Hoi hoi, Ik ben audrey en 15 weken zwanger van een tweeling. Heb twee zoontjes van 5 en 3. Was eventjes wennen in het begin maar ga het nu leuk vinden, steeds leuker en niet meer weg te denken. Groetjes Audrey
Hoi Audrey welkom! Wat leuk een 2 ling kan me voorstellen dat het wel even wennen is in het begin.Maar uiteindelijk komt na de eerste schrik alles wel goed. hopelijk heb je een fijne zwangerschap. groetjes esme
Hoi hoi, Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap, alle goeds voor de toekomst gewenst. Liefs, Bibu !
Jeetje wat spannend, ik hoop dat het zo is voor je. Kan me nog herinneren met mijn eerste twee dat ik test op test deed en het lukte maar niet. Uiteindelijk gelukt hoor niet eens na zoveel tijd. 7 maanden bij allebei. En deze tweeling komt als een komplete verrassing.Haha, niks voor hoeven doen nou ja niks! Alle babyspulletjes wegdoen en dan gebeurt het. Groetjes Audrey
Hallo allemaal. Ook ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Mijn naam is linda en ben 25jr. Ik ben nu net een maandje gestopt met de pil maar wel weer ong geworden,jammer . Maar het is natuurlijk nog allemaal vroeg dus op naar de 2de ronde!
Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel geluk gewenst en natuurlijk een fijne zwangerschap! Liefs
Hoi Audrey welkom. Lijkt mij ook dat als je krijg te horen dat je zwanger ben van een tweeling dat je er even aan moet wennen. Op deze site zijn er nog meer meiden die zwanger zijn van een tweeling, ik vind dat prachtig 2 ukkies in je buik. Dat je een mooie zwangerschap heb. Groetjes Jolie