Nieuw en enthousiast.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door PixieDust, 12 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PixieDust

    PixieDust Bekend lid

    12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Een vriendin van mij is hier al een tijdje actief en heeft geadviseerd om gezellig mee te kletsen. Dus bij deze een samenvatting van mijn verhaal. :)

    Ik ben sinds eind augustus/begin september gestopt met het slikken van de pil. Mijn vriend was niet niet klaar voor een kindje, maar hij accepteerde mijn keuze en we gingen voorlopig over naar condooms. Gelukkig kunnen we goed met elkaar praten en hoefde ik niet erg lang te wachten tot hij ook helemaal om was. Komt voornamelijk omdat we een mooie leeftijd hebben om aan kinderen te beginnen, hij 28 en ik 25.

    Mijn eerste cyclus was keurig 28 dagen, daarna 40, 43 en 40 dagen. Momenteel net mijn eisprong gehad en in afwachting tot ik weer mag testen.

    Bij mij in de familie komt pcos voor. Eigenlijk ging ik er gelijk van uit dat ik het dan ook wel zou hebben. Tot nu toe vind ik mijn cyclussen best regelmatig, misschien een beetje aan de lange kant? Alhoewel er vrouwen zijn waar het nog langer bij duurt heb ik volgens mij niks te klagen.

    Deze maand heb ik ovulatie testen gebruikt van zwanger en kids. Hier had ik duidelijk 1 dag (ochtend en avond) 2 knaltesten en voelde ik 1 of 2 dagen later mijn eierstokken onwijs trekken, het was zo pijnlijk. Ik ga er dus vanuit dat dit ovulatiepijn was.

    Zijn hier vrouwen met pcos en toch en regelmatige cyclus? ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen :D

    liefs, PixieDust
     
    Visje62 vindt dit leuk.
  2. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Welkom!
    En je hoeft geen pcos te hebben he. Misschien is het snel raak. Gunstig dat je je ovulatie goed voelt. Nog niet teveel zorgen maken en er gewoon voor gaan :)
     
    PixieDust vindt dit leuk.
  3. Visje62

    Visje62 Fanatiek lid

    10 okt 2018
    1.834
    1.323
    113
    Vrouw
    Hoooooiiii @PixieDust :D welkom in de wondere wereld van dit forum!
     
    PixieDust vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina