dpo

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door leonie 1980, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Hoi Meiden

Wat beteken DPO eigenlijk bij fertility friends, moet nog even uitvogelen hoe ik hem op de site krijg, maar zoals het er nu uitziet heb ik op dag 23 een eisprong gehad, hebben toch de 2 tabletten clomid aangeslagen, nu ga ik vrijdag naar de gyn maar ben bang dat hij weer zegt van nou je zit op dag 35 van je cycles ga maar weer provera slikken maar wat als het toch echt een eisprong is dan kan ik pas na 16 april testen, kan hij dat ook met een echo zien of er toch een eitje is geweest.

Liefs leonie

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    DPO betekent Days Past Ovulation, dus de dagen na je eisprong.

Hoe lang zijn je cyclussen dat je provera moet slikken?Ik vind 35 dagen nog niet mega lang, zeker niet als je op dag 23 je ei hebt gehad.

Succes!

Olga

3. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    Hoi olga,

ik heb in november een curratage gehad en toen is in januari mbh provera de menstruatie opgewekt toen heb ik 1 tbl clomid van 50 mg moeten slikken die maand had ik geen eisprong dus heb ik op cd 36 provera voorgeschreven gekregen, toen ik daarna ongesteld werd zat er ( misschien een beetje vies ) maar een soort vliesje ik kan het niet zo goed omschrijven vond ik toen al wel vreemd dacht misschien dat het eitje was, dat ik een verlate eisprong had gehad, nu heb ik dus 2 tbl clomid gehad en volgens fertillity heb ik dan een eisprong gehad op cd 23 nu moet ik 6 april naar de cyn maar weet heb toch zoiets als hij gelijk weer provera voorschrijft dat dan misschien het al of wel bevruchte eitje afgestoot word, zal het een en ander wel aan hem vragen, maar soms zijn ze daar zo vaag, volgens de gyn kon het ook niet echt kwaad om provera te slikken zelf heb ik er mijn twijfels over.

Voor mijn mk had ik ook een hele onregelmatige cycles toen ik in okt 2005 stopte met de pil heeft het 3 mnd geduurd voordat ik voor het eerst ongesteld werd, daarna cyclessen van 40 a 38 dagen. daarna met behulp van clomid ( 1 tablet ) wel na 2 cyclessen zw geraakt, maar dat ging helaas fout.

Gr leonie

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jullie zijn ook al een tijd bezig en al een miskraam gehad. Vervelend hoor!

Wat gek dat je steeds maar 1 tablet clomid moest slikken. Volgens mij is het gebruikelijk dat je hem 5 dagen slikt. (ik heb net 1 kuur achter de rug)
    Ik zou inderdaad maar eens wat vragen stellen bij de gyn en niet weggaan voor je duidelijk antwoord hebt.

Andere vragen met betrekking tot medicatie en behandelingen zou je kunnen stellen bij vruchtbaarheidsbehandelingen; daar weten ze er inmiddels al veel van af.

Voor vragen m.b.t. het tempen kun je natuurlijk hier terecht.

Groetjes Olga

Deel Deze Pagina