Ben in shock: man wil toch een derde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nicky1973, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Onze kleine is net drie maanden oud en eigenlijk vanaf de geboorte wil ik gelijk verder gaan met een derde, zeker gezien mijn leeftijd en ook vanwege het feit dat de twee jongsten dan bijna even oud zijn. Mijn man had steeds bezwaren, financieel gezien en qua ruimte. Gisteravond maakte ik weer een grapje en hij zei dat we de boel wel kunnen verbouwen boven, en financieel moet het ook lukken, onze ouders hebben het met veel minder gedaan.
    Ik ben totaal in shock en erg blij.:D
    Wie van jullie zit in dezelfde situatie?

2. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    wij gaan ook sinds vorige week maandag voor een derde! heb er zo'n zin in weer .. spannend hoor. ga je nu ook echt voor een derde of ga je nog eventjes wachten nu?

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Oh wat leuk voor jullie ook! Hoe oud is jullie jongste dan?
    Nee, ben drie maanden geleden bevallen, dus kan misschien wel weer even duren voordat ik zwanger ben, ben ook bijna 39 dus wil een beetje haast maken.
    Gebruiken jullie ook ovulatietesten of temp je?

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mn vriend is steeds heel stellig geweest, meer dan drie wil hij er niet (dochter bij ex en 2 dochters bij mij) Na de positieve test van de jongste reip hij al meteen dat er dan een knipje in kon bij hem.
    Dat heb ik direct heel hard afgeremd, 1 omdat ik nog niet weet of ik wel "klaar" ben en 2. die kleine moest toen überhaupt nog geboren worden :$

Nu de jongste bijna 6 maanden is, hoor ik hem nooit meer over "het knipje" en loopt continue te ouwehoeren over nog een broertje er bij. Ik ga er maar niet op in, om m niet af te schrikken,... want eigenlijk wil ik nog wel een derde :D :)

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Mannen hebben vaak een grote mond, maar ondertussen...;)

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn man riep ook na de geboorte van N. nooit meer! Maar nu waren we op vakantie afgelopen maand, en toen zei ie dat hij de babytijd wel zal missen als N ook 2 is. Hij wilde toch nog wel de optie open laten om er tegen die tijd nog eens over te hebben... en ik was er net overheen dat er geen 3de zou komen (nieuwe baan met jaar proeftijd aangenomen bijvoorbeeld :)) Mannen!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Uhm.... ik weet niet of je in NL werkt maar een jaar proeftijd is nergens toegestaan hoor!!!! Of je moet bedoelen dat je een jaarcontract hebt ;)

8. Nyna

Nyna Niet meer actief

Leuk, dat jullie er gelijk weer voor gaan :)
    Wij ook :D nog niet zo lang geleden ben ik bevallen en geen anticonceptie meer genomen ;)

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dat bedoel ik haha!

10. Nyna

Nyna Niet meer actief

Ik temp ;) en jij?

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Leuk voor jullie! Kijk je wel waar het schip strandt of doen jullie extra jullie best? Wij wel, ben nogal aan de leeftijd..:)

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ovutestjes, dat in combinatie met mijn ei voelen is altijd wel een succes geweest. Ben net voor het eerst na de bevalling weer ongi geworden, dus moet even afwachten wat mijn cyclus is. Ik hoop weer op stipt 28 dagen. Heb jij goed zicht op jouw cyclus?

13. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb een tijdje moeten zeuren voor een 2e. Toen we die beslissing hadden genomen begon mijn man ook meteen over een 3e :). Ben benieuwd. Eerst nummer 2 maar afwachten. Zitten nu in de 2e ronde.

14. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    hay

nee wij gebruiken niks, ja sex! haha
    onze jongste is van augustus 2009 dus ze is net 2 geworden ... !
    tjid voor een baby dus. maar leuk hoor! spannend allemaal he, ik zou idd zelf ook nog even wachten.
    heb mijn jongste en oudste ook per ongeluk binnen 1 jaar gekregen en ik raad het niemand aan .. tuurlijk het gaat wel en het wil wel en het is wel makkelijker bevallen (alles is nog week he?) maar daarom bewust nu wat langer gewacht

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Waarom raadt je het niemand aan? Wordt een beetje bang nu...:(

16. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    haha nee hoor ik wil je niet bang maken hoor, maar ik vond het soms wel vervelend ... heb soms het idee gehad dat ik niet volop kon genieten van onze oudste omdat ik dan weer zo snel zwanger was ... ik kon soms wel merken dat het toch echt wel weer te snel alweer was zeg maar. lichamelijk gezien dan.
    heb het gered hoor en nu merk ik aan de kids dat ze nu heel veel aan mekaar hebben en dat de jongste nu net zoveel praat als de oudste en dat soort dingen. ze pikken heel snel dingen van mekaar op en zien alles van mekaar, dat is echt erg leuk om te zien! maar ik snap je keuze dan absoluut! ook omdat het natuurlijk zooooo leuk is om zwanger te zijn, maar ook dan met je leeftijd, kan ik er helemaal in komen.
    wilde je echt niet bang maken hoor ... haha dat absoluut niet ;)

17. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @Haagje: haha. Ik snap wat je bedoelt. Als ik nog een paar jaar kon wachten had ik het gedaan maar wil geen 40+ zijn voor nog een baby.
    Enne... zwanger zijn is idd heel leuk en bijzonder!

18. Meara

Meara Niet meer actief

Ik wil niks liever dan nog een kindje. Liefst nog wel 6. Mijn man zei altijd ik wil er twee. Af en toe heb ik het idee dat hij toch nog een keertje alles mee wil maken. Ik hoop het zo

Jullie heel veel succes

19. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @meara: hoe oud is jouw jongste dan?

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb in anderhalf jaar 2 kindjes gekregen. Leuk maar zwaar voor mijn lijf. Als er een derde komt, laten we er toch wel iets meer tijd tussen zitten. Maar ik ben dan ook 33 nu dus heb iets minder "haast".

Deel Deze Pagina