Hallo allemaal, Wij hebben deze maand onze 1e IUI behandeling en ik zou daar graag met jullie over mee praten. Ik voel me namelijk heel somber na al 1 jaar bezig zijn en nog niks. Groetjes Amanda
Ik begrijp dat je er somber van wordt. Wij zijn nu 2 jaar bezig en hebben net diverse onderzoeken achter de rug en is ook niet echt best. Ik hoop dat je maar 1 IUI nodig hebt en dat je dan in blije verwachting mag zijn. Zelf horen wij ook a.s. donderdag waarvoor we in aanmerking komen, misschien wordt het ook wel IUI of erger hoop van niet.
Hoi Amanda, Van harte welkom op het forum. Het is logisch hoor dat je somber bent, na dit nieuws. Daar zijn we allemaal doorheen gegaan. Zelf ben ik ondertussen bijna 5 jaar bezig, wij doen ivf. Hoe vreemd het ook klinkt, de somberheid gaat over. Ik hoop dat jullie droom snel mag uitkomen. Groetjes, Elvira
Lieve IUI'er, Ik ken veeeel mensen die het geluk hebben mogen ontvangen na een IUI'tje Heb je nu helemaal niks aan maarrrrrr je hebt een grote kans deze ronde. Nou, dat moet je toch opfleuren of niet? Eindelijk na al dat gestunt een goede kans, ik hoop dat het meteen de laatste IUI was...voor nu dan Klets maar lekker van je af meid! Hoe meer zielen... Elmo'tje
Vanaf nu heb je echte kansen, probeer het zo te zien. Ik hoop dat er nu al een kleine wondertje groeiende is! Wens je heel veel suc6 met de killing wachtweken!
Succes ermee meid! Dat IUI je je grote wonder mogen brengen! Heb zelf 4 mislukte IUI behandelingen achter de rug helaas.... Maar laat je door mij niet ontmoedigen! Me vent heeft slecht zaad! We starten deze maand met IVF/ICSI! Groetjes en dat je vlug POSITIEF mag testen! Marjo
Goed dat je je hier op het forum hebt aangemeld om zo ervaringen te delen. Wij zelf hebben een tijdje geleden te horen gekregen dat we alleen via IVF een kindje kunnen krijgen. We zullen nu in februari een intake krijgen. Het is niet makkelijk en daarom is het denk ik goed om te praten met anderen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik wens je heel veel sucses toe!
Hier een IUI succes! Het zegt natuurlijk niets, maar bij ons was het de eerste keer raak (mocht ook wel na 4,5 jaar wachten.....). Heel veel succes en schroom niet om je vragen hier te stellen. Dat is sowieso erg prettig tijdens je wachtweken. Kijk ook eens op het IUI topic, daar kan je veel ervaringen vinden. groetjes Femke
Het is ook aan de enne kant wel fijn dat je nu geholpen wordt maar de kans van slagen is zo klein he. En dat wachten eer je geholpen kan worden pff ik wens juliie ook heel veel sterkte en een vruchtbaar jaar.
Wat heerlijk om eens te lezen dat het bij iemand goed is gegaan. En dat meteen de eerste keer. Mzaar las ik dat nou goed, was je al zolang bezig?
Hihi dank je wel voor je opbeurende woorden. Wij zijn onderzocht en mankeren niets maar ik vrees dat ik al een oude muts aan het worden ben en dat het daarom wat langer duurt allemaal. Zucht als het nog maar eens een keer zal gebeuren he. Groetjesssss
We waren eerst nog á la Gamma zelf aan het proberen. Heb vorig jaar maart een miskraam gehad en heb in augustus 2006 de intake gehad. Dus wel lang geduld gehad, maar niet zo lang in de MMM. Mijn gyn gaat uit van 15% slagingskans per keer. Dat is volgens mij maar 5% minder dan bij de "normale" stellen. Dus dat geeft best nog wel wat moed.