Nieuw clubje Pco en Clomid....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme82

itsme82 Niet meer actief

hallo dames,

Ik weet niet of jullie mij nog kennen, want ik sta al een tijdje met status onbekend. Na een paar maanden niet op zp te zijn geweest omdat ik er ontzettend doorheen zat en er even 2 maanden niet mee bezig mocht zijn van mezelf, ben ik nu weer van de partij.

Mijn status: woensdag op cd 10 van laatste ronde met clomid mn follikelmeting. Hopelijk al een mooie grote zodat ik al snel de pregnyl mag zetten. En dan over 2 weken alvast een afspraak over hoe nu verder (heb dan 7 x clomid gehad, waarvan 6 x 100 en alle keren met goede eisprong maar niet zwanger).
    Natuurlijk zou ik dan zwanger kunnen zijn van deze laatste ronde, maar daar geloof ik echt niet meer in met clomid.

T wordt daarna waarschijnlijk spuiten. Lijkt me erg heftig maar de bijwerkingen zullen vast niet erger zijn dan met clomid.

Ik zag dat er hier ondertussen al behoorlijk wat zwangeren zijn, wat fantastisch voor jullie, gefeliciteerd!

ps: wil iemand mn status aanpassen in t lijstje?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Milolove: Zwanger uitgerekende datum ?
    Gebakje: Zwanger uitgerekende datum?
    Marg: Zwanger uitgerekende datum?
    Linda1984:Zwanger uitgerekende datum? (drieling)
    Anoniempje2011: Zwanger uitgerekende datum?
    Croissantje:Zwanger uitgerekende datum?
    Pipsqueak:Provera slikken
    Jolien2:Provera slikken
    Maddie1990: 29-1 t/m 2-2 clomid 150 mg
    Sween4: Puregon 75 eh 13-02 FM
    Twiss88: 13-2 FM
    Zuss: NOD 02-03
    PCOmama: 15-02 FM (vanaf 13-02 ovu testen gebruiken)
    Marijelensink: 13-02 FM
    NikiL: NOD 11-02
    Wachtende: NOD 20-02 (6 feb IUI)
    Oudejaarsvlinder: NOD 18-02
    Julia 26: t/m woensdag clomid slikken, die dag ook evaluatie
    Itsme82 t/m 22/2 Clomid 22-2 FM
    Kelly001: wachtbankje

onbekende status
    Karin86 (Heeft NOD gekregen, wel spontaan dus positief!)

Welkom terug itsme ! hopenlijk mag je snel mooi roze bovenin het lijstje komen te staan.

Hier nog geen tekenen van ongi...wel lekker middagdutje gedaan:D

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik heb geen foto, ik heb het wel geprobeerd maar kreeg het plusje er niet op te zien. Ik heb al vanaf zaterdag pijn die ik normaal ook heb met ongi worden, maar nog steeds niet ongi.

ik moet even iets van mijn hart.
    gisteren even flink gehuild, ik hou eigenlijk voor de meeste mensen verborgen dat we bezig zijn met het proberen zwanger te worden. Ik wil ook niet dat iedereen zich er mee gaat bemoeien. Waren we gister gezellig met familie (tante/ooms enzo) flapt mijn vriend er uit dat ik een test had gedaan en dat er iets te zien was. Ik was een ruimte er naast en hoorde alles. Ik ben dus uit mijn plaat gegaan want ik wil dat zij dit helemaal niet weten. Ik moest toen huilen, gepraat met een nichtje waar ik al beter mee om ga en ook mijn vriend kwam het goed praten. Toen ik samen met mijn vriend was kwam mijn tante, en die zei dat ik het voor iedereen verpestte die middag.
    Eindelijk gooi ik tranen er uit omdat ik er moeite mee heb en dan komt mijn tante met zo'n opmerking.

4. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oudjaarsvlinder: mensen weten niet hoe het is als je iets heel graag wilt, en je vriend heeft vast niet door gehad hoe hij jou hiermee raakte en het voor hem misschien een manier van onzekerheid en bevestiging op het hele vage plusje! maar daarom natuurlijk niet leuk! ik hoop voor je dat het plusje morgen duidelijker is of wanneer je weer een test doet de 2v5 van kruidvat heeft namelijk geen indroog lijn weet niet hoe het met de andere testen zit
    ik duim voor je !!!!

hier morgen weer fm op dag 20 duimen jullie voor een grotere follikel voor me

groetjes

5. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

vanochtend weer getest maar weer het zelfde plusje,dus ik ga weer andere testen morgen kopen.

@ marije ik zal voor je duimen

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Spannend hoor. Ik ga om 13:00 bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek:)

7. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    even een snelle reactie van mij. Ik zit te wachten op mijn menstruatie na een kuur provera en heb daardoor gewoon weinig te melden. Maar even een hart onder de riem voor iedereen op het wachtbankje en voor al die eitjes die moeten groeien: SUCCES ik leef met jullie mee!

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Net terug van de echo. Hartje klopte mooi.
    Datum staat op 5 oktober :)

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoniempje, wat gaaf, fijn om het gehoord te hebben.

it's me! Welcome BACK!!\

hallo allemaal

nog even snel, ben net gebeld en mag vanavond ABSOLUUT niet spuiten.. morgen moet ik terug om 09.00 uur, er zaten dus nog twee van 11.5 mm verstopt ergens achter haha, dus in totaal 3 grote 15, 14, 12 en die andere twee, dus dat is teveel, nu mag ik dus niet spuiten en hopen ze dat die twee kleiner blijven dan de rest.. fff duimen jullie voor me!?? Liefs

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milolove: Zwanger uitgerekende datum ?
    Gebakje: Zwanger uitgerekende datum?
    Marg: Zwanger uitgerekende datum?
    Linda1984:Zwanger uitgerekende datum? (drieling)
    Anoniempje2011: Zwanger uitgerekende datum?
    Croissantje:Zwanger uitgerekende datum?
    Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM.
    Wachtende: NOD 20-02 (6 feb IUI)

11. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    #1971 Wachtende, 21 feb 2012
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : ?
    Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief)
    Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

12. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    Milolove: Zwanger : ?
    Gebakje: Zwanger : ?
    Marg: Zwanger : ?
    Linda1984:Zwanger van drieling: ?
    Anoniempje2011: Zwanger : 5 okt
    Croissantje:Zwanger : ?
    Wachtende: Wachten op menstruatie (bloedtest negatief)
    Marijelensink: menstruatie opwekken provera
    Sween4: Puregon 125 eh, 5 (grote eitjes), 15,14,12, 11,5, 11.5 22.2 FM

Zwanger, Ongesteld, Clomid aan het slikken,Wachtbankje, Opzoek naar ei, Menstruatie opwekken, Puregon spuiten

mijn duimen maken overuren voor jullie allemaal

anoniem wat goed een lekker kloppend hartje mooi om te zien he??

hier vandaag weer een fm gehad maar helaas niks te zien dus meteen weer kuurtje provera mee gekregen en recept voor clomid 150 mg dus laatste kans voor de clomid als dit niet werkt gaan we naar de volgende stap zei ze wat zou dit zijn spuiten???
    en normaal kreeg ik altijd duphaston om op te wekken kan ik met provera er van uitgaan dat dan ook ongeveer na 10 dagen van slikken van het eerste pilletje begint??moet hem 7 dagen slikken.

groetjes

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marije,

ja hierna moet je overgaan op spuiten bij mij werkte clomid ook niet, zoals je kunt zien in mijn handtekening gaat Puregon na 26 dagen spuiten eindelijk reageren! succes meis!!

14. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    bedankt mijn hoop op de clomid was goed omdat ik natuurlijk al een wondertje dankzij de clomid heb mogen krijgen. maar het kan wel dat je lichaam nu denkt oh maar dit middeltje kennen we al daar trappen we niet meer in k*t pco sorry zie heel erg op tegen de stap naar het spuiten ben ben bang dat het toch nodig zal moeten zijn , hoe heb jij dit ervaren ??

15. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh jij hebt al een kindje, das fijn en een gelukkig wondertje!
    ja het valt reuze mee je voelt het niet alsje gewoon een stukje vet op je buik pakt.. echt super fijn en je hebt helemaal geen bijwerkingen, die had ik echter ook niet met clomid maar je hoort soms andere verhalen, succes en het komt echt goed..

16. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke ik heb met de clomid best last van de bijwerkingen vooral uit het niets heel boos worden wordt soms gewoon boos en opstandig wakker snachts . ja ik het gelkuk met twee wonders eerste was eigenlijk geheel ongepland door de pil heen toen ik 18 was en toen we 1,5 jaar later stopte met de pil voor nog een wondertej werd dit ons niet vanzelf gegeven en toen zijn we ook in de mmm terecht gekoemn en toen in de eerste ronde clomid 50 mg meteen raak dus had wel heel erg de hoop op mooie eitje met de clomid maar helaas ik ben nas de bevalling van de jongste ook niet wer aan de anticonceptie gegaan want dat onze wens voor een groot gezin er is is voor ons allebei heel duidelijk, maar of dit ook zo mag zijn ik weet het niet ! leggen ze het allemaal goed uit over het spuiten enzo?

17. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Hallo meiden,

Ik heb even niks van me laten horen, ik had behoefte aan een beetje rust. Ik zal even een update geven. Clomid 100 gaf geen resultaat, ik moet 1 maart weer voor een gesprek naar de gyn, dan hoor ik wat het vervolg is. Dit wordt waarschijnlijk menopur icm tabletten. De verpleegkundige gaf aan dat ophogen van clomid geen zin heeft, omdat ik ook op 100 totaal geen reactie gaf.

@itsme
    Welcome back. Ik hoop voor je dat clomid je toch nog een wondertje gaat opleveren!

@wachtende
    Balen zeg, dat je naar IUI ronde 2 moet. Gaan ze nu wel pregnyl geven, zodat de IUI getimed kan worden?

@marije
    Ik vond spuiten fijner dan clomid. Minder bijwerkingen, en de dosis kan nauwkeuriger worden bepaald.

@sween
    Fijn dat je eindelijk reageerd, jammer dat het iets te veel is van het goede. Ik duim voor je mee!

@oudjaarsvlinder
    Spannend!! Ik hoop voor je dat het geen indrooglijntje is, maar gewoon een posi test.

@all
    Zou iemand zo lief willen zijn om mijn status op het lijstje aan te passen?

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Nee ik moet het weer met ovu testen doen, gaat het nu weer zo vaag dan pas gaan we over op een alternatief. Komt op mij een beetje over alsof ze me niet geloven maar dat ligt misschien aan mij.
    Ik baal enorm, de assistente was erg verbaasd dat ik helemaal nog geen menstruatie heb maar ik moest nog even geduld hebben. Mijn cyclus wordt gewoon stiekem steeds weer langer, bah ! Heb maar digitale ovulatietesten besteld..geeft iets meer rust dat ik niet hoef te turen wanneer het streepje even donker is. Blijk ik ook nog eens mega tampons te hebben gekocht, sjonge jonge... lekker bezig.

Hopenlijk krijg je met de nieuwe medicatie snel resultaat !
    Waar zit je nu in je cyclus ? dan zet ik het er even in

19. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Ik zit nu op mijn ongi te wachten, maar ik denk dat ik daar toch echt provera voor nodig heb.
    Ik vind het nog steeds raar met die ovu testen. Ik hoop voor je dat het op iets positiefs uitdraait, maar ik zou het toch nog maar eens in de groep gooien.
    Hoe is het met je knie? Bevalt het werken je een beetje? ;)

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou ladies ik heb eindelijk een positieve OVU test...mijn god wat kan een mens daar blij mee zijn in combinatie van het PCOS haha..

Deel Deze Pagina