Hoi, Ik vroeg me af of er ook dames hier zijn die in de herfst of nazomer met de pil stoppen? Ik ben 33 en wij gaan voor onze 1e!
Ik hoop met je mee te doen maar daar heb ik nog een ander voor nodig en die heeft nog niet zo veel haast... Een misschien dus! Wordt dan trouwens de 2e. Wanneer gaan jullie er precies voor? Eerst nog een ronde afwachten of deze rond ook gelijk maar proberen? x
Hoi Kweenie! Wij beginnen over 3 weken,dan is de pilstrip op. Ik hoop dat je met me mee kunt doen! Hier heeft het lang geduurd voordat vriend zover was dus ik ben erg blij Bij ons word het de 11e september.
hallo! Wij gaan eerst nog op vakantie en dan stoppen wij met de pil. Dat is eind september begin oktober. Spannend! gr.
Hallo allemaal, Mijn man en ik hebben ook besloten om te gaan proberen een kindje op de wereld te zetten. Ik ben 17 aug voor het laatst ongi geweest en ben hierna niet opnieuw begonnen met de pil. Erg spannend. Het zal ons 1e kindje worden als alles goed mag gaan.
Leuk en spannend he?! Hier wel goede hoop trouwens hoor. Maar heb ooit gezegd dat ik eind dit jaar graag de knoop wilde doorhakken dus ik heb het idee dat hij het tot die tijd nog een beetje uitstelt. Maar hé, herfst/winter..het ligt dicht bij elkaar in de buurt Ik ben op 4 augustus ongesteld geworden (van de pil dus nog) en nu is het afwachten. Hopelijk ook half september weer ongesteld. x
Hallo meiden... Na een MK 2 weken geleden gaan we met frisse moed verder voor een kindje.. Het zal mijn 2de worden en de 1ste van mijn vriend... Hoop gauw zwanger te zijn en zit tegen mijn eisprong aan dus we gaan flink klussen.. Hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen zijn. Liefs Joy
Oei, een miskraam in de 9e week? Dat moet wel pijnlijk zijn geweest voor jullie. Hopen dat jullie deze keer meer geluk mogen hebben! Succes in ieder geval en sterkte mocht je dat nodig zijn.
@ Joy. Hoop dat jij ook snel zwanger mag raken en een gezond, prachtig kindje op de wereld mag zetten! Hoe oud is je 1e kindje? x
Mijn oudste is inmiddels 6 jaar.. Ik wil zo gauw mogelijk weer zwanger raken maar het lijkt me nu ook wel erg eng... Een MK in de 9e week is idd erg pijnlijk en verdrietig maar ben al lang blij dat ik het niet heb voelen trappen enzo want dat lijkt mij nog veel zwaarder. Mijn vriend en ik zijn er vrij nuchter onder en zijn daarom zo snel mogelijk weer gaan klussen... Ik zit geloof ik tegen mijn ei aan dus dan is mijn cyclus gelijk weer normaal en daar ben ik erg blij om. Hoop dus zo snel mogelijk met een POSI test in mijn handen te mogen zitten... Hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn en jullie een MK bespaard blijft! Liefs Joy
hoii wij gaan voor ons tweede kindje.. waren deze maand al begonnen, maar vandaag negatief getest helaas..nog niet ongesteld dus hoop nu maar dat het snel komt zit nu op dag 31 van de cyclus..heb wel al 2 dagen het gevoel dat het los gaat barsten maar nog niks dus...dus hopelijk morgen dan kunnen we weer op nieuw beginnen hihi...
Wat leuk zeg! Een 2e kindje. Hoe oud is je andere zoon-dochtertje? Hebben jullie daar lang op moeten wachten? Ik ben dus 17 aug gestopt met de pil en wij gaan voor ons 1e kindje. Zo spannend allemaal. Kan haast niet wachten .. Ben zo benieuwd hoe lang het zal gaan duren en natuurlijk... of het wel gaat lukken. Dat is ook altijd maar afwachten.. Liefs
nou ik ben vandaag dus ongesteld geworden...aan de ene kant wel blij dat eht er nu is aan de andere kant toch jammer hahah..maar goed was pas de eerste ronde dus nu op naar de volgende... @ mamalisious...wij hebben een dochtertje van 5...toen ik mijn man ontmoette slikte ik al geen pil meer...met mijn ex was ik toen al bezig voor een kindje maar gelukkig is dat niet gebeurd toen...met mijn huidige man was ik in de derde ronde zwanger, dus heel snel hopelijk is dat nu ook zo, maar ja je weet het niet... toen wij voor ons eerste kindje bezig waren had ik heel erg het gevoel dat ik niet zwanger kon worden, omdat ik met mijn ex ook al een tijdje bezig was ( maar ik denk altijd maar van dat had toen niet zo moeten zijn) maar na 3 maanden was het raak dus we wachten maar rustig af he...ik ga deze maand wel voor het eerst met ovulatietesten beginnen omdat ik best een onregelmatige cyclus heb, ff kijken wat dat gaat doen, vind het ook erg spannend weer.
ohh zie eigenlijk net pas dat dit topic gaat over het 1ste kindje krijgen wij zijn voor de tweede bezig dus hoor hier eigenlijk niet thuis in dit topic haha
jep, hier nog iemand die voor haar eerste kindje gaat. Heb 13 aug mijn laatste ongesteldheid gehad en nu is het afwachten op mijn eerste eitje...
He meiden die voor de 2e gaan,,,dat maakt niet uit hoor Een tweede kindje is denk ik net zo spannend. Wij beginnen dus half september,ik ben al ouder dus ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
hoihoi, Wij zijn nu ook net begonnen om te proberen om zwanger te worden. BEn nu zo'n 2 weken gestopt met de pil. Weet dus nog niet hoe mijn cyclus loopt. We wilden eerst nog even wachten, maar hadden een financieel meevallertje waardoor we besloten er nu voor te gaan. Als het goed is heb ik nu dan ook oz'n beetje een eisprong, dus we zijn ook druk bezig haha. Maar goed, het zal allemaal nog wel ff duren, spannende tijd!
hallo dames, ik ben net mijn 3e ronde ingegaan en ga voor een 1e kindje. enorm spannend allemaal! echt ff wennen aan het niet meer aan de pil zijn na tig jaar..... geen idee wat voor hormonen je allemaal in je lijf hebt zeg
oke leuk dat ik ook mag meeschrijven dan hahha...is toch leuk met een aantal kletsen als je allemaal een beetje dezelfde tijd begint voor een kindje... justme..kan me voorstellen dat het vreemd is nu zonder pil...maar ik vind eht troep al die hormonen hahahha....ik slik al jaren geen pil meer