Nieuw en opzoek naar ervaringen van anderen.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door PrettyGreenEye, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hallo,
    Ik ben Silvy, 22jaar en ondertussen bijna 4jaartjes getrouwd en hebben sinds 3jaar ons eigen huisje gekocht.
    NU alles compleet is ontbreekt er nog 1 ding => Een klein wondertje natuurlijk ;)
    Ik ben sind begin december gestopt met de pil.. Ondertussen al heel wat nare ervaringen gehad.
    Ik hoop hier wat ervaringen te kunnen wisselen en met stress wat los te laten via deze weg.

Groetjes

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Hallo, ik ben ook nieuw hier, ook 22, en net als jij sinds begin december gestopt met de pil.
    Op 10 december is mijn laatste "pilongesteldheid" begonnen, en nu dus aan het "ontpillen".
    Hoop snel een gewone menstruatie te hebben.

Vind het erg fijn om op dit forum steun, tips en ervaringen uit te kunnen wisselen.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

p.s. mag ik vragen over wat voor nare ervaringen je het hebt?

3. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    hoi,
    Fijn dat we gelijk begonnen zijn :)
    Ik heb de 1e week van dacember mijn regels gekregen, daarna heb ik eigenlijk de hele maand december regelmatig slijm met bloed verlies gehad. Sommige dagen niets andere dagen weer wel.
    Na de seks Was er altijd veel en helder bloed maar na enkele minuten was dat weer volledig weg.
    Normaal had ik 31december 2014 ongesteld moeten worden maar ik werd het niet.
    Na 2dagen overtijd te zijn heb ik een test gedaan deze was negatief, gisteren heb ik dan wel de hele dag beetje bloedverlies gehad.
    Maar niet zoals normaal en geen gevoelige borsten of krampen,...
    Vanochtend nog eens getest en weer negatief. Vandaag bruinverlies gehad wat ik normaal de laatste dag van mijn ongesteldheid heb.
    Maar het is enkel als ik op toilet zit...
    Voor de rest heb ik helemaal geen symptomen ofzo al valt het ons wel op dat de kat de laatste week graag op mijn buik ligt.
    Morgen misschien even op de huisarts bellen.

grtz

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Welkom! Ik hoop dat je gauw zwanger mag worden!

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.535
    13.814
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoi, welkom hier!

Ik ben ietsjes ouder: 29,5 om precies te zijn (op de dag af haha :D) en wij zijn al 3 jaar lang bezig voor een kleine.
    Best zuur als iedereen in onze omgeving zwanger wordt binnen een poep en een scheet!
    Maar goed, even goed wens je al die anderen ook dat 'grote geluk' toe natuurlijk :) Zou het vrEselijk vinden als je verbitterd zou raken!! :O

Ben ook wel benieuwd wat voor nare ervaringen jij allemaal hebt gehad... maar wil ze nou ook weer niet uit je 'vissen' hoor! ;)

Ik hoop dat je er wat aan hebt om hier je ei kwijt te kunnen. Persoonlijk denk ik echt dat dat al de helft scheelt, al blijft het belangrijkste natuurlijk om er met je partner over te blijven praten (en daarnaast familie/vrienden)!

Mooie naam heb je trouwens :)

Jong getrouwd zie ik ook, dat hoor je niet vaak meer anno 2015! :) (no offense hoor! :))

6. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    @hummeltje5: bedankt voor je reactie. Mijn nare ervaring had ik hierboven al wat verteld. Ik word 23 maart 23jaar :) Mijn man is word deze maand 24. 3jaar lang, Dat word ook zwaar. Hopelijk ben je binnenkort dan toch snel zwanger. Kan me voorstellen dat het toch niet simpel is als je zolang probeerd. Ik hoor de laatste tijd ook veel mensen die zwanger zijn in de 1e of 2e ronde. Mijn zus heeft haar 1e kindje gekregen in juli 2014 was in ronde 2 zwanger. Een vriendin van mij in de 1e ronde. Nog een kennis ook in de 1e ronde,... Pff! Ik ben nog maar net bezig en het kan al niet snel genoeg gaan. Ik wil al 2jaar een kindje maar mijn man is er nu pas klaar voor.
    Het zal voor iedereen fijn zijn om hier je frustraties en dergelijke kwijt te kunnen. Altijd bij je man zeuren is ook niet leuk voor hem ;)
    Bedoel je Silvy of PrettyGreenEye? Dank u! :)
    Inderdaad jong getrouwd. Ik was net 2dagen 19jaar :) Veel meegemaakt en van het één komt het ander he.

groetjes

7. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Welkom en heel veel succes!
    Bij ons heeft het ook meer als 2 jaar geduurd..
    Vaak hoor je alleen de positieve verhalen.. Jammer genoeg is het niet voor iedereen appeltje eitje..

Heel veel succes dames!

8. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    inderdaad niet iedereen heeft het geluk om snel zwanger te worden.
    en zijn er veel mensen die er veel meer voor moeten doen.
    heb ooit een collega gehad, bij haar duurde het 5jaar :(
    hopelijk dat ik niet zo lang moet wachten..
    we will see ;)

Deel Deze Pagina