Dames, Ik heb net om 16.00 een 2e streep op mijn ovutest gezien, denk dat deze positef is. (Dit is de eerste maand dat ik ovutesten gebruik)Maar mijn vriend is vanaf gisteravond tot morgenochtend weg, damnn hoe zoekt ie het uit. Heb hem al gezegt dat als ie morgenvroeg terug is hij meteen mag, en we hebben woensdag en donderdag geklust. Zou het toch genoeg zijn? Haha echt erg.
Wauw wat een mooie ovutest..!! ik zou inderdaad bij zijn thuiskomst nog een keer goed jullie best doen en als je woensdag en donderdag nog geklust heb maak je dan nog een goede kans want je ei springt aan de ene kant pas 24-48 u na deze test, en leeft nog 12 uur, en aan de andere kant blijft het zaad in jouw lichaam nog een aantal dagen leven, succes dus!!!
Oei das niet handig getimed nee! Gelukkig springt je ei na een posi ovu test tussen de 24-48 uur volgens mij. Succes!
Haha. Ik ben wel blij met die testen, nu weet ik toch dat ik alle eerdere cyclussen te vroeg ben gestopt met klussen en dat ik daadwerkelijk een eisprong heb.
Jaaaaa morgenochtend is perfect hoor!! Wat een super positieve test trouwens!! Fijn zijn die,ikhad ze ook! Succes in elk geval
Nou ik was al bijna bang dat er geen ei kwam omdat ie elke keer zo wit was, laatste 2 dagen heeeeel lciht streepje en nu inderdaad mooi. Ben wel blij ermee ja maar nu hopen dat het ook effect heeft. Hoor dat ie niet al te laat thuis is morgen haha.