Wat vinden jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debozoe, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo allemaal,

Wij zitten nu in de vierde ronde voor ons eerste kindje.
    Vorige maand heb ik ovulatietesten gebruikt en heb ik geen positieve test gehad.
    Deze maand ben ik aan het tempen en aan de ovutesten. Ik zit nu op dag 14 en tot op heden nog geen tempstijging en geen positieve ovutest. Nu weet ik dat het nog kan komen, maar zelf ben ik een beetje bang dat ik geen eisprong heb.
    Mijn eerste 3 cyclussen waren 27-25-29 dagen..

Ik heb al op verschillende sites gelezen dat je er vanuit mag gaan dat binnen 6 maanden na het stoppen met de pil je cyclus op gang moet zijn met eisprong. Ik weet dat ik daar nog niet aan zit, maar maak me toch een beetje zorgen..

Wat denken jullie en wanneer zouden jullie naar de ha gaan?

Ik denk er zelf over als ik nu geen eisprong kan vinden dat ik het nog 1 maandje aankijk en dan naar de ha ga...

x

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    je moet naar de huisarts gaan als je daar behoefte aan heb. Er zit geen tijd aan.......Wel wordt vaak gezegd dat je het eerst een jaar "natuurlijk" moet proberen.....Persoonlijk vind ik dit onzin....Als je denkt dat er iets aan de hand is moet je gewoon gaan. Een huisarts kan je misschien geruststellen of indien nodig doorsturen......Laat je intuitie spreken!

Succes!

3. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    He, wat vervelend allemaal voor je
    Je kan toch sowiso altijd een afspraak maken bij je huisarts, niet elke huisarts is hetzelfde ;)
    Vind het wel een goede tip om wat ff wat info te verzamelen, dan sta je iig niet met lege handen
    succes !

4. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    bedankt voor jullie antwoorden...

Vorige maand ben ik na een bepaalde periode gestopt met testen, dus weet niet of de eisprong heel laat geweest is.
    Tempen doe ik deze maand voor het eerst en idd vanaf de eerste dag van mijn ongi.
    Met ovutesten ben ik op dag 11 gestart. Dit stond als advies op het pakje bij een cyclus van 28 dagen..

Ik wil sowieso nog een maand doorgaan hierna met waarschijnlijk allebei..
    Ik hoor ook veel dat je pas na een jaar na de huisarts mag, maar ik vind het zo zinloos om zo lang te wachten als je al die tijd al geen ei hebt...

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Helaas vandaag weer geen temp stijging en geen positieve ovu test...

6. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Als het niet goed voelt, gewoon de huisarts bellen!
    Daar is ie toch voor!? Heeft die man/vrouw ook wat te doen. En krijg jij een beetje rust.

Deel Deze Pagina