Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend FM gehad en de samenlevingstest.
    Links was 19.3mm en rechts 16.9mm.
    De gyn vertelde dat ze dus allebei kunnen springen en dat er dus wel degelijk een kans op een tweeling is en als we dat niet wilde dan moesten deze ronde staken.
    Onze reactie was dat we het niet erg zouden vinden en dat we elke kans nemen die we krijgen.
    Onze samenlevingstest was ook hartstikke positief en ik heb de zwemmertjes gezien onder de microscoop.
    Wat was dat 'mooi' om te zien!
    Manlief was er ook van onder de indruk.
    De gyn verwacht dit weekend de eisprong, en maandag weer terug voor echo om te zien of we een eisprong hebben gehad.
    Wat een spannende tijd zeg.
    Ik ben er helemaal van onder de indruk.
    Dit weekend word het dus klussen!

En NOD meiden ik duim voor jullie dat jullie snel duidelijkheid mogen krijgen.

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @zuss: het is helaas afhankelijk van het lab van het ziekenhuis. Bij jou zullen ze dus zelf ook langer op de uitslag moeten wachten. Toch is het wel belangrijk om te weten want misschien moet er wat aan de medicaie gedaan worden als er geen eisprong is.

@nikil: klinkt heel goed allemaal, aan het werk :)

@Jolien: spannend hoor !

@ all: oke ik heb iets heel slechts gedaan. Ik heb mijn test van vanmorgen bekeken. Er staat een heel vaag roze lijntje op. Die van voorgaande dagen ook bekeken die zijn nog omo wit. Ik had niet moeten kijken maar het geeft me wel nog een beetje hoop. Hopenlijk is er morgen een duidelijk iets te zien want mijn man gaat dan naar amerika. Oef wat spannend !

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja dat is een goede inderdaad...kan je de arts dat niet eens vragen of er een beter werkt al de andere? Of omschrijf ik het nu verkeerd!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik heb dat ook gehad, sloeg toen nergens op....weet je nog geen drol! Lekker handig...

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @wachtende wil je niet ontmoedigen..hier hetzelfde gehad kan een indrooglijntje zijn! Echt even zondag opnieuw testen eigenlijk...

@ NikiL (sorry zie deze naam echt vor het eerst of ben ik nou gek???) spannend in ieder geval en lekker klussen whahahha....

Hier nog geen duivels te zien maar gigantisch veel dikke witte drap :(:(:( nou jah, was net in de woonwinkel en voelde vloeien ik rennen naar de wc is het dus dat witte zooitje....OEF! Maar toch, wat is dit nou weer=! IEMAND?

Net even een nieuwe bank gekocht en relax fauteuil voor mijn man...zo een oerlelijke afcourse.... ik vind het niets, maar ben maar akkoord gegaan heb immers weer een nieuwe bank mogen uitzoeken en nieuwe gordijnen whahaha....dus jah...neem die rare stoel maar op de koop toe ;) wordt 12 weken wachten uiteraard...gelukkig de gordijnen over circa 3 weken! Jahoe!

Schoonmaakster geweest heeft mooi mijn vaas naar de filestijnen geholpen grrrrrrr bah! Maar ja shit happens....

Ga zo mijn zoon maar ophalen en dan relaxen!

Wie gaan er morgen allemaal testen eigenlijk?

6. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

vanmorgen fm gehad dag 16 noig steeds niks te zien geen 1 die groter was dus dinsdag weer hebben wel meer emnsen dat gehad dat ze pas op dag 20 een groter eitjes was en dan pas 23 of 24 stew dag een eisprong?? of is deze ronhde eigemlijk al verkeken?

groetjes marije

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hoeft niet hoor, je eisprong kan echt nog veel later zijn.... gebruik jij overigens wel medicatie??? sorry even niet te traceren voor mij...

8. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hallo iedereen,
    Ik ben net bij de gyn geweest. Ik heb volgens de bloedwaardes geen eisprong gehad. Ik moet dus weer aan de primolut en nolvadag 40 (is hetzelfde als clomid 100) is mijn tetsdrang dus voor niks geweest haha.
    Ook moet ik deze cyclus een hsg :( echt totaal geen zin in, maar het is voor een goede doel.
    Deze cyclus krijgen we ook een samenlevingstest. Dus weer heerlijk veel ziekenhuisbezoeken op de agenda :(
    Bijna nod'ders: succes!! Ik duim mee!

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @PCOmama: Mijn NOD is vandaag...mijn banner geeft te laat aan. Heb een vrij korte LF namelijk. Ik test morgenochtend nog een keer voordat mn man weggaat.
    Spannend !

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ wachtende.. vind het erg spannend voor je! Zal morgenvroeg dit topic in de gaten houden. Ik hoop het echt voor je!

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    even blonde vraag.. Wat is LF? En wat houdt dat in...en hoe weet je dat je dat hebt.... haha

Twiss knuff voor jou is weer mooi knudde...maar wellicht had je de eisprong later??? Ik had dat ook namelijk...waarde gigantisch laag, maar wel een eisprong gehad echter een week later.... dus verkeerd geprikt zeg maar..

12. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    @PCOmama; volgens mij gewoon "Luthale fase"? Ofwel, de tijd tussen de ovulatie en het einde van de cyclus... en die kan soms korter zijn dan de standaard 14 dagen.

Wees niet bang... maar ook jij hebt dus LH! ;) hihihi...

@Twiss; wat ontzettend K.. zeg!! Balen hoor meis, dikke digi-knuffel voor jou!! Enige voordeel is nu wel dat je al die testen krijgt (al voelt dat nu natuurlijk helemaal niet als voordeel); weet je straks in ieder
    geval allemaal 100% zeker hoe het er allemaal uitziet en werkt.

@Wachtende; ik heb ook ZOOOO vaak testen terug uit de prullenbak gevist... en nog nooit een streepje (gebruik altijd Kruidvat 2v5). Ben dus stiekem al wel helemaal hoopvol enthousiast voor je... laat je het ons morgen ook meteen weten??

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik heb nu al het gevoel dat ik over een week ofzo ongesteld ga worden.
    Mijn borsten zijn sinds vanmorgen erg gevoelig aan de zijkant, en dat heb ik vaak voor mijn ongesteldheid :(

Al dan niet zo ruim van te voren, maar toch

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    @pco mama ja ik heb 3de t/m 7de dag clomid 50 mg gebruikt. voor mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook gebruikt en toen op dag 18/19 een eisprong gehad nu was het dag 16 maar niks te zien, de fertiliteitsverpleegkundige zei wel we maken het vaker mee at na een bevalling een lkichaam heel anders reageert op clomid. dus afwachten maar en dinsdag weer een fm.

ik duim voor iedereen die vandaag morgen overmorgen wat de hele maand :) im duim voor ons allemaal

groetjes

15. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @pcomama en croissantje
    Thanks voor de knuffel. Ik heb mijn eisprong niet later gehad, mijn laatste FM is minder dan een week geleden. Dus deze ronde wordt het niks meer.
    En inderdaad, maar beter alle onderzoeken nu, dan is het zeker dat dat allemaal goed is. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

16. Marg

Marg Lid

10 okt 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wachtende: ik wil je geen valse hoop geven, Maar bij mijn eerste zwangerschap was binnen de afleestijd ook niets te zien. Toen we een kwartier later keken, was er ook een tweede streepje te zien. Enkele dagen later testte ik positief. Dus wie weet is dit bij jou ook het geval. Spannend hoor! Houd ons op de hoogte. Ik houd dit forum in de gaten en duim voor je.

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hallo allemaal, even een kort berichtje sorry dat ik even niet op anderen reageer.
    Gisteravond bleek dat mijn man een broek een klein stukje korter wilde hebben, ik dus met de naaimachine bezig loopt het ding helemaal vast. Vervolgens valle alle lampen in de woonkamer uit, alleen de lampen dus het was geen groep die uitviel...bizar ! Dus in het donker lopen knoeien !
    Hij is vanmorgen weggegaan naar amerika voor een congres, hij komt over een week weer thuis. Om me ondertussen te helpen komen mijn ouders een weekje hier logeren dus ik zal niet veel op ZP komen. Als ik ongi of posi test heb laat ik het weten ! Heel veel succes voor de anderen !

18. Maddie1990

Maddie1990 Actief lid

6 jun 2011
    160
    0
    0
    Ik werk op een Kinderdagverblijf als Pedagogisch m
    Uden
    nou dames ik kom effe een potje klagen!

vanmorgen weer getest maar nog steeds kei wit:S, dan vier ik vandaag ook nog eens mijn verjaardag(ben morgen jarig), mijn eerste verjaardag zonder m'n moeder:S,, en straks al die mensen die vragen, hoe het met je gaat.. pff nee dnkjee.. had toch liever deze dagen overgeslagen!

@ wachtende, hoe staat het ervoor bij jou! al getest??

19. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Jeetje Maddie, wat een K-dag is dit inderdaad voor jou... heel veel sterkte!!!! Ik ga aan je denken, hoop dat dat een beetje helpt!

XX

20. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Kelly01: Zwanger
    Milolove: Zwanger
    Gebakje: Zwanger
    Marg: Zwanger
    Croissantje:Wachtbankje, 18-01 afspraak MCA
    Zuss: NOD 30-1
    Linda1984:NOD 21/1
    Twiss88: NOD 21-1
    Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM
    Jolien2:NOD rond 20/1
    Julia 26: wachtbankje
    Sween4: 4/1 gesprek Gyn over Puregon, daarna starten
    Jessebel: clomid van 12-1 t/m 16-1, 20-1 en 23-1 FM
    Pipsqueak: Provera van 10-01 t/m 19-01
    PCOmama: NOD 20/1
    Maddie1990: NOD 22-1
    Wachtende: 7/1 positieve ovu test, NOD 20 jan?
    Marijelensink: fm 16/01 cd12
    Oudejaarsvlinder: clomid aan het slikken
    Itsme82: NOD op 17-12

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

Deel Deze Pagina