@ kelly . van hier ook een knuffel voor je en duim voor je dat je snel weer opnieuw kunt beginnen. @andrea. hoe kwam je vorige keer aan de clomid? dat zal toch ook via een gyn. of fert.arts zijn geweest? in het ziekenhuis waar in onder behandeling ben moet je indd. vanaf de 10 dag komen voor echo"s. ik zou het ook niet zelf gaan proberen zonder dat je in de gaten gehouden wordt door een arts. groetjes marije
@ kelly, ook vanaf hier een dikke knuffel en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! @ all, ik heb dit weekend last van gevoelige tepels. Maar het kan ook door het weer komen. Ik kan er ook geen pijl meer op trekken sinds mijn borstverkleining.
@Kelly, we hadden al contact via pb, maar ook op deze manier nogmaals een dikke digi-knuf! @Andreas, welkom! Marije stelt de juiste vragen, je hebt de vorige keer toch ook Clomid via je arts ontvangen neem ik aan? In mijn ziekenhuis volgen ze je cyclus ook vanaf dag 10 met de echo, vanaf de allereerste behandeling (50mg Clomid). Als de juiste dosering is gevonden volgen ze je 2 cycli (als dat nodig is) en vervolgens krijg je voor 4 maanden Clomid mee 'om het zelf te proberen'... Niet zelf gaan zitten knoeien hoor! @Twiss, sorry, was er nog niet aan toe gekomen om op je verhaal te reageren... Ik vind het zo erg dat je nogsteeds geen ei hebt. Ik heb dat maar 1 ronde meegemaakt en werd er zo depri van. En jij nu al voor de 4e ronde... Geen wonder dat je erdoorheen zit! Ook voor jou een dikke digi-knuf @wachtende, sorry moest even verschrikkelijk lachen om 'je concentratie van een fruitvliegje'... Wat ontzettend balen dat je knie zo dik blijft worden. Ben wel blij dat je knieschijf ondertussen beter is gaan sporen, met kleine stapjes vooruit dan maar.
Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger Linda1984:Zwanger Anoniempje2011: Zwanger Croissantje:Zwanger Pipsqueak:Provera slikken Jolien2:Provera slikken Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Sween4: Puregon 75 eh 13-02 FM Twiss88: 13-2 FM Zuss: 13-02 3e FM PCOmama: 15-02 FM (vanaf 13-02 ovu testen gebruiken) Marijelensink: 13-02 FM NikiL: NOD 11-02 Jessebel: NOD ergens tussen 16-02 en 21-02 Wachtende: NOD 20-02 (6 feb IUI) Oudejaarsvlinder: NOD 18-02 Julia 26: wachtbankje Kelly001: wachtbankje onbekende status Itsme82 Taaamaaar Karin86 (Heeft NOD gekregen, wel spontaan dus positief!) Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten
Hoi meiden, nou, heb echt een rotweek gehad. Woensdagnacht wakker geworden van de pijn in mijn rug en buik, echt niet normaal. Kon niet staan, zitten, liggen, niks. Een test was dus niet meer nodig.... hele nacht op geweest. Was zo verdrietig, ondanks dat ik het al wel had zien aankomen blijft de teleurstelling toch altijd weer groot. Woensdag hebben wij evaluatiegesprek in het ziekenhuis en ben gister weer met clomid begonnen. Even geen puf om terug te lezen, sorry... Heb trouwens wel even teruggezocht wat er precies met Kelly aan de hand was. Ik schrok er enorm van! Heel, heel, heel veel sterkte! En hopelijk mag je gauw weer op roze!
Milolove: Zwanger Gebakje: Zwanger Marg: Zwanger Linda1984:Zwanger Anoniempje2011: Zwanger Croissantje:Zwanger Pipsqueak:Provera slikken Jolien2:Provera slikken Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg Sween4: Puregon 75 eh 13-02 FM Twiss88: 13-2 FM Zuss: 13-02 3e FM PCOmama: 15-02 FM (vanaf 13-02 ovu testen gebruiken) Marijelensink: 13-02 FM NikiL: NOD 11-02 Jessebel: NOD ergens tussen 16-02 en 21-02 Wachtende: NOD 20-02 (6 feb IUI) Oudejaarsvlinder: NOD 18-02 Julia 26: t/m woensdag clomid slikken, die dag ook evaluatie Kelly001: wachtbankje onbekende status Itsme82 Taaamaaar Karin86 (Heeft NOD gekregen, wel spontaan dus positief!) Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten __________________ Feb '12 Comid 100mg --> Slaat weer aan! FM cd12: 13,5mm Jan '12 Clomid 100mg --> Slaat aan! Maar helaas... Dec '11 Clomid 50mg --> Helaas geen succes Okt '11 diagnose PCOS Dec '10 gestopt met pil
Hi meiden. Ik heb een tijdje niet van me laten horen. Wilde even afstand nemen van het forum. Heb getwijfeld of ik nu wel door wil gaan met medicatie maar toch maar wel gedaan. Heb eigenlijk geen keuze als ik een baby'tje wil zal ik toch clomid moeten slikken dus hier ben ik weer. Zit op dag 4 na stoppen van de provera. Vorige keer was ik na 2 dagen al ongesteld dus ik had t nu ook gehoopt maar helaas... Hoelang duurde het meestal bij jullie? Heb even vluchtig gelezen hier, @ Kelly wat een tegenslag zeg!! Heel veel sterkte !!
@ oudejaarsvlinder: ahh het komt bij jou ook al in zicht. Spannend hoor ! @ Croissantje: bedankt voor de tip. Het zijn echter mijn gewrichten die overbelast zijn. Het advies van de reumatoloog was om de krukken zo snel mogelijk af te bouwen. Ja duhh ! ik ga er toch niet langer mee lopen dan nodig ? zucht Spannend die echo !! Hoop dat je een mooi knipperlichtje ziet ! @Kelly: heel veel sterkte. @Andrea: ik neem aan dat je behandeld arts je hier in kan helpen. De voorgaande clomid heb je toch ook via een arts gehad? @ Zuss: ik ben ook zo blij dat die knieschijf beter loopt ! Hij kon het steeds niet voelen omdat er te veel vocht in zat. Man wat was ik zenuwachtig. Was echt bang dat ik bij de ^% zat die alleen maar meer klachten zou krijgen. Succes morgen met je FM!! @Julia: balen zeg. Heel veel succes met je gesprek. @jolien: Sorry ik heb er geen ervaring mee. We kunnen alleen maar doorgaan L
OMG OMG OMG Ik had zojuist voor het eerst van mijn leven een positieve ovulatietest in mijn handen! Aaaahhhh Straks om 11:45 uur een afspraak bij de gyn, ben benieuwd wat ze gaan zeggen... Hihihi, jullie weten het nog eerder dan mijn man. Heb hem zojuist wel een mms gestuurd met een foto van de test, maar hij heeft vanochtend op zijn werk bezigheden waarbij ik hem niet kan storen, dus ik weet niet of hij het al gezien heeft... Jemig, adrenaline door mijn lichaam. We hebben gisterochtend nog geklust, maar er schieten allerlei plannetjes door mijn hoofd om vandaag snel weer aan de slag te kunnen... Mijn man komt voor de gyn afspraak heen en weer vanuit zijn werk, heb er zelfs over gedacht om een kamer in het hotel tegenover het ziekenhuis te boeken, erg he...
@zuss Als ik jou was geweest had ik het ook gedaan! haha je eerste positieve test, die kans wil je niet laten liggen toch! succes vandaag! @kelly, veel sterkte met verwerken en hopelijk mag je snel weer op roze.
Hey meiden. Ik heb een hele tijd niks meer van me laten horen. Ik heb ook besloten om afstand te houden tot het forum. Ik hou me er gewoon te veel mee bezig als ik hier steeds aan het lezen ben. Misschien dat jullie het leuk vinden om te weten hoe het nu met me gaat...ik ben nog steeds Puregon aan het injecteren. Ik ga nu de tweede maand in...ik ben begonnen op 50eh en geeindigd op 100eh met helaas nog niks als resultaat! De moed zakt me dus ook aardig in de schoenen...maar ooit komt er een dag dat het ook bij ons zal gaan lukken, dat beeld hou ik voor ogen! Lieve meiden ik wil jullie ontzettend bedanken voor de lieve woorden en de peptalks die ik van jullie heb gekregen! Ik wens jullie allemaal het beste en hopelijk worden jullie allemaal heel snel (weer) mama!!! Nogmaals bedankt! Heel veel liefs Tamara.
@zuss Hahaha, een hotel, dat is een goed wel fijn dat jee een eisprong hebt. Klus ze! @kelly Wat een rotnieuws. Heel veel sterkte en een dikke knuf. @jolien Bij mij duurde het 8 dagen met provera. Met primolut 3. Hopelijk komt het snel! @ all Ik heb net de 2e fm gehad, er was helemaal niks te zien. Ik moet vrijdag weer terug en als er dan niks zit waarschijnlijk over op menopur icm medicatie voor je bloedsuiker. Ik hoop dat dat wel gaat werken
@taamaar Lief van je dat je even een update geeft. Heel veel sterkte en succes. Ik weet hoe het voelt als niks lijkt aan te slaan. Maar ook voor ons komt er een wonder. Dikke knuffel
@Tamaar, begrijpelijk, maar fijn dat je nog even een update komt geven! @twiss jij dus ook wellicht aan de menopur. Je hebt het ook over medicatie voor je bloedsuiker? Hier heeft mij arts het nog niet over gehad. Ik moet volgende week vrijdag op gesprek komen om te leren mezelf een spuit te zetten. Spannend dus. Ik hoop voor je dat je toch nog een ei krijgt deze week en anders slepen weelkaar er straks met de menopur doorheen!
@pips Die medicatie zorgt ervoor dat de menopur beter aanslaat. Ik had vandaag een verpleegkundige, dus ik hoop dat de gyn er ook zo overdenkt en dat ik niet nog een ronde clomid moet.
@twiss aha nou die tip ga ik dan de 24e ook maar even meenemen naar de arts. Alles om het beter te laten aanslaan. Door de ontwikkeling van cystes was ik ook helemaal klaar met clomid hoor. Begrijp heel goed dat je vertrouwen met clomid minder word als je geen resultaat hebt. Bedoel geen ei betekent ook geen kans.Ik duim met je mee dat je gyn het er ook mee eens is!
Lieve Tamaar, fijn dat ik je email adres heb, zodat we toch kunnen mailen! Hoe is het met de andere meiden? Hier gaat het opzich wel, vandaag weer FM gehad, alleen links was er een eitje te zien, helemaal alleen mooi rond maar nog iets te klein 8 mm, op dag 20.. Ik moet nu blijven spuiten met 100 eh en dan donderdag terug komen.. dus we hebben weer hoop!! Liefs
Zojuist terug van de gyn. Er was een eitje van 21mm te zien. Staat dus echt op springen! Hotelkamer kon helaas niet doorgaan maar mijn man is om 16:45 uur thuis, dus jullie weten wel wat wij doen voor het avondeten Ik zal vanavond even rustig de tijd nemen om op jullie verhalen te reageren...
Kijk das mooi! Op naar het goede nieuws over circa 2 weken.. Ik had vandaag dit op mijn test staan..sorry vaag..maar eerste keer ovu test gebruikt, als het een zw test was geweest had ik het ervoor gedaan... ovu weet ik dus niet