nieuw en heel erg onzeker

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mariette, 10 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je snel van je zwangerschap kunt gaan genieten!!!
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed mag gaan :D groetjes jacoba
     
  3. mariette

    mariette Nieuw lid

    10 mrt 2006
    3
    0
    0
    ieder van jullie bedankt voor het warme welkom hier op dit forum. ja jullie hebben gelijk, dit zijn lange dagen en nachten. elke keer als ik naar de wc ga is er even de angst "nu zal er bloed zijn, nu is het opnieuw afgelopen" maar tot nu toe is dit nog geen waarheid geworden. ik vertelde de afgelopen keer dat ik een klein beetje bruin slijm had ontdekt, nu vraag ik mij af of dat van het hoesten kan komen. ik raak sinds december mijn akelige hoest niet kwijt, en soms lijkt die wel uit m`n tenen te komen. nu vertelde vandaag iemand dat als je erge hoest hebt soms een adertje kan knapen in je nu heel erg goed doorbloedde baarmoeder/-mond. heeft iemand daar toevallig ervaring mee???? op dit moment denk ik maar zo.......zolang ik geen vers bloed ontdek en ik geen krampen krijg is alles ok. maar ja, zoals bekend hebben wij onze dromen niet onder controle en droomde ik dus vannacht van de eerste echo waar men mij vrolijk wist te vertellen dat het een windei zou zijn, dus al die akelige dingen waar ik overdag probeer niet aan te denken steken, uiteraard, in de nacht hun kop op :evil:.
    nog 6 nachtjes slapen.........en dan hopelijk een hartslag die dit keer dan ook echt blijft.[/quote]
     

Deel Deze Pagina