hoi hoi zal me even voorstellen ben debbie 22, getrouwd en zwanger 5 weken en 5 dagen ben 2 jaar bezig geweest en ben nu erg onzeker en bang nu heb ik buikpijn en de huisartsenpost vertelde even sorry maar denk dat je een miskraam krijgt:S nou kan uj het mee doen
Welkom! Hopelijk blijft het goed gaan met je zwangerschap!. valt zo niks over te zeggen of het een miskraam gaat worden of niet sorrie meid heel veel succes
Welkom hier op het forum en veel kletsplezier gewenst. Buikpijn betekend lang niet altijd dat je een miskraam zal krijgen. Vele hier hebben wel eens buikpijn tijdens hun zwangerschap en zijn nog steeds zwanger. Het kan ook komen door het groeien van je baarmoeder. Probeer er niet teveel op te focussen, hoe moeilijk dat ook is. Zolang je geen ernstig bloedverlies erbij hebt is er denk ik niks aan de hand. Veel succes en ik hoop dat alles goed blijft gaan. Liefs Hummel.
dank je wel ben even lekker naar me paard geweest en me buikpijn is gelukkig ver weg me afschijding is ook echt minimaal hoop dat het goed komt bel morgen wel even mijn eigen huisarts xxx
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk gaat het goed en blijft je kindje lekker zitten waar die zit Liefs wolly
Welkom! Die onzekerheid heeft iedereen last van in de eerste weken, maar laat je niet gek maken! Buikpijn hoeft niet meteen te betekenen dat je een miskraam krijgt hoor! Ik had de eerste weken de hele tijd het gevoel dat ik heel erg ongesteld moest worden en je ziet dat er niks mis is gegaan!
Welkom hier! En die huisartsenpost moet je niet al te serieus nemen hoor, wat bruut van ze om dat zo te zeggen! Volgens mij hebben heel veel vrouwen in hun zwangerschap last van buikpijn. Ik heb het zelf in de eerste 12 weken ontzettend veel gehad, met ruim 6 weken één keer zo erg dat ik ook dacht dat het mis ging, maar zoals je ziet is dat niet zo gegaan, in tegendeel juist, ons ukkie groeit super goed! Ik kan je goed begrijpen hoor, ik heb me ook ontzettend veel zorgen gemaakt, en doe dat nog eigenlijk... maar als het mis gaat is het vroeg genoeg om er mee bezig te zijn, makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik! Succes ermee meid!