Hai allemaal! Ik ben Artistiqua (maar eigenlijk heet ik gewoon Miranda ) en ik ben 30 jaar oud. Verleden jaar ben ik getrouwd met mijn grote liefde en wij hebben al jaren een kinderwens. Om die reden ben ik in december 2012 gestopt met de pil. Er gebeurde alleen niks , elke maand was weer een teleurstelling en op een gegeven moment was ik er gewoon teveel mee bezig. Na ruim 2 jaar proberen zonder resultaat hebben wij ongeveer 3 maanden geleden de knoop doorgehakt en hebben we een afspraak gemaakt bij de huisarts. Daar zag ik wel enorm tegenop maar het was voor mijn gevoel wel noodzakelijk. Mijn man is als eerste getest en daar kwam gelukkig uit dat er met zijn sperma niks mis is. Het is van goede kwaliteit. Daar waren we erg gelukkig mee. Nu ben ik aan de beurt en heb ik voor aanstaande woensdag (15 april) een afspraak staan bij de vruchtbaarheidspoli hier in de stad. Alleen.... ik werd afgelopen maand niet ongesteld.. En mijn borsten deden zeer... en mijn onderbuik trekt.. Dus ik als de sodemieter een test halen, maar ik geloofde er niks van aangezien mijn man en ik door omstandigheden in maart niet hebben geklust en ik daarvoor nog wel ongesteld ben geweest. Maar toch hè, op de een of andere manier gingen de alarmbellen rinkelen. En ja hoor, sinds afgelopen donderdag heb ik 3 positieve testen in mijn handen gehad! Ik kan het nog steeds niet geloven!!! Mocht het echt zo zijn dan ben ik nu al ruim 9 weken zwanger. Morgen ga ik dus gelijk bellen en vragen hoe we nu verder gaan en ik wil weten hoe het met de, oh zo gewenste, spruit is. Ik hoop zo dat alles goed is, heb de afgelopen 2 dagen wel heel licht bloedverlies, maar ik wil me niet gelijk helemaal gek maken, aangezien dat er ook gewoon bij kan horen toch? Ik ben gewoon zwanger! Hoe onwerkelijk!
Wauw, wat een leuk verhaal! Allereerst alvast gefeliciteerd! En hopelijk is alles fijn in orde en zijn jullie dus toch nog (beetje spontaan) zwanger worden :-D
super goed om te lezen zeg! toch nog op de natuurlijke manier jullie kindje kunnen verwachten! nu hopelijk lekker gaan genieten! welkom bij het groepje van de zwangere hihi