Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wachtende, het kan inderdaad van de spanning van de NOD zijn, maar misschien is er wat anders aan de hand....??? Het zijn niet de 'klassieke' symptomen, maar iedereen is anders...???

2. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    helaas nog geen goed nieuws alleen maar allenaaml kleine follikels dus dinsdag weer een fm, als er dan nog niks te zien is weer duphaston om de boel op te wekken en dan zullen we dan met 150 mg clomid morgen proberen of zullen ze dat niet doen..

jessebel snap je gevoel volledig hier pas in ronde 2 officieel en ben bang dat een derde wondertje ook niet gegund gaat worden..........

dinsdag laat ik weer weten hoe of wat

doei doei

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ jessebel, sterkte met het verwerken

@ all, gisteren een zwangerschapstest gedaan deze was negatief, als ik maandag nog niet ongi ben dan doe ik weer een nieuwe test.
    zit een beetje in een dip en mijn vriend helpt ook niet echt.

4. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zuss centerparcs was fijn! Even lekker gedachte kunnen verzetten en even rust. Ook lekker geshop in Amsterdam :)
    @jessebel ik kan je goed begrijpen meid, maar geef de moed niet op!
    @Wachtende ik hoop zo voor je dat je op roze mag en dat je je snel wat beter voelt.
    @marijelansink wat een tegenvaller, ik hoop dat er dinsdag toch nog mooie follikel te zien zijn.
    @oudejaarsvlinder misschien was het te vroeg om te testen. Duimen dat je snel meer zekerheid hebt.

@all vandaag weer een fm gehad. Links 1 follikel van 10mm en rechts 3 van van10mm. Het is nu dus weer afwachten wat ze gaan doen. Wel vertelde de gyn dat als er 3 of meer doorgroeien deze ronde gestaakt word. Maar vorige keer groeide er 2 door en is er maar 1 die uiteindelijk sprong. Ik had ook naar de progesteron waarde gevraagd van de vorige eisprong en die was 65 dus die was a helemaal goed gelukkig!

5. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag Niki,

Hoezo ronde staken? Ik zou gewoon doorgaan hoor... de kans is echt niet zo heel groot dat alles tegelijk bevrucht wordt... onze ferti arts gaf altijd aan bij meerdere eitjes...nu eigenlijk niet doen indien je geen meerling wilt...maar de keus is aan jezelf..wij gingen er altijd voor hoe dan ook...

Nu ook trouwens, want vorige keer had ik ook of ja twee maanden terug was dat 3 eitjes die giga groeide, en gewoon gegaan....maar helaas werd ook niets...

6. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames hier ben ik weer,

Vandaag had ik een afspraak bij de gyn eerste keer na de currettage, hij vroeg gewoon of ik nog vragen heb en of ik weer zwanger wilde worden maar hij wilde niet kijken of mijn baarmoeder schoon is was niet belangrijk zegt ie nou ik was echt kwaad en ik heb gezegd ik ga hier niet weg voor ik een controle heb gehad. uiteindelijk toch controle gehad en alles was goed schoon maar ja dan hoef ik niet elke keer te twijfelen nu heb ik zekerheid dat alles goed is. en ik zei dat ik sinds gister avond vruchtbaar slijm heb toen zei hij nee dat kan niet want na een currettage kan je niet gelijk vruchtbaar zijn dat ik na de eerste menstruatie pas vruchtbaar kan zijn. dus ik kan hem niet volgen ik weet het allemaal niet meer of hij wel gelijk heeft. wat denken jullie? ik ben er niet goed van geworden.

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik weet niet hoe het zit met curretage, maar weet wel na MK dat je gewoon vruchtbaar bent...zelf het levende bewijs...

8. oudjaarsvlinder

@ kelly: er komt altijd eerst een eisprong en dan wordt je ongi, dus ik vind het een beetje raar wat hij zegt. je krijgt ook geen ongi als je geen eisprong hebt.

9. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Hey meiden,ik heb wel helemaal teruggelezen, maar niet alles onthouden geloof ik. Wat ik nog weet:

Linda, neee!!! Een drieling!!! Kan me voorstellen dat je je doodgeschrokken bent, maar wel heel bijzonder zeg. Wat een wonder! Ik hoop dat je lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap. gefeliciteerd!
    Zuss wat fijn dat je uiteindelijk toch een eisprong gehad hebt!
    Jessebel jee, wat erg meis. Had het je zo gegund. Veel sterkte.
    oudejaarsvlinder denk dat je er een beetje doorheen zit. Sterkte meis, komt goed. Probeer hoop te houden hoe moeilijk ook.Je weet nooit...
    Wachtende wat vreemd zeg, hopelijk zijn het klachten van een zwangerschap, ik duim voor je!
    Niki ik duim voor je dat het weer een mooie eisprong wordt!
    Kelly volgens mij ben je wel gewoon meteen weer vruchtbaar. Heb 2 vriendinnen die meteen na de MK weer zwanger zijn geworden, zonder dat er eerst een menstruatie geweest was. Wel een heftige periode voor je zeg....ik hoop dat je gauw weer op roze mag.

Liefs, Julia

10. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Nu vergeet ik mijn eigen update!

Wij hebben woensdag evaluatiegesprek gehad in het zh en het was positiever dan ik verwacht had. Ik heb eindelijk weer een beetje hoop...we hadden gerekend op IUI ivm negatieve samenlevingstesten. Maar nu blijkt uit het zaadonderzoek van mijn man dat het nog steeds wel minder dan gemiddeld is, maar dat het wel sterk verbterd is en dat ik beide keren met Clomid een supergoede eisprong heb gehad! Het bmsv doet nu ook goed mee en ik heb een cyclus van precies 34 dagen. De fertiliteitsarts gaf aan dat het dus eigenlijk pas 2 keer een kans heeft gehad en dat de resulaten bij mij steeds beter worden en nu het er bij mijn man ook beter uitziet hoeven we nog geen IUI. Sterker nog, mijn lichaam heeft zich een paar keer goed bewezen dus ik hoef ook geen FM meer als ik dat niet wil, dan heb ik meer rust in mijn hoofd als ik niet steeds smoesjes hoef te verzinnen op mijn werk en heen en weer te racen en ontspanning is natuurlijk altijd goed. Kortom: ik mag doorgaan met Clomid, we mogen nu 3 maanden zelf proberen. Als het dan nog niet gelukt is gaan ze IUI doen en nog een keer cyclusanalyse met samenlevingstesten. Maar ik neem aan dat zij dus ook denkt dat we echt wel een kans hebben, want anders was ze wel meteen overgegaan op IUI toch? Ik mag nu ovulatietesen gebruiken en mocht ik het niet vertrouwen en toch een echo willen dan krijg ik die meteen. Ben zo opgelucht! Klinkt wel hoopvol en positief toch?

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    #1951 Wachtende, 18 feb 2012
    Laatst bewerkt: 18 feb 2012
    @ Julia: fijn dat je gesprek goed gegaan is. Hopelijk is het snel raak en hoef je niet de IUI in.

@ marijelansink: Jammer dat het niet mooie follikels waren. Hopelijk komt er toch nog 1tje op een mooi formaat.

@oudejaarsvlinder: ik ga maandag ook testen als ik niet ongi ben J Hoezo helpt je vriend niet?
    Je kan trouwens gewoon ongi worden zonder ovulatie hoor. Heb wel vaker geen ovulatie gehad maar wel gewoon een menstruatie.

@nikiL: mooie progesteron waarde indd! Hoop dat er niet te veel follikels groeien voor je.

@kelly: vaag verhaal zeg. Zou me daar ook niet prettig bij voelen. Dacht dat je gewoon de eerste keer meteen vruchtbaar zou zijn hoor. Volgens mij zelfs verhoogd.

@Sween: Heb je al nieuws? Je moest dit weekend weer terug toch?

@ Jessebel: Heel erg veel sterkte.

@Zuss: Hoe gaat het op het wachtbankje??

@ All: Vanaf maandag ga ik weer wat werk achter de computer doen en misschien wat poli doen. Bloeddruk blijft op 90/60 hangen terwijl ik normaal 128/80 heb ongeveer. Beetje gek. Als het niet wegtrekt ga ik toch nog eens aan de fert arts vragen of dit van de Clomid kan komen. Dinsdag gaan ze prikken op hCG…wat spannend is dit zeg. Het voelt ook weer helemaal anders dan toen ik alleen Clomid gebruikte. Het geeft aan de ene kant meer hoop…maar aan de andere kant ook meer angst. Wat nou als de IUI met Clomid ook niet werkt ?

Verder ben ik erg druk met fysio wat erg zwaar is. Gelukkig is het wel een hele fijne fysio, moet er toch 3 a 2 keer per week naartoe. Verder is het best druk om in het ziekenhuis #1 te werken en fysio te hebben, ziekenhuis #2 voor controles na operatie en ziekenhuis #3 voor de fertiliteit. Maarja het is niet anders, we rijden wat af. Ik mag nu ook zonder krukken lopen maar dat houd wel in dat ik max 20 min per dag mag lopen. Is ook wel erg vermoeiend.

Weet iemand hoelang het duurt voordat de uitslag van hCG bekend is?

12. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Hey dames,

Tuurlijk lees en leef ik af en toe met jullie mee! Ik realiseer me dan ook dat wij enorm veel geluk hebben dat alle toestanden ons bespaard zijn gebleven...

Hier gaat het prima, gelukkig geen kwaaltjes meer. Die stopte zo rond de 10 weken. De buik is al flink aan het groeien, maar dat was bij onze kleine meid ook zo alleen nu nog erger! Maar ik vind het heerlijk om lekker te zwangeren!

Ik hoop dat jullie het straks ook mogen beleven, het is jullie van harte gegund!!!

Liefs Milo

13. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    zwolle
    Wachtende fijn dat het weer een beetje de goede kant op gaat, wat een gedoe allemaal zeg... Ook wel weer lekker denk ik om weer wat op je werk te kunnen doen? Geen idee hoe lang dat duurt zo'n uitslag...

Millo leuk om wat van je te horen, fijn dat de kwaaltjes weg zijn. Nu lekker genieten!

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    wachtende ik hoop ook dindag een grotere follikel te zien dan heb ik vast een leukere verjaardag woensdag maar ben der bang voor, wat fijn dat je weer wat op je werk kunt doen , en ook al gaat het langzaam je gaat voorruit. groetjes

15. oudjaarsvlinder

@ all, hier nog geen ongi, ik heb vanmorgen toch al een test gedaan. Er was op de kruitvat 2 v 10 een heel licht plusje te zien. en dan bedoel ik echt een heel licht plusje.
    Ik heb deze test nog nooit gebruikt dus nu vraag ik mij af als je deze test gebruikt zie je dan een hele licht rechte streep als je niet zwanger bent?

16. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ all, vanmorgen weer voor een Fm geweest en ja hoor!! Eindelijk gaat mijn lichaam reageren!!! er zaten rechts 2 a 3 eitjes van 11.3 ongeveer en links ook een! Er waren nu 3 echt grote boven de 10.. Eindelijk!! ik moet nu dinsdag weer terug komen en blijven spuiten met 125.. En hopen dat ze nu niet allemaal gaan groeien maar 1 a 2 en max 3 is goed anders moet ik stoppen omdat er teveel groeien haha, eerst helemaal nergens op reageren en nu reageert mijn lichaam maar nu weer te veel eitjes hahaha het is ook nooit goed.. morgen ff bellen voor afspraak dinsdag! Succes meiden!!
    Fijne zondag nog Liefs

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    oudejaars FOTO!! ;)

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wachtende succes vandaag!

19. NikiL

NikiL Lid

22 dec 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    @oudejaarsvlinder spannend! En zoals PCOmama al zegt foto!! ;)
    @sween4 wat een goed nieuws! En nu hopen op een mooie eisprong!
    @Wachtende hoe is get met jou. Voor jou word het wel heel spannend nu.

@all vanmiddag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest. Gelukkig was er nu maar 1 dominante follikel te zien rechts van 17,3mm op dag 13. Nu word het dus spannend wanneer ik een eisprong ga krijgen. Woensdag weer terug.

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    @all: vanmorgen negatieve test (normale zw test zwanger en kids) maar nog geen tekenen van ongi. Morgen bloedonderzoek.

Deel Deze Pagina