Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Moooi !! Veel klusplezier !
    Ik hoop morgen een positieve te hebben en dan overmorgen IUI!!
    Spannenddd

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oef....geen posi ovu test :(
    Daar baal ik wel even van...

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    "wachtende, hij moet morgen toch positief zijn of niet? Krijg je niet evt. een echo? Die testen kunnen het toch ook mis hebben?

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    2 maanden geleden was het CD 13, vorige maand CD 14.
    Ga er nu maar vanuit dat het CD 15 gaat worden.
    Krijg geen echo's....het (ohja wat ben ik fan van die protocollen) procotol schrijft voor dat je de IUI planning met ovu testen moet doen. Geen echo's...
    Als ik morgen geen posi heb ga ik bellen. Het streepje is namelijk lichter dan hij was. Ben als de dood dat ik hem heb gemist.

5. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    hey meiden, heb een beetje een rotweek gehad. Het werd allemaal een beetje teveel, donderdagavond min of meer ingestort en een vreselijke huilbui gehad. Maar dat luchtte wel op. Dus het gaat nu weer wat meer de goede kant op. Ik heb gewoon zo het gevoel dat het weer niet gelukt is. Ik merk deze ronde ook niks aan mijn lichaam. Ja wat puistjes en gevoelige borsten, maar dat komt natuurlijk van de menstruatie die eraan komt. Verder niks. Al las ik hier een heel hoopvol bericht.......

Croissantje gefeliciteerd!!!!! Wauw, wauw, wauw! Geniet!!!! Ik hoop dat ik je gauw mag opvolgen, komt de deal toch nog een beetje uit!

Oh en Niki ik lees dat je opa is overleden, gecondoleerd en heel veel sterkte!

6. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wachtende he? Is dat zo? Krijg je bij IUI geen eco's? hoezo is dat?
    Hoop voor je dat je morgen of overmorgen alsnog een positieve ovutest hebt!

7. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt nog allemaal.
    Ik kan het gevoel goed begrijpen Julia26.
    Hetzelfde heb ik namelijk ook een beetje, ik heb ook een heel dubbel gevoel.
    Ik heb last van mijn borsten, buikpijn en vlagen misselijk, dit heb ik dus ook als mijn ongi eraan komt.
    Maar van de andere kant voelt het nu toch wat anders aan en ik heb met manlief afgesproken dat we morgenvroeg een test gaan doen.
    Als deze negatief is dan vrijdag nog eentje en anders maar afwachten tot de ongi komt.

@Wachtende ik hoop dat de ovulatietest mis zit en dat je eitje er nog aan komt.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    HELP!!
    Ik voelde me opeens heel misselijk dus een derde test gedaan...
    knal positief !!
    Maar nu is de fertiliteit niet meer bereikbaar...nu mis ik mn IUI :(

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Niki zou mooi zijn als wij ook op roze kunnen he, croissantje en ik hadden al een deal. Maar ik vind het moeilijk om te hopen, omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling. Maar ben zowiezo vreselijk emotioneel op het moment. Hoe gaat het verder met je? Trek je het allemaal nog een beetje?

Wachtende wat k*t zeg! Maarre, kunnen ze het morgen niet alsnog doen? Het kan toch ook altijd nog de dag na je eisprong of niet?

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nou was doorverbonden met de verloskunde uiteindelijk.
    Ik moet morgenvroeg bellen...hopenlijk is hij morgenochtend ook nog positief...
    en ik hoop dat ze morgen de IUI kunnen doen...

mijn god wat een stress

11. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Heb me even een paar dagen teruggetroken van het forum. Het doorbreken van mijn ongi had toch een groter emotioneel effect dan ik had gedacht. Maar goed, alle pilletjes Clomid heb ik weer achter de kiezen en nu maar hopen op een mooie echo woensdag.

Ik reageer even alleen op de grote verhalen:

Croissantje, zwanger! GEFELICITEERD!!! Ben heel benieuwd hoe het nu met jullie is...
    Niki, gecondoleerd met het verlies van je opa, wat ontzettend k*t voor je. Ik weet zeker dat hij met je meekijkt, en wie weet kan hij vanaf daar waar hij nu is je helpen
    Oudejaarsvlinder, fijn zo'n positieve ovu-test. Succes met klussen!
    Wachtende, ik weet niet waarom je ferti-arts nu niet meer bereikbaar is, maar als ik jou was zou ik vanmiddag nog een keer bellen. Een 'gewone gyn' kan ook een IUI doen hoor. Ik zou als ik jou was gewoon met mijn mannetje morgenochtend vroeg op de poli verschijnen, en een goede die ons dan wegkrijgt voordat het gebeurd zou zijn.

Geniet van de rest van jullie zondag!

12. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Zeg dat wel. Zul je altijd zien he! Ik ga voor je duimen dat ze morgen alsnog de IUI kunnen doen en dat je test dan nog net zo positief is! Vandaag zal wel een rotdag worden om door te komen. ppf...... heb je een beetje afleiding?

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    We gaan zo naar de bios want ik zit hier echt met hartkloppingen !
    Het IUI sein is maar van 10:00-12:00 bereikbaar.

@zuss: hopenlijk voel je je iets beter. Hoop dat je snel mooie eitjes ziet ! Zit nu wel te twijfelen, misschien moeten we in plaats van bellen inderdaad er bij openingstijd er al zijn!

@julia: pff niet normaal die stress. Gelukkig is mijn man er erg nuchter onder.

14. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Lekker even eruit dan! Naar welke film gaan jullie?

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb geen idee, mijn hoofd is er echt niet bij.
    We hebben besloten morgen om openingstijd in het ziekenhuis te staan. Nemen alle papieren voor de IUI mee. Hopenlijk krijgen we gewoon morgen de IUI.

pff...het was ook zo gek. Ik zou morgenochtend gewoon weer testen maar opeens moest ik gewoon nog een test doen.

16. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Dat snap ik dat je er met je hoofd niet bij bent. Hopen dat deze dag gauw voorbij gaat voor je... en slim dat je morgen meteen gaat. Ze hebben vast wel een plekje vrij voor dit soort noodsituaties. Succes!

17. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachtende, glad I could help ;) !

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wachtende balen zeg, ik hoop dat het morgen gewoon door kan gaan!!! Succes morgen..

19. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Heb al gereageerd,, wil die medicatie ook..ga ik a.s. vrijdag gelijk eens opperen ;)

Deel Deze Pagina