Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en in oktober gestopt met de pil. Ik zou het leuk vinden als er meer mensen waren die rond die buurt gestopt zijn en ook 25 jaar zijn net als ik. Ik woon in Noord-Brabant. gr
Hallo, Ik ben ook nieuw hier. Ik ben begin oktober gestopt met de pil. Wij gaan ook voor ons eerste kindje en ben 21 jaar dus niet 25.. mja.. maakt niet uit denk ik toch? Ik woon ook in Noord-Brabant. Groetjes!
Nummer 4? Wow! Dat is gaaf! Hoe oud was je bij de eerste? Ook ongeveer 20 ofniet? Hoe ging dat bij je eerste? duurde het lang? en met de pil enzo?
Ik was 19 toen ik zwanger raakte en 20 toen ik bevallen ben Bij onze 1e duurde het 6 maanden maar totdat ik zwanger was. nr 2 duurde 33 maanden en heb ik ivf gedaan, nr 3 19 maanden maar is wel spontaan onverwachts gekomen
Ohh mooie leeftijd! Wel raar dat het allemaal zo verschillend is.. ofniet? Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren bij ons.. ik ga uit van 1 a 2 jaar.. Dank je wel ella27!!
ik ben 36 dus 11 jaar te oud woon in overijsel dus te ver weg Maar ben wel geboren en getogen in Noord brabant tot mn 30e jaar 3 kids zoontje 2008 via cryo...en zoon en dochter 2010 ook via cryo maar anyway welkom en heel erg veel succes
hoi, Caruli Je was er wel jong bij op je 20e bevallen. Wel gek dat het zo verschillend is dat je zwanger raakte. maar al bezig voor de 4e gaat goed zo (Y) . Daantje Ik hoop dat het bij mij niet zolang gaat duren voordat ik zwanger ben maar ja de natuur beslist. Ik merk het vanzelf wel. Veel vrienden/collega's zijn op dit moment ook bezig met zwanger worden/zwanger zijn of net bevallen. Ella, bedankt. Silvia, Cryo wat is dat eigenlijk? Ik ben nog niet echt op de hoogte van al die afkortingen eerlijk gezegd. gr
Vstiertje Ik hoop natuurlijk ook niet dat het te lang gaat duren mja.. heb je helaas niet voor het zeggen idd.. Veel mensen in mijn omgeving zijn al zwanger! Die zijn (toevallig) allemaal voor de 2e bezig.. Ben echt heel benieuwd wat me allemaal te wachten staat!
hai daantje ik ben ook nieuw, wij zijn nu voor de 5e maand bezig met proberen. nog geen resultaat helaas, hopelijk duurt het niet te lang (voor jou en voor mij) succes met proberen pantertje
Hoi pantertje! Wanneer ben je begonnen? en hoe oud ben je? Ik ben net (afgelopen maandag) voor de eerste keer ongesteld geworden sinds ik gestopt ben met de pil.. dus heb nog geen rondes geteld. Jij ook succes!
Hoi, De natuur beslist zeg ik altijd maar. In mijn omgeving is een vriendin net bevallen, vorige week vrijdag. Een nicht van mijn vriend staat op springen 5 jan uitgerekend. Een collega is net 11 weken zwanger. Een andere collega is begin maart uitgerekend en een collega in mei. Ook is de vrouw van mijn neef in juni uitgerekend, dus veel zwangeren in mijn buurt. Tevens weet ik dat er 2 mensen net als ik bezig zijn voor de 1e 2011 wat gaat het brengen??? Fijne jaarwisseling gr
Hallo allemaal, Ik ben half Oktober 2010 gestopt met de pil; nu de 3e ronde ingegaan en mn NOD is 12 Januari a.s. Ben de afgelopen maanden erg blij geweest met ongi te worden. Heb in 2004 een cyste gehad bij mijn eierstok, dus ik heb er nog maar 1. ruim 2 jaar geleden al eens overgestapt naar andere pil en toen 3 mnd niet ongesteld geworden....toen in overleg met de ha maar toch aan nieuwe pil begonnen. Nu gestopt en meteen ongi na 28/29 dagen....helemaal blij dat mn syteempje werkt met nog maar 1 eierstok. Ik voel mn eisprong ook super goed en hoop nu dus op een NOD op 12 Januari.....erg spannend. Super fijn dat iedereen hier haar verhaal kwijt kan....fijn dat we elkaar zo kunnen steunen. Hoeven we daar de mannen ook niet mee te belasten Oh ja; ben 30 jaar en woon in Brabant!
Hoi Angie, Wel mooi dat je zo snel ongesteld weer bent geworden na je pil. Ik ben nu pas in de 2e ronde. Ik weet nog niet wanneer mijn NOD is. Dit ligt eraan hoelang mijn cyclus nu gaat wezen. Ik vind het ook fijn om idd mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik kan er gelukkig ook met 3 vriendinnen over praten waarvan er 2 net als ik ook bezig zijn en de 3e denkt er over na maar is er nog niet mee bezig. Vorig jaar is 1 van mijn vriendinnen ook bevallen en die had ook maar 1 eierstok, bij haar was het juist heel snel raak. 30 jaar mooie leeftijd en natuurlijk Brabant Ik doe ook mee aan de topic gestopt in oktober wie nog meer... misschien ook wat voor jouw?
Welkom op t forum meis ben zelf al wat langer bezit (juni 2009) en woon niet in de buurt maar ik wens je wel al het goeds toe voor 2011!!!