Balen zuss.........veel sterkte en jank maar lekker van je af. Dat helpt! Hoop dat je mannetje je goed verwent! Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we dan maar zeggen, al snap ik dat dat nu een beetje een dooddoener is...Dikke knuffel voor jou! Jessebel wat goed! Klus ze! Twiss volgende week wordt dus spannend voor je....ik ga duimen voor goede uitslagen! Beter dan bij onze samenlevingstesten in elk geval...Zie je er erg tegen op? Hier ook nog geen nieuws. Wel bloed geprikt vanmiddag, maar ja, krijg pas over een week de uitslag en dan kan ik als het goed is ook testen of moet ik ongi worden dus daar heb ik ook niks aan. Vanavond lekker sporten met mijn vriendin. Even verstand op nul. Durf nog steeds niet goed te hopen na die stomme samenlevingstesten. maar ja, je weet nooit natuurlijk....een kleine kans is ook een kans!
@jolien Wat balen zeg! Op naar de volgende ronde, hopelijk met meer succces. @julia Tegen de samenlevingstest zie ik niet echt op, wel tegen het klussen, 1 dag na de hsg.. En natuurlijk ook tegen de hsg zelf,maar dan kan het ook alleen maar meevallen. Is er al besproken hoe je nu verder moet na 2 negatieve samenlevingstesten?
@ Jessebel: mooie resultaten. Aan het klussen dus ! J @ Twiss: weer een belangrijke week voor jullie ! Heel veel succes met de HSG en de samenlevtingstest. Ik hoop op goede resultaten voor jullie. @ Zuss: Balen zeg. *digi knuff* @jolien: Dat je geen zwangerschap hebt wil toch niet zeggen dat je geen eisprong hebt gehad? Snap de tegenvaller wel hoor. Even alles laten gaan en dan weer vol goede moed er tegenaan we kunnen niet anders. *digi knuf* @ Julia: de wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Probeer hoop te houden hoor. Krijg je ook IUI aangezien je samenlevingstesten niet goed waren? @ All: Vandaag zou de brace er af gaan. Helaas..knie was nog steeds niet rustig genoeg. Weer 5 minuten fysio gehad meer durfden ze niet aan. Nu kijken of dit weer zo'n reactie geeft in mijn knie. Moest in iedergeval nog 2 extra weken bloedverdunners gaan spuiten. Zou ik bij die 6% gaan horen die alleen maar ellende krijgt van deze operatie? Ga ik nog gewoon kunnen lopen? Ik word hier wel heel nerveus van. Ik loop nu al 2 weken achter op schema. Verder weer nieuwe lading ovulatietesten besteld. Als ik straks weer ga werken vind ik het toch lastig hoor. Hoe doen jullie dat op werk? Ik werk op de OK dus ik kan niet mn testje in een lade leggen tot het tijd is om het resultaat af te lezen. Iedereen is ook heel erg aan het raden en ongeduldig aan hte wachten of nu eens eindelijk zwanger ben dus als ze al vermoeden dat ik met een test rondzeul...(je ziet toch niet of het ovu of zw is).
@wachtende Wat vervelend dat je knie nog niet wil! Over je vraag met de ovu testen kan ik je niet helpen, maar ovu testen werken toch niet met PCO?
@ Wachtende.. Wat balen van je brace! succes met je ovu testen, ik heb me er nooit aan gewaagd. Ik dacht dat het iui ging worden deze maand?
@ Jolien, hopelijk levert je volgende ronde iets op! @ wachtende, balen dat je brace er nog niet af mag. Ik hoop dat je knie snel toch de rust vind om goed te genezen. @ All, er is bij mij een ei gespot van 15 mm en de echografiste denkt dat hij donderdag of vrijdag gaat springen. @ croissantje, ik had een kabouter plop ei voor mijn vriend gekocht, hij begreep hem niet echt. Ik had ook gezegt ik een ei jij ook een ei, maar het kwartje viel pas later.
DagLadies, even ego, want ben nog op kantoor... Vanmiddag heb ik een vies slijmerig dikke doorzichtige/bruinachtig incl witte smeersel verloren..sorry voor de vieze details...maar wat zou dat nou kunnen zijn? Want ik dacht, nou die tampons halen we maar voor de dag...echter heb ik nu dus geen troepjes meer en is het weer omo wit allemaal.... wat kan dat nou zijn? Ik moet morgen dus bellen als ik nog niet ongi ben....dus uh... is dit/ was dit het? Of breekt de hel nog los whaha... pfff legpuzzle lichaam hier zeg...
@ Twiss+anoniempje: We gaan inderdaad IUI doen deze maand. Hiervoor moeten we ovutesten doen. Ik kan ondanks PCO mijn ei altijd heel goed vinden met ovu testen hoor (bevestiging met echo+bloedonderzoek). Vandaag al een lijntje dus ei is in aantocht. Spannend ! @PCOmama: sorry ik ga me niet aan jou cyclus wagen Ongi moet helderrood bloed zijn toch ? Dus denk niet dat dit telt. Zou morgen gewoon bellen en hopenlijk kunnen ze iets voor je doen. Succes !
hahaha is het zo erg joh!? Ik zit wel op dag 45 en als die houthakker toch gelijk heeft dan klopt het wel precies.. Ik zou rond 18 januari mijn eisprong gehad moeten hebben.....want op 25 januari was het een positieve test wat betreft progesteron....dan zou je dus 14 dagen later ongeveer je menstruatie moeten krijgen... nou bah er komt dus exact 14 dagen later een prop uitvliegen whahaha... maar voor de rest niets.... nou mag je toch geen ongi noemen toch... Ik wacht uiteraard wel weer af IUI waarom krijg je dat precies eigenlijk?
Pcomama mijn vorige cyclus had ik hetzelfde. En heb gedurende 2 dagen nog meer van die smerige draden en stolsels verloren samen met wat bruinverlies en dat was WEL mijn menstruatie. Achteraf omdat ik weinig baarmoederslijmvlies toen had. je zult het morgen in het zh wel horen. Succes! Twiss kan me voorstellen dat je tegen de hsg en het klussen daarna opziet. Hopelijk valt de hsg mee! Wachtende wat balen meis, het zit je ook niet mee he. Hopelijk verloopt je herstel straks wat soepeler. Het mag jou nu ook wel eens een keer meezitten! Oudejaarsvlinder gefeliciteerd met je ei! @all nee nog niet besproken hoe nu verder na de negatieve samenlevingstesten. Het zegt namelijk alleen dat de kans kleiner is om zwanger te worden en niet dat het 0% is. Gelukkig werkt de clomid in elk geval wel. 15 februari evaluatiegesprek en dan waarschijnlijk IUI. (Kwaliteit van manliefs zwemmers is ook niet echt geweldig en omdat ik weinig cervixslijm heb worden zo onze kansen vergroot) Voor nu typische hormonale klachten: chagrijnig, gevoelige borsten en puistjes in mijn gezicht (heb ik anders zelden) dus zal wel een ongi worden volgende week. Maar goed, wat al gezegd werd de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik blijf stiekem toch een beetje hopen...
@PCOmama: de kleintjes zijn een beetje lui. Ze worden dus een stukje op weg geholpen. Heb je recent nog getest of heb je die maar opgegeven? Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen, wel snel laten weten hoor @Julia: Morgen weer fysio. Ik ga denk ik echt schrikken van de rekenin met 3 keer per week fysio...maar hopenlijk mag de brace dan eventjes af. Volgens mij is IUI wel gebruikelijk na negatieve samenlevingstesten toch ? Hopenlijk komt het niet zo ver en is het dze ronde gewoon raak !
Nee de hoop opgegeven...ik wacht het wel af...zal vast wel doorbreken die bende... bah, maar goed dan kan ik waarschijnlijk pas wanneer het helderrood is als cd 1 berekenen toch? En niet bijv. al vandaag als het pas laat doorbreekt?
Pas de dag waarom je helderrood hebt is dag 1 inderdaad. Elk ziekenhuis heeft er een beetje eigen regeltjes voor. De ene is het nog CD1 als het voor 18:00 gebeurt, bij de ander voor 20:00 en weer een ander tot 00:00. Als ik laat op de dag ongi word neem ik s'avonds mijn Clomid en als het gewoon overdag gebeurt in de ochtend Clomid (op Cd3 dan he). Dat is mijn gekke logica maar geworden
pcomama Ik had de vorige keer helemaal geen rood en heb dus de 1e dag bruinverlies als dag 1 gerekend en blijkbaar maakte dat niet uit, want de clomid deed gewoon weer netjes zijn werk. Vraag het morgen anders even na. Wachtende krijg je het niet vergoed van de zorgverzekering dan na je eigen risico? Pff...het is wel een gedoe allemaal zeg! Hopelijk kan je snel weer (letterlijk) stapje voor stapje vooruit. En wat je zegt klopt, na negatieve samenlevingstesten is IUI inderdaad gebruikelijk, dus ik houd er al wel een beetje rekening mee.
@pcomama: hoeveel dagen na je eisprong zit je nu anders dan ? kan het even niet terug vinden. heb je dit vaker voor de menstruatie dag bruin verlies . ik heb namelijk 3/4 dagen ervoor bruin verlies, afgelopen kleer wel 2 weken bruin verlies en toen uiteindelijk via de duphaston toch nog opgewekt . (of zou het mischien toch stiekem een innestelbloeding kunnen zij)spannend morgen . al hier nog geen menstruatie te bekennen ook geen spotting terwijl al 8 dagen egelden ebn begonne met de duphaston gaat mijn lichaam nu zelfs hier niet meer aan mee werken;-( of loopt het sit x heel anders en breekt morgen of overmorgen gewoon in 1 keer de bom, zonder spotting dit keer, (iemand een glazen bol zou ons een hoop vragen en twijfels schelen ) groetjes
hey dames hoe is het hier? ik ben jullie echt niet vergeten.... ben alleeeeen heel erg ziek .... heb ik altijd als ik zwanger ben kotsen kotsen niet normaal... kan ik korte update krijgen?
Even ego: Lees even mijn mail van werk en ik moet morgen naar de bedrijfsarts. Ik ben zenuwachtig joh. Het gaat helemaal niet goed met het herstel. Wat als ze willen dat ik weer ga werken nu? Ik wil het wel maar elke keer als ik er over begin krijg ik op mijn kop van de fysio. Eerst moet die spalk een keer af kunnen en zo ver zijn we nog niet eens. Ik zit helemaal inde rats nu. Ze zullen me toch niet met spalk en krukken op de OK willen zetten ? Niet echt goed voor de hygiene lijkt me. Ik ben ook als de dood onderuit te gaan met die krukken op die gladde vloer. pff...mijn man zegt dat ik me nergens druk over moet maken maar je hoort er zo veel slechte verhalen over. Hoe zit het met inkomen? Ik heb echt geen idee...hoe kom ik hier achter?
@wachtende Je niet zo druk maken! De arbo-arts gaat je echt niet aan het werk zetten, al helemaal niet zolang jij die brace nog hebt. Je inkomen kunnen ze pas na een jaar korten, naar 70 procent van je normale salaris. Komt goed meis. Wie weet krijg je wel fysio via de arbo, scheelt jou weer geld.
pff bedankt voor de reactie. Komt misschien ook duur de Clomid maar ik raak echt volledig in paniek zo. Je hebt me weer wat gerustgesteld