Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Waaahhhhh gefeliciteerd :D echt super!!!

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    @croissantje! wow gefeliciteerd meid! geniet ervan!

heb je de afgelopen week ook iets gemerkt aan je lijf?

3. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    @croissantje!! GEFELICITEERD!!! ;) GENIET ERVAN!!!

net lekker wezer schaatsen met mijn oudste en mijn moeder wel even wennen maar pak je toch wel gauw weer op zeg.
    zelf mijn zon 6 jaar schaats supoer gemakkelijk wel erg koud min 12. maar morgen middag maar weer even lekker! morgen ook beginnen met de clomid verder is de menstruatie pijn zo goed asl weg !!

groetjes

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Dankjewel voor al jullie lieve reacties!!! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven en ben ook meteen al hartstikke bang dat het weer mis gaat... Maar tegelijkertijd kan ik het wel uitschreeuwen van blijdschap! Eigenlijk dus gewoon de bekende achtbaan van emoties, veroorzaakt door hormonen in combinatie met 'oh zo graag willen'.

Ongeveer een week geleden voelde ik ineens van alles in mijn buik; wist op dat moment eigenlijk gewoon zeker dat er iets aan het innestelen was. Dikke, opgezette buik (is normaal een kuiltje, toen een bolletje), steken in mijn borsten, maar verder niets. Dacht een paar dagen later ook dat het gewoon kwam door de obstipatie (heb ik heel mijn leven al teveel last van) en de progesteron-piek, want al vrij snel was het gevoel ook weer weg.
    Althans, door een verdraaiing in mijn rug, waardoor ik nu sinds dinsdag al met een kleine meter tape op mijn rug loop, was ik de hele dag alleen nog maar bezig met die pijn. Ben gekraakt door de fysio, heb warmtecompressen gebruikt, maar de aanbevolen spierverslappers en Ibuprofen heb ik gelukkig niet genomen (je weet immers maar nooit!).

Achteraf denk ik wel een paar extra dingen te herkennen... Snel een rare smaak in mijn mond (alsof ik mijn tanden dagen niet gepoetst heb), sterkere reuk (dacht een paar keer dat ik mega-zweetvoeten had, maar bleek gewoon de hond te zijn die sterker/anders rook) en mijn eetlust is licht toegenomen... Maar ja, achteraf he ;)

Ben nu trouwens wel echt extreem moe! Maar denk dat dat vooral komt door de emoties van deze gekke dag... Mijn eerste, toevallig ontdekte, "eigen ei zonder clomid" is nu een baby'tje aan het worden in mijn buik! Mooier kan het niet; dat zegt zelfs mijn altijd de nuchterheid zelve manlief!

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    we duimen voor je dat dit wondertje lekker blijft plakken!!

vandaag heeft mijn schoonzusje bekend gemaakt dat ze in verwachting is wist al al paar weekjes maar moest gehwim blijven tot de 12 weken echo en die had ze vandaag dus iedereen weet het nu! zei is na 8 jaar oefenen en mmm clomid, spuiten, uiu . dit zou de laatste ronde uiu zijn voor ze anders over zouden gaan op ivf.
    dus het komt echt allemaal wel goed met ons :)

groetjes

6. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    Kelly01: Zwanger
    Milolove: Zwanger
    Gebakje: Zwanger
    Marg: Zwanger
    Linda1984:Zwanger
    Anoniempje2011: Zwanger
    croissantje : zwanger
    Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM
    Wachtende: wachtbankje
    Jessebel: 30-1 fm 17mm, waar blijft die eisprong???
    Pipsqueak:Clomid van 28-01 t/m 01-02 1e fm op 06-01
    Oudejaarsvlinder: wachtbankje
    Itsme82: NOD op 17-12
    Jolien2:NOD rond 20/1
    PCOmama: 04-02 t/m 8-02 Tamoxifen
    Twiss88: 31-1 t/m 4-2 clomid 100
    Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg
    Zuss: 01-02 t/m 05-02 clomid 100mg
    Julia 26: wachtbankje
    Sween4: 26/1 Puregon spuiten, 1/2 FM Meting!
    Marijelensink: 04-02 t/m 08-02 clomid 100mg
    NikiL: NOD 11-2
    Karin86: NOD 8-2

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

heb je even veranderd hoor croissantje!! in alle blijheid vergeet je dat vast :) en wel leuk om te zien dat de lijst langzaam gaan veranderen in roze hopelijk volgende ronde ook weer wat roze erbij. good luck!!

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Kelly01: Zwanger
    Milolove: Zwanger
    Gebakje: Zwanger
    Marg: Zwanger
    Linda1984:Zwanger
    Anoniempje2011: Zwanger
    Croissantje:Zwanger
    Taaamaaar: Puregon spuiten, 13-1 FM
    Wachtende: Opzoek naar ei verwacht 6 feb, 7 feb IUI?
    Jessebel: 30-1 fm 17mm, waar blijft die eisprong???
    Sween4: 26/1 Puregon spuiten, 1/2 FM Meting!
    Pipsqueak:Clomid van 28-01 t/m 01-02 1e fm op 06-01
    Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg
    Twiss88: 31-1 t/m 4-2 clomid 100
    Zuss: 01-02 t/m 05-02 clomid 100mg
    PCOmama: 04-02 t/m 8-02 Tamoxifen
    Marijelensink: 04-02 t/m 08-02 clomid 100mg
    Karin86: NOD 8-2
    NikiL: NOD 11-2
    Itsme82: NOD op 17-12
    Jolien2:NOD rond 20/1
    Oudejaarsvlinder: wachtbankje
    Julia 26: wachtbankje

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

Zo staat alles weer op volgorde...was een oude lijst :D

8. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke sorry !

even een vraagje op welk tijdstip nemen jullie de pilletjes clomid altijd?? deed dit vorige keer rond 18:00 uur. had met de 50 mg niet echt veel bijwerkingen ,maar misschien nu met 100 mg wel. dan kan ik het misschien beter voor het na bed gaan nemen, of zal dit geen verschil maken!!

greetzz

morgen weer echt beginnen wordt er een beetje zenuwachtig van zal het wel of niet werken !!!

9. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    @croissantje gefeliciteerd meid!! Dit geeft ons weer moet. Geniet er van!

Even snel een ego.
    Mijn opa is helaas woensdagavond overleden en morgen is de begrafenis.
    Het word een zware dag.
    Ik ben ook veel bezig met zou het wel zou het niet en ik kan pas volgende week vrijdag testen.
    Ik heb wel vlagen van misselijkheid en last van mijn en last van buikpijn, maar dat heb ik ook als mijn ongi eraan komt.
    Heel dubbel allemaal.

10. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ marije, het maakt niet uit wanneer je ze in neemt, probeer ze wel ongeveer dezelfde tijdstip in nemen.

@ nikil, gecondoleerd en sterkte morgen

11. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    @oudejaars ja doe het ook elke dag op hetzelfde tijdstip. om 18:00 gaat mijn wekkertje op mijn tel. ;)

@nikil gecondoleerd en heel veel sterkte en je opa zal vast altijd met je mee kijken!

12. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Lieve NikiL, gecondoleerd met dit verdrietige verlies... en heel veel sterkte vandaag!!

13. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    @nikil, gecondoleerd met het verlies van je open. Heel veel sterkte bij de begrafenis en de komende tijd.

Ik ben aan het wachten op mijn ei en zegt FF ineens dat ik dinsdag al mijn ei heb gehad. Ik weet het nu ook niet meer.

@croissantje, hoe voel je je? Al een beetje bijgekomen van de "schrik" of dansen jullie nog steeds door de kamer van geluk???? Ik ben echt heel blij voor jou/jullie

14. jessebel

jessebel Actief lid

15 okt 2010
    134
    0
    0
    medisch secretaresse
    @nikil, ik bedoel natuurlijk je opa en niet open, ik had dat berichtje geplaatst met mijn mobiel. En ik heb zo'n mobiel die zelf kan/wil denken en dan gewoon mijn woorden aanpast, sorry.

In ieder geval heel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt. Ik heb in 3 jaar tijd mijn beide ouders verloren. Ik zal aan je denken vandaag. Dikke knuf vanuit hier

15. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nikil gecondoleerd met het verlies van je opa! Veel sterkte de komende tijd!

16. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal!
    Wat lief van jullie.
    Het was een heftige dag vandaag, maar denk dat het besef dat hij er niet meer is later komt.
    Ik hoop dat we over een week goed nieuws mogen krijgen.
    Het word een hele lange week.

17. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    NikiL : gecondoleerd :(

@ all: ik hoop zo dat ik morgen een positieve ovu test heb....ben nog nooit zo nerveus om een ovutest geweest zeg. Met IUI word het toch allemaal weer net wat anders...

Ik mag nu in huis een beetje zonder brace proberen te lopen. Heb nu eindelijk weer mijn spijkerbroeken aan. Wat ziet dat er eng uit zeg. 1 broekspijp ziet er gewoon leeg uit.
    Dinsdag weer fysio..heb er gewoon zin in. Is misschien ook omdat het 1 van mijn weinige uitjes zijn haha. Met die sneeuw is het buiten echt niets meer voor mij :(

Hoe gaat het met jullie allemaal?
    Lekker aan het genieten van de sneeuw?

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Zo was even nieuwsgierig hoeveel smaller het rechterbeen is geworden...het scheelt 8 cm in omtrek. OMG...
    Het is echt heel gek ook...ik kan mijn voet niet zelf optillen enzo..

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    @wachtende
    Dat is wel erg veel! Maar dat gaat vast weer helemaal goedkomen. Wel fijn dat je nu langzaam kan gaan opbouwen.

@nikil
    Gecondoleerd, en heel veel sterkte. En natuurlijk duim ik voor een posi test voor je.

20. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ all, ik had vandaag een positieve ovulatietest :D vanavond klussen ;)

Deel Deze Pagina