ik ook de samenlevingstest. Daarna moet ik nog op CD 17 en 19 moet ik nog een keer naar de Gyn.
Nou nee hahaha, maar hier ook last van boopies en veel witte vloed maar of dat nou weer iets is? Ik weet het ook niet hoor....ga ook niet eerder dan zondag testen en dan zie ik het wel...wordt er weer lekker gek van of ja maak mijzelf gek!
Jep, ik ben ook mezelf aan het gek maken. Alleen denk ik niet dat witter dan wit deze cyclus nog mooi roze kan worden. Dan had er denk ik echt al een vaag streepje moeten staan.
Nee dat heb ik dus ook...maar soms zie je het toch echt gebeuren...heb jij altijd zulke korte cyclussen dan?
Vorige cyclus met puregon had ik een LF van 10 dagen, dus best wel kort ja. Maar ik weet niet hoe dat nu is met clomid.
Bedankt voor jullie reacties.. Ik moet op de 3e dag van mijn ongi indd een echo, zo te lezen hebben meerdere dames het gehad. Dit ook om te kijken of alles in orde is, de gyn wist niet of ik een kieste had of dat het een aankomende eisprong was. Vandaar dat ik die echo ook moet doen. Ik hoorde van een vriendin dat zij indd ook om de dag terug moest gaan voor een echo totdat ze haar eisprong heeft gehad en dan weer bloed prikken om te kijken of hij daadwerkelijk gesprongen was. Mijn gyn vertelde indd ook dat we dan sex moeten hebben en moeten komen voor een echo. Wat een echo-werk allemaal he boh
Heeft er trouwens iemand ervaring met sporten in de aanloopfase naar het zwanger worden?? Ik was net een paar weken lekker bezig met hardlopen weer, maar durf nu eigenlijk niet meer zo goed. Veel te bang dat dit niet goed zou zijn voor m'n eisprong of de eventuele bevruchting... Ga namelijk wel altijd door totdat ik niet veel meer kan
Ha,ha,ha... thanks meiden! Dan ga ik vanavond gewoon lekker op een rustig tempo mijn kilometertjes maken
Ik wou dat ik kon sporten !! Ik had bij de sportschool een heel revalidatieschema gemaakt...is de hele sportschool afgebrand. Had er wel een contract...ik probeer nu op te zeggen zodat ik bij een ander verder kan (aangezien ik voor revalidatie een contract heb afgesloten leek me dat redelijk) maar dat valt tegen als het gebouw weg is. Geen reactie via mail, telefonisch niet bereikbaar en nergens om post naar te sturen. Pff...wat een gedoe ! Nog 7 maanden en ik mag weer met mn hondje trainen, kijk er nu al naar uit Ben zo ontzettend blij, kreeg net een telefoontje van een arts die ik ken vanuit mijn vorige ziekenhuis....(werkte samen op de ok) en hij is aangenomen bij ons (huidige ziekenhuis). Oef wat hebben we samen in spanning gezeten zeg !! zo ontzettend opgelucht ! Vandaag trouwens een omo witte test. Ik hou maar hoop want mn ovu test gaat ook van omo wit naar knal hahaha Overmorgen weer testen dat is 1 dag na NOD. Mijn hond is trouwens een heerlijk warm knuffeldiertje vandaag zeg, komt goed uit want ik heb het ijskoud Pff...spannend het weekend in zo met zo veel Dat we allemaal maar op roze mogen gaan (ook de niet wachtende natuurlijk!)
Dag dames, ik had me voorgenomen om vandaag nu echt uitgebreid op eenieders verhalen te reageren. Hier komt ie dan: @Linda, gefeliciteerd!!! Wat een geweldige mannenreactie! @NikiL, over de samenlevingstest: heb je al weleens een uitstrijkje laten maken? Dit gaat eigenlijk hetzelfde. Ze brengen een eendebek in en dan halen ze met een wattenstaafje wat slijm van je baarmoedermond wat ze vervolgens onder de microscoop bekijken of daar levende zwemmertjes van je man in zitten. Het is in principe dus geen vervelende test, al vind ik zelf die eendebek wel erger dan de inwendige echo. Als je de kans krijgt moet je trouwens zelf ook even door die microscoop kijken, als alles goed is is het echt geweldig om die zwemmertjes te zien bewegen (vond ik tenminste) @Bianca88, zoals al gezegd is heeft niet ieder ziekenhuis hetzelfde protocol. Ik kreeg in mijn eerste ronde op dag 3 een echo, vervolgens op dag 10 en dan elke 2 a 3 dagen tot dag 21. De tweede ronde op dag 10 echo en dan elke 2 a 3 dagen totdat ze zagen dat mijn ei gesprongen was. Sommige zh doen helemaal geen echo de eerste ronde, maar als dat bij jou zo is zou ik er echt om vragen (lees het topic maar eens door, een aantal van ons hebben dat meegemaakt). @Croissantje, oh ik hou ook zo van filet american! Maar ik durf het nu al niet meer te eten, aangezien mijn ei van het weekend zo maar bevrucht zou kunnen zijn geraakt... Die bos rozen is ook wel echt superromantisch, ik zou er een mooie foto van maken als ik jou was, als herinnering voor later. Echt ontzettend lief van je mannetje hoor, ben een beetje jaloers... @Jolien, toen ik de pil nog slikte werd ik ook altijd 's ochtends ongesteld. Vaak meteen na het opstaan (alsof de zwaartekracht er een rol in speelde). Nu is dat echter niet meer en kan het echt op elk moment van de dag @PCOmama, heb je toevallig je verzekering van de ABN al gecheckt? Ik zit daar ook en ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Ik weet alleen echt niet hoe onze vakantieplannen gaan lopen, want naast een mogelijke zwangerschap hebben wij ivm de verbouwing van ons huis niet zoveel centjes meer over. Misschien als het mooi weer is met een tentje naar zee ofzo, als ik daar dan niet te zwanger voor ben @Taaamaaar en Pipsqueak, een aantal dagen geleden (ik moest helemaal terug naar pagina's 121 en 122) hebben jullie heerlijk jullie hart gelucht op het forum. Over mensen die zomaar spontaan snel zwanger worden en de verschrikkelijke MMM. Ik vind het altijd heel fijn om juist ook dat soort verhalen hier te lezen hoor. Ook daarin herken ik heel veel. Hier lijken de zwangeren ook als paddestoelen uit de grond te schieten. Eergisteren was mijn moeder op bezoek, er zijn nu drie bevriende stellen van mijn ouders die op het punt staan om opa en oma te worden. Och, dan doet het mij zo'n pijn dat ik hun nog geen opa en oma heb kunnen maken... En toen we uit eten waren zaten er twee meiden aan een tafeltje schuin tegenover ons luidkeels over kinderen te praten. Toen vroeg ze nog: vind je dat nu niet vervelend? Nou, gelukkig kan ik er op dit moment goed tegen omdat ik een ei heb gehad en er dus kans is dat ik nu zwanger ben, maar mocht dat over 2 weken niet zo blijken te zijn dan zal dat echt wel weer veranderen hoor! Dus wees niet bang om dit soort verhalen te schrijven, het helpt mij enorm... Gewoon de realisatie dat ik niet alleen ben met deze gevoelens en dat dat dus best normaal is... @alle nieuwelingen, ik ben een beetje de draad kwijt, maar voor iedereen tegen wie ik het nog niet heb gezegd: welkom hier! Het is balen dat je hier bent, maar de steun helpt enorm (is mijn ervaring). @wachtende, meid je slaat je er zo dapper doorheen. Ik zie dat je ook veel post bij andere topics op het forum. Het zal niet meevallen om gedwongen thuis te zitten met je knie in een brace en zodoende weinig afleiding te hebben mbt het denken over de hele MMM. Hou de moed erin hoor! Geniet van de kleine dingen, zoals inderdaad een knuffelig hondje... Wauw, zo, dat was het even geloof ik @hier, morgen naar zh voor bloed prikken (progesteron) om te kijken of mijn ei goed gesprongen is. Weet eigenlijk niet wat ik kan verwachten. Hoe lang duurt het voor ik de uitslag krijg en wat zijn de waarden waar ik op moet hopen? Iemand? Merk nog helemaal niets van een eventuele zwangerschap. Wanneer krijgen jullie eventuele eerste tekenen als pijnlijke borsten oid?