Hallo allemaal, Maandag 30-09 is mijn NOD en ik vroeg me af of er nog meer dames in spanning aan het wachten zijn tot het zondag is? Klets dan gezellig mee en post zondag je test in dit forum!
Ik ga voor jullie duimen meiden !!! Heb dan een babyshower, dus zal alle vibes ook jullie kant opsturen
Ik ga de dag ervoor nog eens testen. Vandaag getest en lijk in de verte wat te zien in het negatief op de foto's. Verwacht zaterdag/zondag mijn ongesteldheid (Hoop het niet natuurlijk)! Zal voor iedereen duimen
De verjaardag van onze zoon die dan alweer 4 jaar wordt! Een mooie dag om een positieve test in handen te hebben. Ik duim voor jullie.
Ik test een dagje later,op me man zijn verjaardag..zou een te gek kadootje zijn! Ik heb sinds gister bijna geen eetlust meer!en ik ruik alles beter lijkt wel..nog nooooit gehad dus spannend! Groetjes romilda!
ik zie ook wat joy13! jammer seit, misschien over 2 dagen nog eens? succes voor iedereen die gaan testen! zal duimen. ik nog druk aan het klussen dus nog even wachten met de test.
Ik denk niet dat het bij mij raak is deze ronde. Voel mn ongi aankomen.. Wanneer deze zondag nog steeds uitblijft, ga ik dan pas weer testen.
Hahaha zo grappig! Het topic luid "wie gaat er zondag 29-9 testen?" En iedereen heeft al getest.. Gefeliciteerd Joy,ik zie hem! Seit,menstruatie krampjes horen ook bij een zwangerschap dus hou moed meid!
Uuhm... in welke tijdzone leven jullie Tis bij mij nog maar de 26e Joy .. bij jou zie ik vaag iets .. spannend
halloooo! ik ga ook zondag testen moet dan ongi worden hoop het niet natuurlijk hihi.. ik had vanmorgen ook getest maar die was negatief....:+ ik had met die predictal early test en kruidvat 2v5. maar had gelezen dat de early test heel onbetrouwbaar is?? nou zondag nog een keer testen! hoop voor de andere ook dat jullie een posi test hebben dan!! liefss