Pip.. heel veel succes!!! Vandaag weer echo gehad!!! Nee weer geen groei haha, wist ik, ik moet nu naar de 100 eh, en dan moet ik maandag weer terug komen.. nou heb er zo;n slecht gevoel over pfff maarja zo lekker weekend en gaan leuke dingen doen dus verstand op nul en genieten. fijn weekend! Liefs...
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! @sween Balen dat er nog steeds geen groei is. Geniet van je weekend en hopelijk staat ie maandag op springen!
@Pips, wat een rotochtend heb jij zeg! Balen dat die cystes steeds opkomen. Ik hoop heel erg voor je dat ze je vanmiddag bellen met een goed plan. @oudejaarsvlinder, ik heb gelukkig niet zo'n problemen met het slikken van de pilletjes Clomid als jij. Meestal gaat het goed, maar heel soms blijft er weleens eentje 'hangen' en ze zijn dan inderdaad echt kokhalzend smerig. Ik snap niet dat ze gewoon niet standaard over elk pilletje zo'n glad suikerlaagje leggen, zoals bij sommige asperine. Zou een boel schelen @wachtende, ik kan heel goed begrijpen dat je niet zwanger wil/kan worden "via iemand waar je boos op bent'. Ik probeer ook steeds aardig te zijn tegen iedereen op de poli. Stel daarom soms niet helemaal de vraag die ik wil stellen. Gelukkig is mijn mannetje daar beter in. @Sween, wat balen dat je nogsteeds geen eitje hebt. Ik hoop voor je dat de 100eh hun werk gaan doen. Geniet van je weekend! @hier, straks 2e FM van deze ronde. Ben benieuwd wat deze gyn gaat zeggen over mijn afgeplatte follikel, en of er misschien nog wat op een andere plek zich misschien nog een ander ontwikkeld heeft...
Jeej, mijn eitje is doorgegroeid naar 13,5mm! En de gyn die ik nu had liet zien dat die 'afgeplatte' vorm van de vorige keer gewoon kwam door druk van de echo, toen ze 'm een klein beetje terugtrok werd ie veel ronder! Ei, ei, ei, ben zo blij!
@Sween, dank! Ik moet maandag weer terug voor de volgende FM. Dan zit ik op cd15. De vorige keer is mijn eitje gesprongen tussen cd16 en cd19, dus ik verwacht dan een mooi groot follikel te zien!
ja zeker weten! en nu maar hopen dat dat het eitje een klein mensje in je buik gaat worden!! suces en geniet van je weekend!!
Kijk positieve berichten! Goed joh! Zo FM gehad, was op zich ok.... bmm was 8.1 dus dat groeit goed Beide eierstokken voldoende eitjes die aan het groeien zijn, maar ben al blij met een hoor! Ze waren groter dan normaal en de verwachting is dat ze a.s. maandag/dinsdag groter gaan worden. Ik heb Ovulatietesten mee gekregen.. JAWEL MEEGEKREGEN! van de ferti arts en moet daar maandag / dinsdag mee beginnen. Bij negatief doortesten...woensdag hoe dan ook terug voor een nieuwe FM meting..dus effekes afwachten nog...cyclus zal dus wel weer langer duren..maar godzijdank hoeven we nu niet verplicht te klussen met onze zieke koppies hahaha..
Ha PCOmama, bij jou dus ook goede berichten. Al snap ik het niet helemaal wat je schrijft... Hoezo zijn er in beide eierstokken voldoende eitjes aan het groeien, allen groter dan normaal? Dat is toch juist een symptoom van PCOS en ons probleem? Dat er veel eitjes iets groter dan normaal aanwezig zijn maar dat er steeds maar eentje niet helemaal rijp wordt? Wel tof dat je ovu-testen meegekregen hebt! Mag ik vragen welk merk het is (als dat erop staat)?
hahaha, dat klopt Zuss, maar ik bedoelde dus te zeggen dat ik dus meerdere eitjes heb die groter groeien..er zaten er wel tig in beide eierstokken, maar er sprongen een stuk of 4 uit die doorgroeien
Nou uhh NEE hahaha... max twee graag en dat was het dan ook wel hoor maar ik ga voor eentje okiedokie
@ zuss goed dat er een ei groeit gefeliciteerd. @pcomama : van de 4 moet er toch zoweizo eentje raak zijn toch hier maandag weer een fm ben beetje zenuwachtig wat als ik ook geen reactie heb op de 100 mg . hoezo wordt onzker ging met zon goed gevoel tegen deze ronde aan maar wordt een beetje bang dat wat als............. maar zulke dagen hebben we allemaal maar wilde het even kwijt groetjes
Check mijn nieuwe avatar! Het wordt mijn lijfkreet... Zag 'm bij een andere forumschrijfster in haar handtekening, vond 'm wel cool.
Zojuist bijna zitten janken bij dit filmpje... Ik weet niet of jullie een beetje fan zijn van natuur en beesten, maar dit is zo ongelooflijk mooi. Heeft niets met onze situatie te maken, maar het is één van de wonderlijkheden van de natuur. Helpt mij in mijn geloof dat ik van de natuur (met een beetje hulp van de dokter) ook een wondertje ga krijgen... amazing starlings murmuration (full HD) -www.keepturningleft.co.uk - YouTube
Hey ladies! Ik lees allemaal positieve berichten, super! Ook hier een goed gevoel. Heb gesproken met de fertiliteitsarts. Ik moet nu wel aan de provera om deze ronde af te breken, maar mag stoppen met clomid. We gaan nu over op het spuiten van menopur, iemand daar ervaring mee?? Dit in de hoop dat de cystes wegblijven. Hoewel ik nu weer opnieuw moet beginnen heb ik er wel een goed gevoel bij. Ik hoop ook echt dat dit dan een goede poging wordt om zwanger te worden!! We gaan ervoor! Allemaal alvast fijn weekend!
Fijn om te horen dat ze een andere aanpak gaan doen! Hopen dat dit wat gaat worden voor je.. ik heb er zelf geen ervaring mee sorry.. Wat mij opviel trouwens net in het ZH dat het middel pregnyl bijna niet meer te verkrijgen was..stond namleijk met koeienletters op het bord vermeld en dat je daardoor maar minder krijgt van de apotheek...lijkt mij ook niet tof voor mensen die het moeten hebben ...
Hai dames, @zus jeeejjj een ei!! Super fijn! @pcomama Ik zag het in de wachtruimte ook al staan, gelukkig is er ook nog ovitrelle, werkt hetzelfde. Mocht je toch een vierling krijgen, mag je er wel 2 bij mij dumpen hoor ben ik ook meteen voorzien @marijelansink Ik snap je gevoel, bij mij lijkt de clomid ook niets te doen. @all Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, zit er weer eens een beetje doorheen. Ik heb gister een fm gehad, was weer eens niets te zien. Ik moet maandag weer terug. Ik hoop dat de medicatie toch nog gaat aanslaan, want spuiten deed ook al niets. Het is een beetje frustrerend dat ik er alweer bijna 4 rondes heb opzitten, en maar 1 eisprong heb gehad. Nog even over de vraag of die vervanger voor clomid ook zo ranzig smaakt; nee, gelukkig niet haha. Ook de bijwerkingen zijn bij mij praktisch niet aanwezig, ik slik ook tamoxifen (weet niet of ik het goed spel).