nieuw en niet 100% happy

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door elly86, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elly86

elly86 Lid

26 okt 2008
    6
    0
    0
    ass. begeleider
    Assen
    Goedemorgen iedereen! Na gisteren 3 tests gedaan te hebben met alledrie dezelfde vage uitkomst (2 streepjes waarvan de ene best licht, maar duidelijk aanwezig) moet ik geloof ik maar geloven dat ik zwanger ben.. Mijn man en ik wilden graag een 2e en op 4 sept. was het dan ook zover, maar helaas kregen we op 11 september een miskraam.. Nu ben ik zonder eerst ongesteld geworden te zijn, weer zwanger volgens mij. Ik wil er heel erg blij mee zijn, maar het lukt me nog niet. Het voelt zo dubbel.. Is dit herkenbaar voor anderen? We kunnen eigenlijk nergens heen met onze vragen omdat we op het moment van de miskraam nog een intake gesprek moesten hebben bij de v.k en zij ons dus niet te woord konden staan na de miskraam. De huisarts heeft me niet eens gezien, hij liet ons via de assistente weten dat het een miskraam was. We zitten dus met veel onbeantwoorde vragen en zouden graag verhalen/ervaringen willen delen.

Groetjes, E

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Ik hoop dat je hier een beetje je draai kan vinden met je vragen en antwoorden.
    Vind het wel raar van de vk dat ze je niet te woord staat met je vragen.

Ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap en hoop ook dat het deze keer wel goed mag gaan.
    Probeer er van te genieten.

Liefs wolly

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

4. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    welkom

5. cari75

cari75 Lid

25 okt 2008
    14
    0
    0
    welkom
    Hoop dat het forum je een beetje tot steun kan zijn, lijkt me enorm moeilijk om blij te zijn met je zwangerschap na je mk, onzekerheid is een hel!
    veel sterkte en ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi
    Welkom,

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik heb 3 miskramen gehad voordat mijn dochtertje geboren werd. De eerste tijd van een nieuwe zwangerschap is enorm spannend. Het enige wat je kan doen is afwachten en dat is heel erg moeilijk.

Ik vind het niet netjes van je huisarts dat hij je niet wilde zien. Ik zou gewoon een afspraak maken om je vragen beantwoord te krijgen.

Miskramen komen helaas vrij veel voor, maar mensen praten er niet veel over. Bij mij hielp het heel goed om er met mensen over te praten die ik vertrouwde

Heel veel sterkte en ik hoop dat je spoedig van he zwangerschap kan genieten!

Liefs v Treintje

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

8. elly86

elly86 Lid

26 okt 2008
    6
    0
    0
    ass. begeleider
    Assen
    hoi treintje, dank je voor je reactie (en de rest natuurlijk ook!). Tjee, 3 miskramen, ik zou me niet kunnen voorstellen hoe ongelooflijk verdrietig jullie je vast hebben gevoeld. Maar gelukkig is het bij jullie toch goedgekomen! wat betreft mijn huisarts, die zei dat het zo vaak voorkomt en als je zo veel bloed verliest, dat het dan zeer waarschijnlijk toch is misgegaan en dat was het dan. Moest zelf er nog achteraan bellen hoelang ik dan bleef bloeden, we werden vol met vragen achtergelaten om het zo maar even te zeggen. Ik snap best dat ik voor hun een dagelijks geval ben, maar voor ons was het niet dagelijks en bovendien heel ingrijpend. We hebben er wel veel over kunnen praten met vrienden en familie en collega's, dat heeft zeker mij veel geholpen. Ik kan het nu een plekje geven. Heb vorige week vrijdag een klein sterretje laten tatttooeren, zodat zij of hij toch altijd bij me zal zijn!

groetjes, e

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

wat je zoiezo kan doen is een afspraak maken in het ziekenhuis afdeling gyno die moeten tijd voor je maken naamlijk. daar kan je met alle vragen terecht. de rede dat jou zwangerschaps test nog ligt positiefblijft kan ook zijn dat nog een vruchtje aan wezig is dat die dus niet heeft losgelaten na de miskraam waardoor dus ook je ongi uit blijft. dus ik zou gewoon het ziekenhuis bellen en een afspraak maken bij de gyno.

heeeeeeel veel suc6

Deel Deze Pagina