Mijn vriendin en ik waren tegelijk zwanger. Zij heeft echter helaas 8 maart een miskraam gekregen. Opgewekt met pillen. Nu stuurde ze mij deze foto. Zou dit nog hcg kunnen zijn van haar laatste zw, of broeit er iets nieuws?
8 maart is niet heel erg lang geleden en dit zijn de test van de kruidvat, die zijn heel erg gevoelig. Ik had laatst maar 13 hcg, maar de kruidvat had het al opgepikt. heeft ze sinds 8 maart al een witte test gehad? zo nee, dan zal dit helaas nog van de laatste zwangerschap zijn. Kan best wel even duren voordat het er helemaal uit is.
Ik zie een opgedroogde test en dan kan ik hem al niet meer beoordelen. Heeft ze al wel een eisprong gehad?? Want de test kan nu ook reageren op haar eisprong helaas.
Ze heeft niet meer getest en weet niet of ze een eisprong heeft gehad. Ze zegt dat de test van 4/4 zo goed als negatief was. En die van vandaag best duidelijk. Op mijn telefoon ook goed te zien, maar ik heb de testen zelf niet gezien
Hier zie ik geen streep op. Het blijft afwachten voor haar. Ik zou over 2 dagen weer testen. Dan moet de streep zijn opgelooen als ze zwanger is. Is hij hetzelfde/lichter/negatief dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk op haar eisprong gereageerd.
Op mijn mobiel zie ik geen streep, maar op de computer lijk ik iets te zien op de test (wel heel licht). De mogelijkheid bestaat dat dit een nieuwe zwangerschap is, maar kan inderdaad ook reactie zijn op een eisprong. Is ook echt afhankelijk hoe (snel) haar cyclus het weer heeft opgepakt na de miskraam. Ben benieuwd over 2 dagen !