Hallo allemaal, Ik ben Daphne en ben 31 jaar sinds vandaag nieuw op deze site en heb me op aanraden van een vriendin van mij hier aangemeld. Ik heb zelf al twee kinderen van 4 en 5, maar inmiddels gescheiden van mijn ex. Ik heb sinds 4 maanden een nieuwe vriend Dave (26) en we hebben eigenlijk wel een hele sterke kinderwens. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen gemakkelijke keuze is daar mijn oudste Nienke autisme heeft en een verstandelijke beperking en ook mijn jongste Sascha heeft wat meer begeleiding nodig. Daarbij heb ik zelf ook nog eens hypoglykemie, maar dat moet mijn keuze niet in de weg staan. Ik heb morgenavond wel een gesprek met de verloskundige over onze kinderwens. Het kan heel goed zijn dat ik misschien stiekem al zwanger ben maar dat is nog even afwachten. Ik hou jullie wel op de hoogte hoe het ervoor staat. groetjes Daphne
Welkom en veel succes gewenst met het zwanger worden. En we duimen mee dat je misschien inderdaad al stiekem zwanger wordt.
Zo dat is vlot, na 4 maanden relatie al een kinderwens samen! Veel succes! Hopelijk zijn jullie (snel) zwanger!
Afgelopen vrijdag zijn we naar de verloskundige geweest en hebben we onze kinderwens besproken. We hebben groen licht gekregen en mogen onze gang gaan. Het is misschien wel snel na 4 maanden samenwonen (6 maanden relatie) maar we staan er alletwee voor de volle 100% achter. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten. groetjes Daphne