nieuw, en hoor graag een mening

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 84vlinder84, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 84vlinder84

84vlinder84 Niet meer actief

Hallo!

Ik ben hier nieuw en ik las eigenlijk al stiekem op het forum zonder lid te zijn.
    Maar aangezien ik toch graag een mening zou willen hebben van mensen die misschien in het zelfde schuitje zitten als ik, heb ik me toch aangemeld op het forum.

ander half jaar geleden ben ik gestopt met de pil met de hoop dat de sex lust beter zou worden zonder pil, maar aangezien sex zonder condoom toch fijner is zijn we sinds een maand geleden weer begonnen met de pil. alleen nu komt het, na een week de pil geslikt te hebben (stond overigens in het boekje) zou het save zijn. ik zei al tegen me vriend na een maand ben je pas safe maar goed boekje zal wel gelijk hebben :rolleyes: 8) maar ik ben al 2 weken vresselijk moe, ik zou ongeveer 9 a 10 dagen geleden ongesteld moeten worden alleen bij de 4e dag werd ik het maar niet ik dacht eerst dat komt omdat ik weer de pil slikt dan moet me lichaam er vast weer aan wenen. na de 5e dag had ik wel afscheiding die je hebt als je langzaam van je ongesteld af ben, maar het komt maar maar niet door (doorzetten), ik had soms een beetje bloed en rose bruine afscheiding.

Hier is de lijst met klachten:

de laatste 2 weken heel erg moe, branderige ogen rond 7uur al bek af of ik de marathon heb gelopen, ik heb vaak hoofdpijn, emotioneel niks kunnen hebben wel erg zorgzaam, opgezette buik, vreetbuien, buikpijn (krampen), veel plassen, dus geen kleine plasjes anders zou het een blaasontsteking kunnen zijn. me buik is ook hard s ávonds heb ik last van steken ook her en der exzeem plekjes hier had ik last van toen ik een jaar of 2 a 3 was. Mijn vriend en ik willen heel graag kinderen en daar zouden we ook zeker aan beginnen als ik me rijbewijs zou hebben. maar ik twijfel of ik het nu al niet ben.

Omdat ik toch heel zeker weet dat je pas na een maand echt save ben (zover je save kunt zijn) heb ik uit voorzorg op dag 4 dat ik niet ongesteld werd foliumzuur geslikt.

Na een week moet dat bruine rose afscheiding langszaam vertrekken zou je denken?

ik heb nog steeds veel bruin en rose afscheiding

Ik heb nog geen test gedaan

wat vinden jullie hier van

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Die klachten kunnen erop wijzen dat je zwanger bent, maar kunnen je ook voor de gek houden. Ik zou als ik jou was een test doen zodat je wat rust en meer zekerheid hebt. Die rose bruine afscheiding kan van innesteling zijn geweest, maar voor de zekerheid zou ik er echt een zwangerschapstest tegenaan gooien. Laat weten hoe het ging! Veel succes!

3. 84vlinder84

Ik zal van het weekend een test gaan doen.
    om te kijken waar ik aan toe ben, of ik voor de gek word gehouden weet ik niet normaal mankeer ik nooit wat en nu veel klachten tegelijk.
    maar wat houd die innesteling precies in heb wel even gegoogle maar er staat niet precies wat het inhoud alleen dat je het hebt als je zwanger bent.
    misschien ben ik wel blond hoor :oops: :oops:

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Innestelen betekent dat de bevruchte eicel zijn weg heeft afgelegd naar de baarmoeder, dat duurt ongeveer 4 dagen en zich daar in het baarmoederslijmvlies ingraaft. Hopelijk kan je je hier wat bij voorstellen ;) Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :)

5. Niet meer actief

Innestelling is dat de bevruchte eicel zich nesteld in het bovenste deel van de baarmoeder aan het baarmoederslijmvlies, daarbij kan je een beetje bloed verliezen maar niet dagen lang..

Ben je aan een andere pil gegaan dan die je eerst had?

Groetjes

6. 84vlinder84

Vanmorgen heb ik een test gedaan en is negatief, dus hij geeft aan dat ik niet zwanger bent, of ik moet me eens goed laten onderzoeken of me lichaam houd me id voor de gek...

Wij zijn er nog niet bewust mee bezig dus tussen me oren zit het niet, toch heb ik blijvende klachten, dat vind ik wel vreemd.

naast die andere klachten heb ik ook last van duizeligheid, hoofdpijn, ik heb nooit last van hoofdpijn, harde ontlasting.

Hoe betrouwbaar is zo'n test?

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    als je de uitslag van de test niet vertouwd, zou ik even naar de huisarts gaan. Die kan eventueel een bloedtest doen, dat is nog nauwkeuriger. En anders kan ie meteen onderzoeken waar jou klachten wel vandaan komen. succes ermee!

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Het kunnen ook gewoon bijwerkingen zijn van de pil hoor, dat had ik ook allemaal. En je lichaam moet de hormonen opnieuw gewoon worden.
    Veel succes.

9. 84vlinder84

Ik ben gestopt met de pil nadat me stripje op was ben daarna ook niet meer aan de pil gegaan ik dacht stel ik ben wel zwanger is de pil door blijven slikken nutteloos.

Deze test was van een huisarts, me nicht had er een voor me mee genomen.

Deel Deze Pagina