Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

Owww spannend pco mama
    Ik heb eigenlijk een vraagje weet er iemAnd wanneer ik mijn ei sprong kan verwachten als ik clomid heb geslikt?

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks, dat is eigenlijk of met ovu testen te checken of met echo's....dus er is echt niets over te zeggen ... sommige denken het te voelen.... ik soms ook, maar dan zit ik er toch compleet naast whahaha.. je kan het wel merken wanneer je veel slijm hebt...

3. imjustmyself

Jaa daarom moeten we gewoon om de dag klussen hoewel ik moet toegeven dat we ook regelmatig elke dag sex hebben
    Op sommige websites raden ze het af en bij andere websites weer niet pff

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Pff de tijd kruipt maar langzaam voor bij. Kan niet wachten tot dinsdag, eindelijk uitslag van eisprong ofniet. Wat gebeurt er eigenlijk als ik geen goeie eisprong heb?

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kan twee dingen betekenen... nou ja eignelijk 3...

1. geen goede eisprong dus kans verkeken voor deze ronde en dan kan je ervoor kiezen om deze ronde af te breken en bijv. provera te gaan slikken om je menstruatie op te wekken zodat je niet hoeft te wachten.

2. menstruatie afwachten...en dan weer opnieuw beginnen.

3. verkeerde dag bloed geprikt waardoor je eisprong ook niet goed gemeten is.

Eigenlijk kan het alle kanten op en is het soms moeilijk...alles heeft met tijd te maken....juiste datums alles moet in de gaten gehouden worden wil je er enige grip op krijgen...

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Dan zou het denk ik optie 2 worden.
    Maar kan ik dan alsnog ronde 2 met clomid wel een eisprong hebben?

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja hoor, ik weet niet hoeveel clomid jij slikt momenteel, maar 50 mg is het laagste.... ze gaan waarschijnlijk bekijken wat er wel bij jou aanslaat en daarmee ga je dan verder totdat je zwanger bent, mits het goed aanslaat natuurlijk...er zijn nog veel andere manieren hoor om bijv. een eisprong op te wekken of andere behandelingen, maar dit is veelal het begin zeg maar...

8. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

He meiden,

hoe is het met jullie? Ik zie een hoop meiden met een nod dit weekend, maar nog steeds zonder bloed! Zenuwslopend dit....die duimen maken overuren hier met draaien:D

Hier gaat het goed, voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, maar juist fitter dan normaal haha. (wat ook wel weer beangstigend is voor een zenuwenlijer als ik:)) Morgen de poli bellen in het ziekenhuis, hopelijk hoef ik daar niet onder controle te blijven, kost zoveel tijd al die bezoekjes aan het ziekenhuis...

Fijne zondag nog!

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hey Linda, weet niet of jij bij een ferti poli zit, maar toen ik zwanger was heb ik tot 20 weken bijna elke week echo gehad...op zich heel mooi want je ziet het kindje groeien van week tot week... tot de 20 weken echo en daaruit bleek dat het een kerngezonde jongeman was mocht ik over naar een verloskundige...

Scheelde gigantisch in de knaken ook, want als je de echo's zelf moet betalen ;) ben je heel veel geld kwijt dus ik ging altijd met plezier naar de ferti arts ;)

10. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wow elke week! Dat is wel leuk, kost een hoop tijd, maar dan heb je ook wat:D Ik zit inderdaad bij de fertiliteitsklininiek in Rotterdam. Maar moet zeggen dat ze daar tot nu toe heel "soepel" zijn geweest, dus denk niet dat ik elke week een echo ga krijgen haha. Kan jou nog even als voorbeeld aandragen, misschien helpt dat:p

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Kan je altijd proberen natuurlijk ;) ik had wel een MK gehad voor die zwangerschap dus of dat er wellicht iets mee te maken had weet ik niet...maar ik vond het niet erg haha

12. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    jolien en pco mama! geen bloed geeft moed, ik heb bij mijn eerste zwangerschap nu een zoon bijna 7 pas positief getest met bijna 8 weken zwangerschao met 7 weken een test van de ha ook negatief dus wil niet altijd wat zeggen!!

hir nog alles rustig dinsdag weer een fm dag 20 dan dus hoop hoop hoopp op een groeiend eitje! ben alleen bang dat dit niet mijn ronde gaat worden afwachten dinsdag dus!!

groetjes

13. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    daanxyz welkom! ook hier geen overgewicht, overbeharing o.i.d. zo zie je maar weer, pcos is geen peil op te trekken! Jij ook veel succes, het is wel een stap he de MMM....
    Croissantje Jeetje, wat een opmerking zeg! Heb je het inmiddels een beetje van je af kunnen zetten? Enne...dat lijkt me een goeie deal! Over 2 weken samen op roze! Daar gaan we voor :D
    Jolien, PCOmama en Wachtende, zo klote he die onzekherheid. Duim voor jullie dat er gauw duidelijkheid komt en dan het liefst met een dikke vette streep natuurlijk!
    I'm just myself dat is verschillend, ik had de vorige keer mijn eisprong met clomid op dag 17 en 19 (had er 2), deze keer is het nog afwachten. Maar ze houden het in de gaten met echo's en ik ga pas bloedprikken als ze op de echo geen eitje meer zien. Wat betreft het klussen, wij deden vorige cyclus om de dag en dat werkte niet. Gaan nu voor veel en vaak, hihi. :p
    Linda fijn dat je je zo goed voelt meis, hopen dat het zo blijft en dat je een stralende zwangerschap houdt! Geniet ervan!

14. imjustmyself

Oohh ik ben benieuwd ik krijg geen echos maar heb wel een eisprong met clomid 150 ik weet het echt niet Wat nou het beste is of elke dag of om de dag ... Wat doen jullie? Knuff

15. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Wij hebben vanaf 3 dagen voor de eisprong tot 2 dagen erna iedere dag geklust... ben ook elke keer minimaal 15 tot 30 minuten blijven liggen met een heel dik kussen onder m'n kont :)

16. imjustmyself

Ja maar het probleem is dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is
    Ik moet dinsdag naar de gyn. Dus dan vraag ik of hij een inwendige echo wil maken ik heb er nu ook geen overzicht van

17. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Croissantje wij hebben een elektrisch verstelbaar bed, dus ik zet het voeteneind gewoon een eind de lucht in, haha:D
    Imjustmyself ik zou inderdaad gewoon vragen om een echo, dan heb je tenminste een beetje duidelijkheid. Succes!

18. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    Hoi dames
    Hier weer even een berichtje van mij. Ik ben een tijdje niet geweest omdat ik merkte dat ik er ff klaar mee was met alles. Heel veel vrouwen om me heen zwanger, klaar met alle ziekenhuisbezoeken, clomid slikken en temperaturen pfff. Ik heb zelfs mijn FM van afgelopen vrijdag afgebeld, morgen ga ik wel gewoon. Waarschijnlijk word dit ook mijn laatste ronde, weet niet of ik hierna nog door ga.
    Voor iedereen op het wachtbankje, sterkte met wachten en ik hoop dat jullie allemaal positief testen.
    Voor alle nieuwkomers welkom en voor alle zwangeren gefeliciteerd!
    @anoniempje2011, volgens mij was er 1 van de zwangere dames die ook geen goede eisprong had gehad (volgens bloedtest dacht ik) maar ze is toch echt zwanger!

19. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ha, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben dat niet aan het "plaatje" voldoet.
    Ik voldoe wel aan 2 van de eisen van PCOS, oligomenorroe en polycysteuse ovaria, dus ik mag denk ik ook wel op het lijstje.

Het is inderdaad wel een stap, de MMM.

Onze eerste dame heb ik spontaan gekregen met dezelfde Papa (eerste eisprong na pilstop, wel in een cyclus van 90 dagen), dus de hoop was er deze keer weer eigenlijk. Toch jammer dat het deze keer niet zo mocht zijn, maar blij dat het mee eens een keer gegeven is.

Volgende week krijg ik de uitslagen van het bloedonderzoek, sommige hormonen moeten elders in het land bepaald worden. Ook moet mijn man nog zaad nog inleveren, maar dat kan ook weer niet elke dag van de week.

Het is jammer, maar heb er echt nog alle vertrouwen in.

nog een vraagje:
    Gezien het dunne slijmvlies, is spuiten dan beter of clomid?

Groetjes

20. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Jessebel volgens mij hebben we allemaal af en toe wel zo'n periode. Maar geef de hoop niet op hoor! Ik ga heel hard voor je duimen dat het dan deze ronde raak is en je op roze mag! Dikke kus!
    Daan volgens mij beginnen ze meestal met clomid. Ik had ook heel weinig en dun BMSV maar moest ook eerst met clomid beginnen ipv spuiten. De 1e ronde bleef het heel dun en weinig, maar deze ronde ziet het er toch goed uit ondanks de clomid. Denk dat je artsen je wel meer kunnen vertellen. Wanneer heb je weer een afspraak?

Deel Deze Pagina