Drukkende pijn in onderbuik na Pregnylspuit

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Gistermorgen heb ik 10.000 iu pregnyl gespoten en sinds gisteravond steeds een vreselijke drukkende pijn in m'n onderbuik richting schaambeen. Vooral lopen doet zeer en plassen is ook vreselijk. Heb vorige keer 5000 iu gespoten en toen had ik het ook wel enigzins, maar dit is zo pijnlijk! Herkent iemand dat?

Groetjes
    Marjo

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Marjo ik herken dit wel. Gebruik nog steeds zelfde dosering pregnyl, maar heb het deze ronde ook al vanaf de pregnylspuit tot nu toe....zal ws komen door combi met Menopur waar ik deze ronde mee gestart ben. En bij jou is de dosering van de Pregnyl ook meer dus klinkt heel logisch dat je het nu ook heftiger hebt...
    Ondanks dat het voor goed doel is is het wel lastig iets dat je daar zoveel last van hebt.
    Oja, lees je berichtje nogmaals, maarre pijn bij het plassen....doet het plassen zelf dan pijn (branderig gevoel)of doet je buik zeer zelf zeer na het ledigen van je blaas? Want als dat eerste het geval is zou ik ff plasje inleveren bij huisarts om uit te sluiten dat je geen blaasontsteking hebt.

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Bedankt voor je berichtje Aldonza. Ik heb op zich geen pijn in de zin van dat het brand bij het plassen. Het is meer een pijnlijk drukkend gevoel in mn buik tijdens het plassen zeg maar. Maar bedankt voor je advies hoor! Vervelend dat jij er ook last van hebt, het zal vast een bijwerking zijn van het spul. We moeten er indd wat voor over hebben! En dat heb ik ook hoor! Gelukkig heb ik vrijdag nog een extra controle dus als het aanhoudt kan ik dan altijd vragen.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Marjo,

Ook ik ken het pregnyl gevoel. Net alsof het van binnen helemaal beurs is, waardoor die druk onstaat. Ik had alleen geen last met plassen.

Bij mij hield het na 1 dag op, hopen dat het bij jou ook snel weg is.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina