Goedemorgen all, Hier vannochtend en vanmiddag een rustig dagje, moet werken van 6 tot 9 dus maar eventjes. Jullie nog wat doen vandaag??
Jeeej ben de jongste en volgens mij ook de enigste die alleen is, en blijft gisteren weer gepraat en het komt niet meer goed! Dus nu aan de slag met advocaten enzo, "gelukkig" ken ik die weg al. Lekker hor Danjo een kort ochtendje!
Oh Veertje dat is balen. Maar je moet maar denken dat je het alleen al eerder hebt gered en dat gaat je nu zeker weer lukken! Hier voorjaarsvakantie, dus weekje thuis met Patrick. Gisteren klei, stempels en papier gekocht. Kan hij lekker knutselen. Hij heeft ook twee buurjongens van dezelfde leeftijd en een speeltuin voor de deur, dus hij vermaakt zich wel. Morgen gaan wij met de buurvrouwen en jongens pannenkoeken eten en dan naar Ernst, Bobbie en de rest. Wat voor werk doe je Danjo?
Pruts gezellig, hier op de vrije momenten ook veel aan de knutsel heerlijk. Ik werk in een hotel waar ik van alles doe. en ik werk bij een uitvaart maatschappij debiteuren beheer. hotel is max 12 uur maar vaak kom ik daar niet eens aan en uitvaart maatschappij is 12 uur per week. het hotel weet wel dat ik zwanger ben maar uitvaart maatschappij nog niet werk hier dan ook sinds 2 weken.
Hoi Meiden! Hier zijn sinds een tijdje alle dagen rustig (zit sinds kort in de ww) geen gestress meer 's morgens en 's avonds maar had meer energie toen ik nog werkte. Oudste is nu ook thuis omdat het nu voorjaarsvakantie is. Soms wel pittig om ze te entertainen. Vooral omdat bij de jongste nu zijn kiezen doorkomen
Wel fijn om te werken. Werk zelf ook 24 uur in de week als administratief medewerker van een reisbureauketen.
Vrouwtje vervelend, ik weet er helaas alles van. Ik heb vanaf 8 weken zwangerschap bij mn dochter in de zw gezeten ivm bekkeninstabiliteit totdat Naomi 2 was. dus bijna 3 jaar bij huis gelopen. werd op een gegeven moment gillend gek. wat deed je voor werk? Ik doe veel knutselen,kleien,wandelen,spelletjes met Naomi we vermaken ons wel. Pruts leuk werk lijkt me.
Vrouwtje ook lastig die kiesjes. Moet ik zeggen met Naomi nooitgeen last meegehad. Ik denk dat we het lastiger gaan krijgen bij deze uk. Naomi was/is gewoon heel makkelijk.
Jaja het is hier gelukt, ik krijg nu speciale Soja voeding voor mijn zoontje, helemaal vergoed door de verzekering helaas moet het dan wel via de apotheek, en het zou vandaag binnen zijn maar niet geleverd dus nu morgen pas, maar ja tot die tijd doen we het met kant en klare Soja melk uit de supermarkt! 1,80 per dag Mien straks 40-60 per maand van Nutrilon maar dan wel vergoed! Owja ik red me wel in mijn eentje, maar het doet wel verdriet. Gelukkig 1 goede vriendin in de buurt die vaak even theetje komt doen, en die neemt me nu mee naar de 9 maanden beurs! Helemaal leuk! Ook gaat ze mee naar de echo's waar ze kan! Vollop genieten saampjes!
Veertje dat is goed nieuws zeg. en tuurlijk zul je moeilijke momenten hebben alleen.Maar wel fijn dat je een goede vriendin heb die je steunt. Wonen je ouders niet in de buurt?
Danjo wel redelijk in de buurt, ong 30 min met de auto. Maar zie mijn moeder door hun scheiding heel weinig, ze is erg veranderd en heeft snel haar mening klaar, en heeft ook geen vertrouwen in mij! Mijn vader zag ik wel in het weekend, maar heb het nu zelf erg druk, dus ook dat even op een laag pitje gezet.
Vrouwtje: Vind het zelf soms ook wel lastig om de kleine man te vermaken. Gelukkig kan hij bij goed weer naar de speeltuin hier voor het huis. Hij is nu op zijn speelkamer aan het spelen met de buurjongen. Ze hadden na een kwartier kleien het wel weer gezien . Kiesjes doorkomen hebben wij niet zoveel last van gehad, maar lijkt me lastig en vooral als je er nog een hebt rondlopen. Veertje: Goed nieuws zeg! Scheelt toch weer in de portomonee. Fijn dat je zo'n goede vriendin in de buurt hebt. Kun je zeker nu goed gebruiken. Enne je kunt altijd je verhaal hier kwijt . Danjo: Ik werk niet aan de balie hoor waar de klanten worden ontvangen. Ik en mijn collega's zorgen ervoor dat het voorwerk voor de jaarcijfers gedaan wordt, dus achter de schermen. Wel heel veelzijdig en we werken met een heel jong team. Gemiddelde leeftijd ligt rond de 30. Ik ben tevens aanspreekpunt voor diverse werkzaamheden, dus ook wel een uitdaging om alles in gareel te houden in 24 uur per week.
Dankje Pruts, heel erg lief allemaal trouwens! Hier helaas weer aan de kots ik ben het zoooooo beu, bah wat is dat vervelend zeg, ben helemaal niet misselijk dus het komt ook echt uit het niets opzetten, echt heel lastig, zoals met boodschappen doen of net zoals net gewoon over de vloer in de woonkamer!
Nou Veertje dat wordt kotszakje bij je houden . Ben gelukkig nog niet zo misselijk geweest dat ik moest overgeven (klop het even af).
Jeetje danjo: meer dan 2 jaar last van B.I. ?? Erg vervellend. Werkte als Juriste en voerde daar de procedures en nu dus even niet meer, aan de ene kant fijn weer even thuis te zitten aan de andere kant gebruik ik nagenoeg geen hersencel meer de laatste tijd. Hier geen speeltuin in de buurt, neem de oudste regelmatig mee naar Speelstad (heb een abonnement en vind het zelf ook te gek) zodat hij even kan uitrazen, ook niet echt jonge gezinnen in de buurt, helaas. Morgen gaan we even spelen bij een vriendje en kan ik even lekker een kopje thee drinken als de jongens zich vermaken. @kiezen: ach wat kan ik zeggen, de 2e is nogal een druktemaker, de eerste was/is supermakkelijk, maar deze @veertje: vervelend die opkomende kotsbuien, gelukkig geen last van gehad, afgezien van de buikgriep van afgelopen weekend. Divorce toen ook misgelopen dus dat halen we zo weer even in . Manlief serieus heel blij mee. Helemaal zijn ding!
Vrouwtje daar is ook bijna niks in te vinden he. Jammer dat er weinig jonge gezinnen bij je in de buurt xijn zeg. En idd meer dan 2 jr last gehad vsn mn bekken vreselijk kan ik je zeggen. Veertje dat onverwachtse spugen lijkt me vreselijk zeg bah hoop dat t snel stopt. Hier lekker in bed. Morgen weer aan het werk van 2 tot 9 uur savonds
Nou ik ben wel blij dat wij in een wijk wonen met veel jonge gezinnen en een speeltuin voor de deur. School en winkels zijn ook op loop afstand. Maar aan de andere kant hebben wij geen speelstad bij de deur. Dat zou Patrick ook wel erg leuk vinden! Vandaag met de buurvrouwen en jongens pannenkoeken eten en dan naar Ernst, Bobbie en de rest. Hoop dat ik niet zo misselijk ben als gisteren . Maar de jongens zullen zich prima vermaken! Werk ze vanmiddag/avond Danjo!
Pruts veel plezier. Hier gisteren ook een piep dag kwa misselijk zijn. ene dag niks aan de hand andere dag is het dramatisch.