Hi, Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij deze: http://www.tienermoeders.nl/tienstart.htm suc6, en ben benieuwd naar de test!
Hey serenity, Welkom.... Ik weet precies hoe je je voelt om zwanger te raken op je 17e. Als ik jou was zou ik maar een test gaan doen, zodat je kan weten wat je wilt gaan doen.... Als je er niet zeker van bent, praat er gewoon met iemand over... Wij hadden dan ervoor gekozen en zodra iedereen het wist waren ze wel gelijk hulpvol... Daarom bij iedereen is het weer anders.... Liefs, Chane
laat ons niet in spanning!heb je al een test gedaan?zoja wat kwam er uit? we kunnen je zo ook niet helpen
hoi...en heb je al een test gedaan?zoja wat kwam daar uit? je vraagt naar hulp,dan krijg je help en dan zeg je niks.
heey vind ik jammer,, jullie proberen iedereen te helpen en vragen te beantwoorden en dan laten ze niks van zich horen meschien kotm ze nog wel heeft ze een aantal problemen gehad,, maarja groetjes samantha
volgens mij is ze niet zwanger,anders laat je echt wel wat van je horen! schijf dan niet dat je zwanger bent.... waarom?je zou zeker willen. maja dan ga je deze vragen niet stelllen. vr.groet ramona
heey roxyrox9 ik had nog niet getest ga dat denk ik over 3 dagen doen bij de dokter ik had het ook naar je mail gestuurd maar dit voor alle anderen dan weten zij het ook groetjes samantha
oke dan ben wel super blij dat ik overtijd ben ik heb al wel 4 dagen last van me onderbuik en als ik eet lijkt net of alles boven blijft hangen haah heb ook geen honger maarja groetjes samantha