Nieuw clubje september mamas

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Danjo, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Besloten groepje vind ik prima.

We hebben zelf in 2007 een nieuwbouwhuis laten bouwen, maar zijn in 2010 weer verhuisd en dit maal naar een jaren 50 huis omdat we toch de charme van een oudere woning miste (wel helemaal verbouwd aan de binnenkant dus tja...)

Nu net gerookte voorverpakte gerookte makreel gegeten bij de lunch. Had ik dus beter niet kunnen doen....

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Even snel heb niet zoveel tijd, maar ik vind het prima hoor een besloten clubje.

Kom snel weer langs.

3. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Prima gesloten clubje!

Mijn schoonzus kwam net 9 maanden dagboek brengen van Pauline Oud. De schat!

4. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Wat lief van je schoonzus!

Hier wel de eerste keer de intentie gehad om te beginnen na de geboorte, maar nooit gedaan. Dus de zwangerschapsperiode zal het ook wel niet worden.

Moeten jullie na de termijnecho ook zo lang wachten op een afspraak bij de vk?? Ik mag pas weer bij 16 weken. Heb gelukkig over 2 weken een intake bij de gyn. Hopelijk kan hij dan even na het hartje luisteren. Ja ik weet het, heb 2 goede echo's gehad, maar toch...

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Nee moet met 14 weken nog een x voor echo. Nu was er ook een leeg vruchtzakje te zien, dus misschien moet ik daarom extra...

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meiden had jullie al uitgenodigd. Ik reageer morgen ff op jullie. Ben moe dus nu lekker slapen. Ps reageer vanaf morgen in besloten club.

Als,er nog meiden belangstelling hebben meld het even op pb ff

Deel Deze Pagina