Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @itsme
    IK hoop zo voor je dat het raak is! Wanneer ga je testen?

2. itsme82

itsme82 Niet meer actief

thanks! ik ga echt op zn vroegst pas zondag testen en dan alleen als ik nog geen tekenen van naderende ongesteldheid heb (of al ongesteld ben natuurlijk) en misschien wacht ik zelfs tot maandag. Ik heb al zoveel negatieve testen versleten....

(tenminste, dit zeg ik nu....)

3. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Spannend hoor Itsme!!!
    Hoop echt zo voor je dat het een positieve test is!!!!
    Hoe ga je met de zenuwen en nieuwsgierigheid om?
    Ik zou helemaal gek worden!!

Ik ga voor je duimen!!!!!!!

4. itsme82

itsme82 Niet meer actief

dankjewel! wat leuk dat jullie zo meeleven :)
    ja de zenuwen en nieuwsgierigheid beginnen me nu toch wel weer parten te spelen ook al ben ik al vaak genoeg teleurgesteld om beter te moeten weten.... ik hoop ook echt dat ik het vol kan houden om te wachten met testen tot zondag of maandag.

Vorige keer had ik 14 dagen na ovulatie spotting en bruinverlies en de dag daarna was ik echt ongesteld. Dag 14 na ovulatie is aankomende zondag dus eigenlijk wil ik zelfs proberen om tot maandag te wachten, want dan zou ik echt een soort van ' overtijd' zijn (blijft een raar begrip als je altijd schommelende cyclussen hebt gehad)......

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluto2008: Provera aan het slikken tot zondag 13 november
    Itsme82: Wachtbankje…NOD op 20-11
    Croissantje: Opzoek naar ei...eerst lekker op vakantie!
    Zuss: Primolut aan het slikken tot zondag 20 november
    Linda1984: Wachtbankje…wachten op bloed uitslagen
    Missoni: Clomid ??mg aan het slikken van?? tot??
    Milolove: Wachtbankje…eerst lekker op vakantie!
    Twiss88:Wachtbankje..NOD op 29-11
    Taaamaaar: Clomid aan het slikken van 13-11 tot 17-11
    Marg: Wachtbankje…hopen dat het zwangerschapshormoon uit het bloed is.
    Kelly01: Provera aan het slikken tot ??
    Jolien2: Provera aan ht slikken tot ??
    Julia 26:Tot 19-11 wachtbankje dan Provera tot 29-11
    gebakje2011:clomid aan het slikken van 4-11tot 9-11. vr 11-11 2 eiblaasje gevonden. 18-11 ziekenhuis! eitje gesprongen???
    Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken
    Sween4: 14.11.2011 gestopt met laatste pil Duphaston, wachten op menstruatie, en dan op dag 3 van de cylcus starten met Clomid 100 mg. (2e poging).. afwachten maar....

6. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @itsme
    Dat verslijten van zwtesten ken ik.;) ik heb er ook een hoop versleten, maar wat wil je, met een cyclus van meer dan een jaar..
    Ik vind het knap als je het volhoudt tot maandag!

Ik mag de 29ste testen, veel eerder heeft ook geen zin want door de pregnyl zit er nu een hoop hcg in mijn lijf..

7. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Topic lijstje

Pluto2008: Provera aan het slikken tot zondag 13 november
    gebakje2011:vr 11-11 2 eiblaasje gevonden. 18-11 FM ziekenhuis!
    Sween4: wachten op menstruatie, en dan op dag 3 van de cylcus starten met Clomid 100 mg.

Zwanger, Ongesteld,Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

8. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

hey meiden!
    hoe is het net jullie?
    met mij gaat het wel redelijk..
    vandaag alweer vor de 2e dag aan de clomid ;)
    knuf

9. itsme82

itsme82 Niet meer actief

@imjustmyself, hey meis wat fijn dat het al weer een beetje beter met je gaat na dat nare nieuws... heb je het een beetje een plekje kunnen geven? ik hoop voor je dat je straks weer met goede moed vooruit kunt kijken!

10. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

@itsme
    ja ik heb het wel een plekje kunnen geven.
    ik had een paar hele leuke rompertjes gekocht voor ons eerste wondertje.
    maar omdat het een mk is geworden heb ik de rompertjes aan mijn petekindje gegeven

11. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    @imjustmyself Jeetje je bent echt gelijk weer aan de bak gegaan!
    Vind je het niet moeilijk??
    Ik vind het knap van je hoor meis!!
    Hopelijk mag het deze maand weer raak zijn en blijft ukkie lekker bij je zitten!!:D

Heb je nergens meer last van?
    Wat zij de gyn tegen je?
    Was het geen probleem om gelijk weer verder te gaan?

Succes meis.

Ps. ik heb vandaag mijn derde pil geslikt van Clomid, dus misschien gaan we wel gelijk lopen;)hihi

12. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik lees met jullie mee hoor, maar ik ben een paar dagen op congres dus ik weet niet of ik nog veel tijd heb/krijg om ook te reageren.

@Imjustmyself, dapper hoor, dat je meteen weer verder bent gegaan. En ook stoer dat je jezelf zo durft te geven en al voor rompertjes aan het shoppen was geweest. Ik geloof niet dat ik dat zou durven voordat ik de drie maanden voorbij zou zijn...

@Itsme, heel veel succes met het geduld tot maandag, wat lijkt me dat ontzettend moeilijk. Ik duim voor je dat het raak is!

@gebakje2011, ik heb nog niet van een behandeling met palmpollen gehoord, dus ik kan je geen advies daarover geven...

@Jolien2, fijn dat je maagbeschermers helpen tegen de bijwerkingen van de Provera!

Op dit moment aan dag 6 van de Primolut. Het enige wat ik merk is dat ik 's avonds een vreetbui krijg, 's ochtends een beetje misselijk ben en wat vaker voor 'een kleine grote boodschap' naar het toilet moet. Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik zeker weet dat dit door de Primolut komt, of dat mijn spijsverteringskanaal 'gewoon' een beetje van streek is...

13. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @itsme: erg spannend ik hoop dat je een positieve test in handen krijgt, ik zal voor je duimen.

ik zit vandaag op dag 8 van provera en vanaf donderdag kan ik ook wachten op menstruatie en hoop dat ik dan snel aan clomid kan beginnen op dag 3. Ik heb sinds gisteren wel erg veel last van menstruatie pijn en onderrug pijn en verder heb ik geen andere bijwerkingen van provera.

14. gebakje2011

gebakje2011 Actief lid

14 nov 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooh leuk leuk dat er veel zijn die deze maand ook aan de clomid zijn gestart!!!

@Imjustmyself, meis niks is te vroeg tenzij je dat zelf vindt! ik ben mijn zoontje met 22 weken verloren... zwaarste bevalling ook. had al een wiegje gekocht voor op mijn kamer...
    voor mij is het 2 maanden geleden en ben nu al weer bezig ;)

komt goed meis!

15. gebakje2011

gebakje2011 Actief lid

14 nov 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik bedoelde zwaarste bevalling ooit ....

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Marg fijn om te lezen dat de clomid bij jou goed aansloeg zonder al teveel bijwerkingen. Dat geeft de burger moed!
    Linda succes met het vinden van je ei :) ;)
    itsme spannend zeg! Ik zal voor je duimen dat het raak is!
    Gebakje, ja, wat betreft die pollen, je moet doen waar jij je goed bij voelt...(lekker makkelijk, ik weet het) ik denk dat gezonde voeding zeker bijdraagt, maar geloof zelf meer in de combinatie met medicatie.
    zuss fijn dat je niet zoveel last van de bijwerkingen hebt, er heerst ook een nare buikgriep...
    Imjustmyself vind het onwijs knap hoe je ermee omgaat! Hopelijk is het snel weer raak en mag je na 9 maanden je wondertje in je armen houden!

Weten jullie trouwens hoe het zit met pijnstillers, paracetemol etc? Kun je die gewoon nemen met clomid of heeft dat invloed op de eisprong?? Misschien hele stomme vraag hoor, maar ja, heb provera wel eens eerder gehad, maar clomid nog nooit...

17. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluto2008: wachten op menstruatie
    gebakje2011:clomid aan het slikken van 4-11tot 9-11. vr 11-11 2 eiblaasje gevonden. 18-11 ziekenhuis! eitje gesprongen???
    Sween4: 14.11.2011 gestopt met laatste pil Duphaston, wachten op menstruatie, en dan op dag 3 van de cylcus starten met Clomid 100 mg. (2e poging).. afwachten maar...

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken

18. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee ladies... even niet bijgelezen.. wel update gedaan.. provera is nu op en ga nu wachten op menstruatie...

19. gebakje2011

gebakje2011 Actief lid

14 nov 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluto... hopen dat ze gauw komen ;) dan kun je snel aan de clomid.

20. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Julia, ik heb de bijsluitern van mijn Primolut (!) er eens bij gepakt en daar staat niks in vermeld over combinaties met andere medicijnen. Het enige wat ik weet is dat je altijd moet oppassen met het gebruik van diarreeremmers gelijk met watvoor ander medicijn dan ook, maar volgens mij mag je gewoon een pijnstillertje pakken hoor als je daar behoefte aan hebt. Mocht je echt twijfelen, loop dan eens langs de apotheek (of bel), die weten dit soort dingen precies...

Deel Deze Pagina