'oude' hcg of nieuwe zwangerschap?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mithay, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin en ik waren tegelijk zwanger. Zij heeft echter helaas 8 maart een miskraam gekregen. Opgewekt met pillen. Nu stuurde ze mij deze foto. Zou dit nog hcg kunnen zijn van haar laatste zw, of broeit er iets nieuws?

Bijgevoegde bestanden:

2. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    8 maart is niet heel erg lang geleden en dit zijn de test van de kruidvat, die zijn heel erg gevoelig. Ik had laatst maar 13 hcg, maar de kruidvat had het al opgepikt.

heeft ze sinds 8 maart al een witte test gehad? zo nee, dan zal dit helaas nog van de laatste zwangerschap zijn. Kan best wel even duren voordat het er helemaal uit is.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie een opgedroogde test en dan kan ik hem al niet meer beoordelen.

Heeft ze al wel een eisprong gehad?? Want de test kan nu ook reageren op haar eisprong helaas.

4. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft niet meer getest en weet niet of ze een eisprong heeft gehad. Ze zegt dat de test van 4/4 zo goed als negatief was. En die van vandaag best duidelijk. Op mijn telefoon ook goed te zien, maar ik heb de testen zelf niet gezien

5. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de test net gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Hier zie ik geen streep op.

Het blijft afwachten voor haar. Ik zou over 2 dagen weer testen. Dan moet de streep zijn opgelooen als ze zwanger is. Is hij hetzelfde/lichter/negatief dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk op haar eisprong gereageerd.

7. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Op mijn mobiel zie ik geen streep, maar op de computer lijk ik iets te zien op de test (wel heel licht). De mogelijkheid bestaat dat dit een nieuwe zwangerschap is, maar kan inderdaad ook reactie zijn op een eisprong. Is ook echt afhankelijk hoe (snel) haar cyclus het weer heeft opgepakt na de miskraam.
    Ben benieuwd over 2 dagen :)!

Deel Deze Pagina