Baby 8 maanden wil niet eten

Discussie in 'Voeding' gestart door MamaTal85, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een vraagje!

Mijn zoontje heeft altijd heel goed en graag gegeten! Ook toen hij laatst twee tanden tegelijk kreeg! Sinds een week eet hij vrijwel niets meer!

's morgens drinkt hij zijn papfles meestal leeg, vanmorgen niet toevallig! Hij wil daarna geen fruit, alles geprobeerd, brood eet hij 1 a 2 stukjes, om twee uur zijn fles, drinkt hij een oaar slokjes en draait zich dan om en begint te huilen, om 5 uur eet hij dan wel flink groenten en zijn avond papfles laat hij dan weer staan!

Ik heb al van alles geprobeerd, zijn lievelingseten, koude flessen ivm nog meer tanden, andere soorten beleg.....
    Hij is overdag ook erg moe, hangerig en aanhankelijk! Dit is echt nieuw sinds een week!

Iemand ideeen???

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hier ook even gehad met 8 maandrn. Hij vertikte het te eten.
    Nou had hij uiteindelijk keelpijn, maar het is ook lekker testen geweest.

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie! Hoe kwam je achter keelpijn? En duurde het lang?

4. Partyrocker

Hij kreeg uiteindelijk koorts, daarom ging ik naar de HA.
    Nee een weekje ofzo.

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Oh ok! Koorts heeft hij niet! Heb het cb ook nog even gebeld en schijnt best nog door de tandjes te kunnen komen! Afwachten en hopelijk gaat het snel over!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Onze dochter heeft van eind december tot de eerste week van april zeer slecht gegeten in die 3 maanden heeft ze 8 tandjes gekregen.
    Na de 8ste tand is ze weer super goed gaan eten en dat doet ze nog steeds.
    Hopelijk duurt het bij jullie minder lang

7. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier ook een week ofzo gehad en van de een op andere dag ging het weer goed. Heel vreemd. Wij hebben niks geforceerd. Als hij niet wilde prima. Bod hem wel wat extra melk/water aan.

8. Partyrocker

Ik lag stukjes tomaat neer. Dat wou hij wel graag, zolang hij het maar zelf kon pakken. Zo kreeg hij alsnog wat groente binnen als hij zijn prakkie niet op wou eten.
    Hij eet nu ook weer als voorheen.

Deel Deze Pagina