paleis voor een prikkie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 27 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Online las ik wat nieuwsberichten dat er 2 nieuwe presentators zouden zijn. De vorige 2 zijn natuurlijk héél bekend geworden, dus het is lastig om het dan net zo goed te doen. Bij voorbaat werden ze nog net niet afgeschoten zeg maar ;) . En uiteraard hebben ze ook niet zo veel kijkers gehad.
    (maar oke, wie had er erg in dat het al begonnen was?)

Toevallig had ik het dus opstaan en vond het eigenlijk best leuk. Wat mij betreft is het uiteindelijk gewoon een programma waarin een woonkamer een make-over krijgt en dan is het altijd leuk om voor- en na te zien. Ik vond het een gewaagd besluit om die tafel doormidden te zagen overigens. Maar wel een goede beslissing! De ronde poef vond ik érg groot, maar als je zag hoe hij uiteindelijk stond en hoe het meisje er al lekker op hing, wel erg leuk!

En de mannen zelf? Peer is vrij normaal. Brian is wat meer gay. Qua stemgeluid doen ze me wat denken aan Roy Donders. Ik zie nu dat ze uit Oosterhout komen. Dat verklaard waarom ik het een beetje als 'thuis' vond klinken ;) . Ik woon inmiddels in Zuid Holland, maar kom officieel uit een dorpje naast oosterhout ;) .
    Maar oke: Ik vond het een prima programma. Wat vonden jullie?

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Hardstikke leuk! Zij hebben weer echt een andere stijl en dat is leuk om te zien. Zo grappig hoe ze ook voor hun eigen huis spullen bij de kringloop kochten.

3. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Even wennen indd die nieuwe presentatoren, maar deden het op hun eigen manier, passend zoals zij zijn en niet een één of andere imitatie van Frank en Rogier.

Het was een mooie stijling geworden!

4. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Ik vond het ook leuk! En niet zo erg over de top qua styling maar juist wat praktischer zoals de box laten staan en grote speelgoedkast.. Ik ben wel benieuwd hoe ze dan volgende week een andere stijl aanpakken..

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina