Hoi ik had eerder ook al hier gereageerd omdat ik nieuw ben met clomid, ondertussen lab onderzoek afgerond, zaadonderzoek. Alles wat in orde en we konden gaan starten met clomid. Vandaag cyclus dag 4 Hoi, ik ben ook nieuw. Heb een kleine van 3,5 jaar, spontaan (met 3 maanden geen menstruatie) sinds maart 2010 3x menstruatie, januari gyn. Polycysteuse eierstokken, lab onderzoek: goed, LH is wel stuk hoger dan FSH in de folliculaire fase (progesteron 0.5nmol) dat zou PCO bevestigen. Nu donderdag begonnen met duphaston en vrijdag (dag erna) werd ik al ongesteld in de avond. Gynaecoloog snapte het niet, t is de bedoeling dat je geen menstruatie krijgt als je de pillen slikt, pas daarna. Ook iemand die dit heeft gehad? Stoppen met de duphaston, als menstruatie zou doorzetten (en dat gebeurde) starten op dag 3 met clomid. Gister dus gestart met clomid, en op cyclusdag 12 heb ik mijn echo, dinsdag 21-2. Nu maar afwachten!!! SPANNEND.....
Zuss beter!! Heel veel plezier vanavond hahahhaah hier alles nog rustig. Vandaag weer FM gehad, wel eitje te zien van 8 mm maar nog te klein, lag wel alleen en was mooi rond, dus weet niet of dat postief is? im oet nu doorblijven gaan met 100 eh en dan donderdag weer terug komen pfff duurt lang, zit al op dag 20 en dan donderdag 23, als er niks te zien is zullen ze denk ik wel alles afbreken en starten met nieuwe ronde of niet??
Hoezo afbreken als er wel iets begint te groeien toch? Of een cyclus dan iets langer duurt lijkt mij ook niet te boeien... een ei is een ei en ik zou er gewoon voor gaan als het middels de ophoging wel gaat groeien...ben benieuwd wat er a.s donderdag uit gaat komen voor je. Hier woensdag weer FM dus ben ook wel benieuwd...ovu test is knudde dus hahaha.. werkt echt niet hoor die rommel...in mijn beleving heb ik echt pas rond cd 21 een eisprong dus a.s. woensdag zal het erom spannen denk ik qua groei...we zullen zien!
He meiden, hier al even niet meegeschreven (wel gelezen), want ik was hondsberoerd de afgelopen anderhalve week. Maar wilde dit toch even met jullie delen: vandaag de eerste echo gehad en wat denk je: 3 kloppende hartjes: we krijgen een drieling We zijn nog zwaar in shock en moeten even bijkomen van het bijzondere nieuws haha. Donderdag naar de gynaecoloog om alles nog eens goed te controleren en een plan de campagne te bespreken
. ja ik hoorde bij iemand anders dat de cyclus ook was gestopt omdat het anders te lang gaat duren of zo iets, en dan weer opnieuw beginnen met hogere dossering dan normaal om je lichaam te laten wennen aan die hogere dossering?? ik snap er ook niks van ahha, ik laat het allemaal maar gebeuren, voor alsnog groeit er niks haha, alleen dat ene eitje blijft maar zitten dus ja ook niet veel . we zullen donderdag zien of hij dominant gaat worden! Jij ook heel veel succes woensdag met je FM, ja die OVU testen met PCOS is een drama, zal ze niet meer gaan gebruiken is zonde van het geld, kan je net zo goed teme praturen
Nee Linda, dat meen je niet!! WAT GEWELDIGGGGGGGGGGGGGGG Hadj e tijdens de echo;s ook elke keer gezien dat het er meerdere waren die op springen stonden?? Heel erg gaaaaaaaaaaaaaaaaf!! Super!!!!!! jullie zijn meteen klaar hiahahahahas
Haha ja dank je wel! Nou ik heb 1 echo gehad op dag 12 en daar waren er 2 die konden springen, dus viel best mee.... Maar de ene is dus een eeneiige tweeling geworden en de andere is ook bevrucht hahahaha. Ja we zijn wel gelijk klaar als alles goedkomt (maak me in mijn achterhoofd wel een beetje zorgen hoe het moet passen haha). Gelukkig heeft mijn man een grote auto, want in mijn twingo passen geen 3 kinderzitjes haha.
haahah oh wat apart dit, dus die ene is ook nog gesprongen terwijl die niet groot was haha, ik vind het wel heel bijzonder, dus je krijgt een eiige en die andere is gewoon alleen.. das ook zielig hahah :d, ik hoop dat alles goed komt daar met die kleintjes in je buik, maar dat zal toch wel! je hebt nu dus de 8 weken echo gehad?? ik vind het zo bijzonder.... of je kan er vast 1 aan mij geven als het niet past in de auto, hoef ik dit traject niet meer te ondergaan haha.. we heten toch hetzelfde geniet ervan meis .. Liefs
Jemig Linda, een drieling!!!! En wij hier een paar dagen nog grappen maken over PCOmama en haar mogelijke vierling. Ben je toch stiekem niet ook heel erg geschrokken? Ik hoop dat alles goed gaat!
Haha nou weet je wat, mag je ze af en toe lenen, maar hou ze lekker zelf verder hihi Maar dat zei mijn man ook al; oh maar das zielig, straks hangen die 2veel meer aan elkaar en dan is de andere alleen... het is maar waar je aan denkt. Ik begon over het probleem van een kinderwagen voor 3 toen de echokop er nog inhing haha. Ben vandaag 7 weken en 2 of 3 dagen, donderdag weer een echo hihi. Poehe.... ja even bijkomen hoor...... En nu jullie allemaal snel volgen
Oh ja ben me doodgeschrokken haha. Maar goed, ik vermoedde al 2.... en ja dan worden het er 3... alles wordt wat moeilijker en spannender het komende jaar. Maar goed het is vaak zat goedgekomen bij mensen, dus we blijven maar positief denken tot er reden is tot zorgen maken...
Jeetje linda, driedubbel gefeliciteerd! Wat dachten jullie; als we het doen, dan maar meteen goed haha. Heel veel succes de komende tijd, het zal zwaar voor jullie worden, maar zeker de moeite waard.
Dank jullie wel!!! Ja het is doodeng en het zal heel zwaar worden, maar tegelijkertijd ook zo bijzonder....
Weetje Sween ik heb ze gekregen van mijn ferti arts haha, dus kost mij geen geld ze wilde dat ik het ging doen deze ronde..ik zo prima heb je ze ook voor mij dan Ja hoor kreeg ik alsnog antwoord nou top! Maar ik wordt er ul niet goed van en temp daarnaast ook nog... ook die is vaag zoals je wellicht kan zien in mijn temp kaartje...maar goed ook ziek geweest vorige week
linda 3 x gefeliciteerd zal best met up en downs gaan maar wel dubbel (driedubbel genieten) zuss gefeliciteerd met je mooie ei. ik duim voor je dat dit ook HET ei wordt. hier vandaag eerste fm weer gehad cyclus dag 11 maar nog geen groei te zien. hopelijk vrijdag wel anders ben ik er bang voor. groetjes
Nouja zeg... KOM OP EITJES......GROEIEN !!!!!!! Zo...al die eitjes die maar niet willen groeien...daar moet het maar eens mee afgelopen zijn. En daarna ook even graag bevrucht worden en innestelen voor de komende 9 maanden.... *voelt testdrang weer ontstaan...*
wow Linda, wat een nieuws zeg!! een drieling, heel bijzonder. Gefeliciteerd, ik hoop voor jullie dat het allemaal goed zal blijven verlopen!
@linda: wauw! 3x gefeliciteerd! Wat bijzonder zeg. Hopen dat alles bij de 3 goed mag blijven gaan. Heel bijzonder!