hallo allemaal, ook ik ben nieuw hier. ik ben kim en 21 jaar. woon al 1 1/2 jaar samen met mijn vriend van 27 jaar. nu heb ik op vakantie (afgelopen week) sex gehad in mijn vruchtbare periode. ik heb in de afgelopen week vd 6 dagen 4 dagen moeten overgeven en een continu misselijk gevoel. de laatste 2 dagen niet meer hoeven overgeven maar wel beetje misselijk. ook heb ik enorme trek in allerlei lekkere dingen, heb ik enorm last van mijn buik en vooral mijn darmen. ga vaak naar de wc (niet alleen om te plassen want die gassen etc. maken me gek) nu had ik ook gisterennacht last van kuitkrampen in beide benen. verder heb ik lichte pijn in mijn borsten maar niet echt erg veel. nu ben ik dus benieuwd of ik het ben... heb in het laatste jaar moeilijke menstruatie gehad. 2 x niet geworden en na een test bleek ik niet zwanger te zijn, en wanneer ik het wel werd was het altijd wat minder hevig als daar voor. kunnen jullie me misschien helpen....????
Welkom en ik zou het je zo niet kunnen zeggen, want 5 tot 10 dagen na een eventuele bevruchting is de innesteling pas en kan je pas wat gaan voelen. Maar volgens mij ben je zo ver nog niet als ik je verhaal goed lees. Misschien anders testen als je NOD is geweest...