Besloten groepje vind ik prima. We hebben zelf in 2007 een nieuwbouwhuis laten bouwen, maar zijn in 2010 weer verhuisd en dit maal naar een jaren 50 huis omdat we toch de charme van een oudere woning miste (wel helemaal verbouwd aan de binnenkant dus tja...) Nu net gerookte voorverpakte gerookte makreel gegeten bij de lunch. Had ik dus beter niet kunnen doen....
Even snel heb niet zoveel tijd, maar ik vind het prima hoor een besloten clubje. Kom snel weer langs.
Wat lief van je schoonzus! Hier wel de eerste keer de intentie gehad om te beginnen na de geboorte, maar nooit gedaan. Dus de zwangerschapsperiode zal het ook wel niet worden. Moeten jullie na de termijnecho ook zo lang wachten op een afspraak bij de vk?? Ik mag pas weer bij 16 weken. Heb gelukkig over 2 weken een intake bij de gyn. Hopelijk kan hij dan even na het hartje luisteren. Ja ik weet het, heb 2 goede echo's gehad, maar toch...
Nee moet met 14 weken nog een x voor echo. Nu was er ook een leeg vruchtzakje te zien, dus misschien moet ik daarom extra...
Meiden had jullie al uitgenodigd. Ik reageer morgen ff op jullie. Ben moe dus nu lekker slapen. Ps reageer vanaf morgen in besloten club. Als,er nog meiden belangstelling hebben meld het even op pb ff